Norrorts el och bygg AB

Norrorts el och bygg AB

minelektriker.nu
  • Badge2023

Välkommen till Norrorts el och bygg! Norrorts el och bygg är ditt pålitliga val när det kommer till elektriker. Vi erbjuder jourtjänster för att alltid vara tillgängliga för dig och kan hantera alla typer av elinstallationer. Vi strävar efter högsta kvalitet och våra kunder är vår absoluta prioritet. Som din pålitliga samarbetspartner...

14 omdömen om Norrorts el och bygg AB

Mikael P
Skrev om Norrorts el och bygg AB

Snabb på att ta uppdrag. Enkelt att boka. Mångårig erfarenhet, och bra hantverk. Reko!

Karin I
Skrev om Norrorts el och bygg AB

Väldigt bra - hög kunskap och service. Vet vad dem gör och kan svara på många frågor. Rekommenderar starkt.

Berit B
Skrev om Norrorts el och bygg AB

Snabbt, proffsigt arbete i vårt badrum. Dessutom trevligt bemötande. Vi är väldigt nöjda!

Erik Z
Skrev om Norrorts el och bygg AB

Redan under min första kontakt med Norrorts el och bygg fick jag en mycket positiv bild; engagerad och kunnig och ställde väsentliga frågor för att kunna planera och utföra uppdraget. Detta gällde framdragning av el, belysning (inne och ute) och uttag till ett fristående garage. Fick en rimlig offert och hade inga svårigheter att avtala en passande tid för båda parter. Trevligt och professionellt bemötande plus att arbetet utfördes bättre och snyggare än förväntat (kablarna drogs mer osynligt än specifierat). Jag är mycket...

Erik B
Skrev om Norrorts el och bygg AB

Väldigt nöjda med deras bemötande, flexibilitet och arbete. Offerten var skälig för det jobb som gjorts och skulle tänka mig anlita dem igen för framtida jobb.

Daniel T
Skrev om Norrorts el och bygg AB

Snabbt, tydligt och bra genomfört, följde även upp efteråt

Malin R
Skrev om Norrorts el och bygg AB

Väldigt proffsiga, trevliga, hjälpsamma och bra på alla sätt och vis. Jag är jättenöjd både med allt jobb som de utförde och med servicen.

Stefan L
Skrev om Norrorts el och bygg AB

Kompetent elektriker. Kunde sitt jobb och gjorde det utan hinder

Inger H
Skrev om Norrorts el och bygg AB

De har gjort ett utmärkt jobb med vårt kök. Trevliga och lyhörda för våra önskemål och kom med egna förslag. Arbetet blev också klart i tid.

Martin A
Skrev om Norrorts el och bygg AB

Effektivt och lösningsinriktat arbete genomfört av elektriker med kollega som gjorde ett mycket bra jobb. Ett fint och proffsigt slutresultat kopplat till arbete kring el-central samt diskmaskinsinstallation med tillhörande moment. Rekommenderar detta företag!

Folkets N
Skrev om Norrorts el och bygg AB

Vi har blivit jättebra bemötta av företaget, de kom på utsatt tid och gjorde det de skulle under utsatt tid. Kan varmt rekommendera dem, vi har bytt ut vår takbelysning i en stor lokal.

Fredrik S
Skrev om Norrorts el och bygg AB

Bra och sjyssta! Kommunicerade tydligt under hela installationen vilket gör det enkelt som beställare att ta beslut.

Joakim Å
Skrev om Norrorts el och bygg AB

De var superproffsig och duktiga! Hittade smarta lösningar i våran garderob! Blev kanon! :)

Söderorts B
Skrev om Norrorts el och bygg AB

Kom direkt när jag ringde då internet hade gåt i och med ett bygge och det va panik då inga företag i huset kunde fungera på ett normalt sätt. Löste problem som varken Telia eller två andra elektriker kunde lösa. Stannade över och såg till att allt funka med alla avprovningar och även förbättrade nätet i slutändan. Högst proffsiga med ett otroligt trevligt bemötande och gav ett lugn till alla stress som va på platsen. Skulle rekommendera till alla. Högsta klass Elektriker som kan allt men är ödmjuk.