Alla kategorier Bud Stockholms län Sollentuna Norra Flytt

Norra Flytt

Sollentunavägen 63, 191 41 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Norra Flytt!

Är det dags att flytta igen? Eller är det första flytten? Oavsett vad så är det alltid speciellt att flytta på sig. Det innebär en hel del logistik. Den typen av logistik som vi på Norra Flytt har utfört i många år. Låt därför ett företag med rätt kompetens och lång erfarenhet hjälpa dig från punkt A till punkt B. Vi får flytten att fungera felfritt!

Vi på Norra Flytt utmärker oss för vårt noggranna arbete och pålitliga personal. Vi hjälper dig som företag eller privatperson med allt från demontering/montering av möbler, leverans/hämtning av flyttlådor, budkörning och bohagsflytt till flyttstädning, pianoflytt, röjning och körning till soptippen. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 22 kunder tycker om Norra Flytt

• 2019-09-10

Robert U skrev om Norra Flytt
    Allt fungerade prickfritt! Mycket duktiga och trevliga flyttkilkar! Läs mer
  • 2019-09-06

Amanda B skrev om Norra Flytt
    Beställde flyttbil av Norra flytt. Två grabbar (båda talade svenska) utförde jobbet och jag var mycket nöjd med deras service och försiktighet - en riktigt trevlig upplevelse! Tyvärr var bilen sen med nästan 2 h men kontoret justerade ner priset på min faktura i efterhand så trots förseningen tycker jag hanteringen av förseningen sköttes utmärkt och jag är en mycket nöjd kund! Hur ett företag hanterar problem som uppstår och tillgodoser kunden vid dessa tillfällen definierar ett bolag som verkligen förstår sig på kundservice och vill ha ett gott rykte på marknaden! jag rekommenderar verkligen Norra flytt! Läs mer
  • Jan Åke M

2019-09-01

Jan Åke M skrev om Norra Flytt
    Privatflytt bostad
    Mycket bra dialog
    Snabba och trevliga Läs mer
  • 2019-08-22

Monika E skrev om Norra Flytt
    Jättebra och duktiga killar. Flytten gick snabbt och smidigt. Andra flytten dom gjort åt mig. Rekommenderar dom starkt! Läs mer
  • 2019-08-21

Sara M skrev om Norra Flytt
    Allt gick så smidigt. Bra service och trevlig personal. Rekommenderar Norra Flytt. Läs mer
  • Kathleen K

2019-08-21

Kathleen K skrev om Norra Flytt
    Supernöjd!! Snabb servis och flexibelt erbjudande som kunde anpassas efter våra behov på kort varsel. Ringde fre eftermiddag och fick svar direkt med ett bra erbjudande för flytt redan på lördagen. Tusen tack för en bra upplevelse och minskad stress under flyttkaoset! <3 värt varenda krona! Läs mer
  • 2019-08-14

Pär G skrev om Norra Flytt
    Snabbt svar när jag kontaktade dem. De kunde utföra jobbet inom mycket kort tid från dagen när jag kontaktade dem. Trevliga och professionell personal på plats. Mycket nöjd med resultatet! Så här långt var allting tipp topp!

Det som kunde varit en femma i betyg blir tyvärr bara en trea eftersom fakturan hade samma förfallodag som fakturadatum. Det vill säga EXTREMT SNÄVT. Det hade ju räckt med att jag var bortrest utan internet några dagar för att betalningen skulle varit försenad. Jag påpekade det i ett mail till dem men fick (för första gången i kontakt med dem) inget svar. Läs mer
    2019-08-15 Norra Flytt svarar Pär G
    Hej Pär!

Jag beklagar verkligen incidenten med faktureringen men det blev fel datum helt enkelt när vi skulle skicka fakturan.
    Normalt sett har vi 10 dagar faktura vi tackar för feedbacken och vi ska se till och bättra det till nästa gång.
  • 2019-08-09

Fredrik B skrev om Norra Flytt
    Noggrant och bra utförd flytt. Läs mer
  • 2019-08-02

Ann T skrev om Norra Flytt
    Vi har anlitat Norra Flytt för både flytt o bortforsling till tippen o varit mycket nöjda. Trevligt bemötande, snabba o professionella. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-20

Margaret Z skrev om Norra Flytt
    Norraflytt hjälpte oss med flytt. Processen gick smidig, alla löften hölls och de var vänliga även när det blev en extra resa som inte slutade förrän sent på kvällen. Alla förväntningar uppfylldes och vi rekommenderar företaget till alla.
    /Karl-Heinz Läs mer
  • 2019-07-16

Izabela J skrev om Norra Flytt
    Fantastiskt hjälp med flytten, effektivt trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-10

Erik L skrev om Norra Flytt
    Allt funkade smidigt och jobbet utfördes till överenskommet pris i rätt tid Läs mer
  • 2019-07-10

Sven D skrev om Norra Flytt
    Bra, säkert och smidigt utfört uppdrag. Läs mer
  • Hawkar A

2019-07-09

Hawkar A skrev om Norra Flytt
    Jag vill se om er in bästa flyttfirma jag ser om er med några er arbetet. Er flyttfirma jag ser trygghet från säkra transporter och städning. Jag och fram över er om städning vid behov jag kommer tips från mig till andra personer vill flytt eller städning in väl duktiga över alla steg. Mvh Hawkar Azad Karadakhi Läs mer

John E skrev om Norra Flytt
    Norra Flytt har snabba och trevliga grabbar som fixade flytten på ett utmärkt sätt! De är otroligt bra på att packa så att allt får plats i lastbilen. Att packa bra är en konst i sig! Vi anlitar gärna Norra Flytt vid nästa flytt och ger de bästa rekommendationer! Läs mer
  • Frida S

2019-07-08

Frida S skrev om Norra Flytt
    Flytthjälp. Utmärkt service! Läs mer

Oscar B skrev om Norra Flytt
    Jättebra, duktiga och trevliga personal. Jag var jättenöjd Läs mer

Jonas I skrev om Norra Flytt
    Hyrde in en två killar och en bil som flyttade mitt bohag mellan lägenheter. En av killarna var mycket erfaren medans den andra var ny på jobbet.

Enligt avtalet skulle det vara tre killar vilket gjorde att det tog längre tid än beräknat. Det berodde på sjukdom men det drar ner betyget från en klar 5:a till en stark 4:a. Läs mer

Margareta K skrev om Norra Flytt
    Jag flyttade inom stan, men efter 30 år var det mycket som skulle med. De två flyttkillarna slet verkligen under en och en halv, nästan 2 dagar sammanlagt.
    Jag är mycket nöjd med företaget. Läs mer
  • Pawel M

2019-07-04

Pawel M skrev om Norra Flytt
    Allt gick bra! Kollar som hjälpte mig att flytta var duktiga och snabba. Läs mer
  • 2019-07-02

Carola S skrev om Norra Flytt
    Vi är en barnfamilj som flyttade mellan två lägenheter inom stadstullarna. Den nya bostaden är belägen 3 trappor utan hiss med förråd på entréplan samt 4:e våningen. Det är ev. flyttkillarna som även sköter administrationen då det ibland tog tid att få svar på tel. och mail. Men de återkom alltid. Flytten och priset får högsta betyg för ovärderlig hjälp, kunskaper och gott humör trots lång dag för dem. Med rotavdraget halverades fakturan till väldigt prisvärd och företaget agerade långt över våra förväntningar. Tryggt, skickligt och för oss ovanligt bra. Norra Flytt får våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-07-02

Lasse C skrev om Norra Flytt
    Mycket bra bemötande både vid bokning och av killarna som fixade flytten och dessutom väldigt flexibla när det behövdes hämtas saker på flera ställen! Läs mer

Sollentunavägen 63, 191 41 Sollentuna