Norra Flytt

Sollentunavägen 63, 191 41 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Norra Flytt!

Är det dags att flytta igen? Eller är det första flytten? Oavsett vad så är det alltid speciellt att flytta på sig. Det innebär en hel del logistik. Den typen av logistik som vi på Norra Flytt har utfört i många år. Låt därför ett företag med rätt kompetens och lång erfarenhet hjälpa dig från punkt A till punkt B. Vi får flytten att fungera felfritt!

Vi på Norra Flytt utmärker oss för vårt noggranna arbete och pålitliga personal. Vi hjälper dig som företag eller privatperson med allt från demontering/montering av möbler, leverans/hämtning av flyttlådor, budkörning och bohagsflytt till flyttstädning, pianoflytt, röjning och körning till soptippen. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 56 kunder tycker om Norra Flytt

• Sam P

2020-03-28

Sam P skrev om Norra Flytt
    Punktligt, proffsigt o effektivt Läs mer
  • 2020-03-20

Maya R skrev om Norra Flytt
    Anlitades för flytthjälp. Vänligt bemötande, men lite oklarheter kring hur många bilar och gubbar som skulle behövas. Annars flöt allt på bra. Läs mer
  • 2020-03-12

Nahid E skrev om Norra Flytt
    Bra, mycket nöjd.
    Punktliga, noggranna, effektiva och trevliga.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-03-06

Reza K skrev om Norra Flytt
    Köpte flytt på norra flytt och var nöjd med killar.
    Rekommenderas👍 Läs mer
  • 2020-03-04

Emmanuel G skrev om Norra Flytt
    Jag beställde ett paket med flytthjälp och städning till en mycket rimligt pris. Bemötes med förståelse och anpassning efter mina önskemål. Personalen var i tid. De var trevliga, snabba, duktiga och tillmötesgående. Jag är jätte nöjd och skulle definitivt både anlita de igen och rekommendera för andra. 5 stjärnor. Läs mer
  • 2020-03-04

Elin U skrev om Norra Flytt
    Det var en flytt för en person med ganska mycket saker. Allt kom fram helt och rent - vad mer kan man önska sig av en flytt? trevligt och proffesionellt bemötande ficka jag. Allt fungerade mycket bra. Läs mer
  • 2020-02-12

Sofia K skrev om Norra Flytt
    Flytten gick smidigt och lätt! Läs mer
  • 2020-02-05

Jessica S skrev om Norra Flytt
    Allt funka enligt våra önskemål. Vi anlitade dom direkt till nästa flytt som bara är 2 månader bort. Läs mer
  • 2020-02-03

Jonny L skrev om Norra Flytt
    Anlitade Norra Flytt vid flytt till en ny lägenhet.
    Mycket nöjd med allt från bemötande vid bokning och offert till färdigt uppdrag.
    Trevliga, seriösa och försiktiga killar som utförde flytten, mycket nöjd då allt flöt på utan problem.
    Har anlitad detta företag tidigare och alltid blivit nöjd.
    Ger dom mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2020-01-28

Erik F skrev om Norra Flytt
    De kom två och en halv timme efter förutbestämd flyttid. En från deras kontor skickade sms och skrev att de skulle bli lite sena och att jag skulle få 5% rabatt. Jag sa att vi skulle diskutera detta senare när jag visste hur sena de blev. Skrev även att de skulle kontakta mig angående detta i utvärderingen som jag fick av flyttkillarna, men fick faktura som skulle vara betald inom 10 dagar med enbart 5% rabatt. Vilket jag hade köpt om de hade varit 20 minuter sena men absolut inte när de kom två och en halv timme sent. Men de som utförde själva flytten var duktiga. Läs mer
    2020-01-28 Norra Flytt svarar Erik F
    Hej Erik!
    Vi beklagar verkligen förseningen, vilket vi inte kunde styra, då vi fick problem med bilen som skulle sköta din flytt.
    Vi var tvungna att invänta en annan bil istället. Löftet om rabatten fick du direkt per telefon, och rabatten fick du på din faktura som utlovat.
    Återigen beklagar vi incidenten. För övrigt får du gärna höra av dig om du vill diskutera din flytt med någon av oss.

Bästa Hälsningar
    Norra Flytt AB
  • 2020-01-23

Madelene J skrev om Norra Flytt
    Packning, flytt och städning - allt utfört till högsta belåtenhet och till rimligt pris. Och med en faktura som motsvarade det överenskomna, nog så viktigt :-) Läs mer
  • 2020-01-22

Martin H skrev om Norra Flytt
    Beställde flytthjälp Stockholm - Uppsala och blev supernöjd. Jättebra bemötande, flexibel och lyhörd personal. Allt flöt på så fint som det bara kunde göra. Läs mer
  • 2020-01-14

Lottie A skrev om Norra Flytt
    Köpte packning, flytt och städning.
    Blev mycket trevligt bemött av alla. De kom vid utlovad tid och utförde allt arbete på ett förträffligt sätt. Mina varma rekommendationer. Läs mer
  • 2020-01-14

Henrik B skrev om Norra Flytt
    Proffsigt och välorganiserat. Läs mer
  • 2020-01-06

Matz L skrev om Norra Flytt
    Väldigt duktiga noggranna och trevliga Läs mer
  • 2020-01-05

Merete S skrev om Norra Flytt
    Mycket trevlig och tillmötesgående personal Läs mer
  • 2019-12-30

Nina H skrev om Norra Flytt
    Enkel att anlita och beskriva uppdraget genom hemsidan. När jag bokat fick jag en fin personlig service. Läs mer
  • 2019-12-12

Anders L skrev om Norra Flytt
    Packning dagen innan flytt.
    Flyttning
    Flyttstädning
    Bra bemötande men det saknades flyttkartonger jag själv fick åka och köpa extra.
    Vid tidigare flytt har det strulat med andra flyttfirmor. Det var bättre denna gång, men det är alltid lite kaos när man flyttar.
    Sammanfattningsvis har det gått smärtfritt vad vi vet idag är inget trasigt och företaget har löst sina uppdrag Läs mer
  • 2019-12-07

Miranda N skrev om Norra Flytt
    Vi använde Norra Flytt för både flytt samt städ. Vi är väldigt nöjda med det arbete de utfört, det gick snabbt och smidigt. Anledningen till att de inte får 5 stjärnor är pga att kommunikationen kring nyckelhanteringen vid städet hade kunnat vara bättre. Och när jag skulle lämna faktureringsadress fick jag höra att det inte spelar någon roll om jag anger gamla eller nya adressen eftersom fakturan kommer på mailen, men det gjorde den inte. Tur att vi hade beställt eftersändning, annars hade fakturan kommit fel. Så något bristfällig info drar ned totala betyget, men 5/5 stjärnor för resultatet av det jobb de utförde. Läs mer

Katarina K skrev om Norra Flytt
    Professionella och trevliga. Respekt och kunskap om hur saker flyttas och lyfts. Läs mer

Basit C skrev om Norra Flytt
    Flytt och flyttstädning
    Telefonkontakt fungerade.
    Personalen är skickliga, nyfikna och flexibla.
    De har behov av bra stöd till plan, samarbete och dialog. En bra ledarskap löser också det mesta. Förplanering och användning av skiss, verktyg för bra flytt saknas.
    Företaget levde upp mina förväntningar. Städningen var superb och jag är supernöjd. Läs mer

Ove S skrev om Norra Flytt
    Kom på utsatt tid, arbetade snabbt och effektivt. Vi är jättenöjda med Norra Flytt. Läs mer
  • 2019-11-22

Ellen K skrev om Norra Flytt
    Snabbt enkelt inga problem alls. Vi var oroliga för vi hade endast en timme hiss-tid. Norra flytt löste det på 20 minuter.

Tack! Läs mer
  • Pierre-Emil C

2019-11-12

Pierre-Emil C skrev om Norra Flytt
    Snabbt svar, bra hjälp och prisvärt! Läs mer
  • Ingrid I

2019-11-07

Ingrid I skrev om Norra Flytt
    Flytt. Från första kontakt till flytten vart utförd bara positivt. Killarna var trevliga och effektiva. Jag är jätte nöjd med allt. Läs mer
  • Narin N

2019-11-07

Narin N skrev om Norra Flytt
    Super enkelt att boka, snabb återkoppling från kundtjänst, två väldigt trevliga killar som arbetade super bra och väldigt snabbt!
    Skulle definitivt rekommendera!! Läs mer
  • 2019-11-07

Susanne G skrev om Norra Flytt
    Jag fick flytthjälp. Allting fungerade perfekt från början till slut. Flytten gick snabbt inga saker blev skadade. Ali och Amad som utförde flytten var mycket trevliga. Jag kommer definitivt rekommendera Norra Flytt till andra som behöver flytthjälp! Läs mer
  • 2019-10-30

Johan M skrev om Norra Flytt
    Flytt av större och tyngre möbler till nytt boende.
    Mycket bra och trevligt bemötande. Snabb återkoppling och offert.
    Passade tid och fungerade bra.
    Något ostrukturerat och lite språkförbistring.
    På det hela mycket bra och kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-10-07

Adam J skrev om Norra Flytt
    Mycket proffsiga och punktliga. Vi hade bestämt flyttid kl. 8.00, de ringde en kvart innan och meddelade att de var på väg. De kom med två lastbilar för att allt skulle gå på en vända. Var väldigt noggranna med att inte nudda dörrar och väggar. 5 av 5 Läs mer
  • Lina Therése N

2019-10-07

Lina Therése N skrev om Norra Flytt
    Beställde flytthjälp med kort varsel. Mycket trevligt bemötande, inget var omöjligt. Hade fastprisavtal med 2 killar. Respektfulla, försiktiga, proffsiga. Över förväntan, rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-03

Hans H skrev om Norra Flytt
    Lägenhetsflytt

Mycket bra bemötande

Våra förväntningar överträffades av en fantastisk ödmjuk personal som visade stor försiktighet om de möbler och kattonger som dom haterade.

Ett mycket proffesionellt företag som på det varmaste kan rekomenderas. Läs mer
  • 2019-10-01

Jana S skrev om Norra Flytt
    De hjälpte mig att flytta från stan till Haninge och gjorde det utmärkt. Bra kommunikation och trevliga killar som jobbade. Inga konstigheter. Kan starkt rekommendera Norra Flytt! Läs mer
  • 2019-09-27

Betsabe G skrev om Norra Flytt
    Rimligt pris, möblerna skadades bara lite men killarna var försiktiga, det blev en last till som var inte inräknad . Läs mer
  • 2019-09-23

PER V C N skrev om Norra Flytt
    Wow!
    Jag är verkligen super nöjd!
    Min flytt kunde inte ha gått smidigare!
    Allt från att få en offert till att killarna tackade för sig!
    Ali och hans kollegor var super trevliga och inget var omöjligt!
    Kan starkt rekommendera norra flytt och transport till er som tvekar! Läs mer
  • 2019-09-10

Robert U skrev om Norra Flytt
    Allt fungerade prickfritt! Mycket duktiga och trevliga flyttkilkar! Läs mer
  • 2019-09-06

Amanda B skrev om Norra Flytt
    Beställde flyttbil av Norra flytt. Två grabbar (båda talade svenska) utförde jobbet och jag var mycket nöjd med deras service och försiktighet - en riktigt trevlig upplevelse! Tyvärr var bilen sen med nästan 2 h men kontoret justerade ner priset på min faktura i efterhand så trots förseningen tycker jag hanteringen av förseningen sköttes utmärkt och jag är en mycket nöjd kund! Hur ett företag hanterar problem som uppstår och tillgodoser kunden vid dessa tillfällen definierar ett bolag som verkligen förstår sig på kundservice och vill ha ett gott rykte på marknaden! jag rekommenderar verkligen Norra flytt! Läs mer
  • Jan Åke M

2019-09-01

Jan Åke M skrev om Norra Flytt
    Privatflytt bostad
    Mycket bra dialog
    Snabba och trevliga Läs mer
  • 2019-08-22

Monika E skrev om Norra Flytt
    Jättebra och duktiga killar. Flytten gick snabbt och smidigt. Andra flytten dom gjort åt mig. Rekommenderar dom starkt! Läs mer
  • 2019-08-21

Sara M skrev om Norra Flytt
    Allt gick så smidigt. Bra service och trevlig personal. Rekommenderar Norra Flytt. Läs mer
  • Kathleen K

2019-08-21

Kathleen K skrev om Norra Flytt
    Supernöjd!! Snabb servis och flexibelt erbjudande som kunde anpassas efter våra behov på kort varsel. Ringde fre eftermiddag och fick svar direkt med ett bra erbjudande för flytt redan på lördagen. Tusen tack för en bra upplevelse och minskad stress under flyttkaoset! <3 värt varenda krona! Läs mer
  • 2019-08-14

Pär G skrev om Norra Flytt
    Snabbt svar när jag kontaktade dem. De kunde utföra jobbet inom mycket kort tid från dagen när jag kontaktade dem. Trevliga och professionell personal på plats. Mycket nöjd med resultatet! Så här långt var allting tipp topp!

Det som kunde varit en femma i betyg blir tyvärr bara en trea eftersom fakturan hade samma förfallodag som fakturadatum. Det vill säga EXTREMT SNÄVT. Det hade ju räckt med att jag var bortrest utan internet några dagar för att betalningen skulle varit försenad. Jag påpekade det i ett mail till dem men fick (för första gången i kontakt med dem) inget svar. Läs mer
    2019-08-15 Norra Flytt svarar Pär G
    Hej Pär!

Jag beklagar verkligen incidenten med faktureringen men det blev fel datum helt enkelt när vi skulle skicka fakturan.
    Normalt sett har vi 10 dagar faktura vi tackar för feedbacken och vi ska se till och bättra det till nästa gång.
  • 2019-08-09

Fredrik B skrev om Norra Flytt
    Noggrant och bra utförd flytt. Läs mer
  • 2019-08-02

Ann T skrev om Norra Flytt
    Vi har anlitat Norra Flytt för både flytt o bortforsling till tippen o varit mycket nöjda. Trevligt bemötande, snabba o professionella. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-20

Margaret Z skrev om Norra Flytt
    Norraflytt hjälpte oss med flytt. Processen gick smidig, alla löften hölls och de var vänliga även när det blev en extra resa som inte slutade förrän sent på kvällen. Alla förväntningar uppfylldes och vi rekommenderar företaget till alla.
    /Karl-Heinz Läs mer
  • 2019-07-16

Izabela J skrev om Norra Flytt
    Fantastiskt hjälp med flytten, effektivt trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-10

Erik L skrev om Norra Flytt
    Allt funkade smidigt och jobbet utfördes till överenskommet pris i rätt tid Läs mer
  • 2019-07-10

Sven D skrev om Norra Flytt
    Bra, säkert och smidigt utfört uppdrag. Läs mer
  • Hawkar A

2019-07-09

Hawkar A skrev om Norra Flytt
    Jag vill se om er in bästa flyttfirma jag ser om er med några er arbetet. Er flyttfirma jag ser trygghet från säkra transporter och städning. Jag och fram över er om städning vid behov jag kommer tips från mig till andra personer vill flytt eller städning in väl duktiga över alla steg. Mvh Hawkar Azad Karadakhi Läs mer
  • 2019-07-08

John E skrev om Norra Flytt
    Norra Flytt har snabba och trevliga grabbar som fixade flytten på ett utmärkt sätt! De är otroligt bra på att packa så att allt får plats i lastbilen. Att packa bra är en konst i sig! Vi anlitar gärna Norra Flytt vid nästa flytt och ger de bästa rekommendationer! Läs mer
  • Frida S

2019-07-08