Nova Laserklinik

Folkungagatan 14, 411 02 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Nova Laserklinik. Vi erbjuder det mesta inom skönhetsbehandlingar. Vi använder oss av smärtfri hårborttagning med IPL/Laser. Våra välutbildade och auktoriserade hudterapeuter erhåller mycket lång erfarenhet och sätter alltid dig som kund i fokus, lyssnar på dina önskemål och vilka förväntningar just du har. Vi ger dig individuell konsultation där vi skräddarsyr lösningar som passar dig, kostnadsfritt. För oss är det viktigt att du blir nöjd efter ditt besök hos oss och därför är vår målsättning att erbjuda mycket hög kvalité och ett bra resultat så att du blir så nöjd du kan bli med oss och din behandling.

Vi kan erbjuda allt från IPL/Laser permanent hårborttagning till hudföryngring, ansiktsbehandlingar, microdermabrasion, injektioner/botox, vaxning och SPA massage med mera. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 71 kunder tycker om Nova Laserklinik

• Lilian S
    Lilian S skrev om Nova Laserklinik
    Jag har de gånger jag besökt kliniken känt mig väl mottagen. Jag har köpt laser behandlingar för hårborttagning.
  • Sava S
    Sava S skrev om Nova Laserklinik
    Har besökt Nova Laserklinik i över två års tid men blev idag riktigt besviken. Fick träffa Jouan för laserbehandling (IPL) av överläpp och haka. Utan att överdriva tog hela behandlingen inte mer än 30 sekunder. Jouan utförde behandlingen i all hast, som om hon ville bli av med mig, trots att jag var där i god tid. Efter den snabba behandlingen smetade hon aloe vera på mitt ansikte hastigt, trots att gelét från behandlingen inte var ordentligt borttaget. Jag går ut ur kliniken efter max 2 minuter med gelé och aloe vera blandat och insmetat i mitt ansikte. Riktigt synd då både Nova och Savå är super nogranna och har alltid utfört behandlingarna hur professionellt och fint som helst. Stora områden i mitt ansikte blev inte ens behandlat eftersom Jouan hade så bråttom. 350 kr fick kliniken för 30 sekunders arbete. Jag är så besviken.
  • Mahtab Z
    Mahtab Z skrev om Nova Laserklinik
    Personalen är jätte trevliga bemötande är väldig bra . Jag är väldigt nöjd med mina behandlingar hos Nova
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Nova Laserklinik
    Ett proffsigt bemötande och strålande resultat av laserbehandling!
  • Linda J
    Linda J skrev om Nova Laserklinik
    Trevligt bemötande och duktig personal.
  • Elina A
    Elina A skrev om Nova Laserklinik
    Trevlig personal och fräscha lokaler. Bra resultat av behandlingen. Är mycket nöjd, rekommenderas
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Nova Laserklinik
    Har gjort hur många laser behandlingar som helst utan något resultat. Då dom lovat att det skall ta högst 8 stycken
    2017-05-25 Nova Laserklinik svarar Viktor H
    Hej Viktor!

Vi lovar eller garanterar aldrig hur många laser behandlingar en person behöver. Det står även på vår hemsida. Vi talar om för alla våra kunder att man behöver minst 8 behandlingar, och då utgår vi från att man är mörkhårig från grund. Har man ljusare hårstrån behöver man givetvis fler behandlingar.

Med vänliga hälsningar, Nova laserklinik
  • Benna F
    Benna F skrev om Nova Laserklinik
    Bra mottagande , super trevlig personal och grymma
    Priser ! Rekommenderar Novas laserklinik starkt !
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Nova Laserklinik
    bra, professionellt bemötande, serviceminded
  • Maria R
    Maria R skrev om Nova Laserklinik
    Jag kan varmt rekommendera Nova laserklinik! Är sååå nöjd med både laserbehandlingarna jag utfört och bemötandet av personalen!
  • Annicka Y
    Annicka Y skrev om Nova Laserklinik
    Anser Nova Laserklinik vara en fin och fräsch salong. Blev rekommenderad av en kosmetolog där att gå till hudläkare med solskada. Läkaren jag gick till var väldigt imponerad av detta råd, då det visade sig att solskadsn måste frysas bort!
  • Nikolina L
    Nikolina L skrev om Nova Laserklinik
    Är inte hårfri än men har alltid fått bra bemötande! (Utom första behandlingen, men det förmedlade jag)
  • Laila W
    Laila W skrev om Nova Laserklinik
    Ägarinnan har attitydproblem. De anställda är jättebra och förstår att de slutar.
  • Poya M
    Poya M skrev om Nova Laserklinik
    Väldigt god! Tillmötesgående och trevliga i den service jag fått.
  • Lena J
    Lena J skrev om Nova Laserklinik
    Bemötande och behandling var otroligt proffsigt, sååå nöjd. Kan varmt rekommendera den här salongen.
  • Ida S
    Ida S skrev om Nova Laserklinik
    Ganska otrevlig personal. Kände mig inte speciellt välkommen. Struntade i de två sista behandlingarna trots att jag redan betalat dem, mest för att slippa.
  • Avin I
    Avin I skrev om Nova Laserklinik
    Nova laserklininik har en riktigt god och fin service. Tjejerna är duktiga och kunniga med de dom gör. Här rekommenderat Nova laserklininik till många nära och kära. Ska gå tillbaka för mina behandlingar efter jag fått mitt barn. 👍👍👍
  • Fenik A
    Fenik A skrev om Nova Laserklinik
    Nöjd med laserbehandling samt pristvärt
  • Nina M
    Nina M skrev om Nova Laserklinik
    Trevlig personal och bästa bemötande man kan få
  • Helen C
    Helen C skrev om Nova Laserklinik
    Allt som rör behandlingen var bra. Har dock fått sena besked om sjukdom hos behandlaren och hunnit åka till kliniken i onödan.
  • Erika J
    Erika J skrev om Nova Laserklinik
    Bra behandlingar, bra priser och trevlig personal
  • Gert H
    Gert H skrev om Nova Laserklinik
    Tyckte det var helt ok. Bra vänterum, och möjlighet att vinkla lite på sin behandling.
  • Seiran A
    Seiran A skrev om Nova Laserklinik
    En bra salong med trevlig personal som gör att du känner dig bekväm.
  • Diana E
    Diana E skrev om Nova Laserklinik
    Det var jätte trevlig upplevelse!
    Varmt rekomendera!!!
  • Anna T
    Anna T skrev om Nova Laserklinik
    Dålig.
    Svarar aldrig i telefon o lämnar man ett meddelande, ringer de ej upp.
    Når inte ens upp till ett, då de är skyldiga mig en behandling som jag betalt för, men fick aldrig tag på dom.
  • Malin N
    Malin N skrev om Nova Laserklinik
    Trevligt bemötande. Kunnig personal. Flexibelt och bra bokningssystem. Mysiga lokaler. Rekommenderas
  • Shila M
    Shila M skrev om Nova Laserklinik
    När det gällde kundbemötande vid retur av köp pga. att de brände mig med laser då var de inte trevliga och vill ej betala mig tillbaka.
    2017-03-13 Nova Laserklinik svarar Shila M
    Hej Shila , tråkigt när sådant händer.
    Det är super bra om kunder informerar oss gällande solning och annat som vi vill att ni undviker under tiden ni gör behandlingar.
    Gällande en återbetalning, så kan jag se i våra noteringar att du fått ett tillgodokvitto att använda till valfri behandling.
    Vänliga hälsningar Nova laserklinik
  • Kristine E
    Kristine E skrev om Nova Laserklinik
    Nova Laserklinik har trevlig service och rimliga priser. Jag är väldigt nöjd med mina behandlingar (IPL) där och kan varmt rekommendera Nova till andra.
  • Matilda M
    Matilda M skrev om Nova Laserklinik
    Jag rekommenderar varmt denna klinik.
    Trevlig personal , Väldigt bra priser !
    Jag kommer fortsätta vända mig hit.
    M.M
  • Kris N
    Kris N skrev om Nova Laserklinik
    Mycket duktig och kunnig personal. Rena och fräscha lokaler och bra utrustning
  • Forough J
    Forough J skrev om Nova Laserklinik
    Trevliga , duktiga personal med en lyxig likal. Rekomenderas varmt
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Nova Laserklinik
    Alltid proffesionellt och vänligt bemötande. Nova är fantastisk duktig och kunnig. Rekommenderar starkt.
  • Sanaz N
    Sanaz N skrev om Nova Laserklinik
    Trevliga personal, inland bra dealer.
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Nova Laserklinik
    Trevlig personal och mycket kunnig
  • Louise A
    Louise A skrev om Nova Laserklinik
    Super bra och väldigt go personal!
  • Erika Q
    Erika Q skrev om Nova Laserklinik
    Fräscht ställe och trevlig personal. Dock svårt att komma i kontakt med via telefon.
  • Nikolina L
    Nikolina L skrev om Nova Laserklinik
    Tillmötesgående. Fantastiskt resultat.
  • Bo Stefan L
    Bo Stefan L skrev om Nova Laserklinik
    Väldigt trevligt bemötande och härlig behandling!
  • Jasmina N
    Jasmina N skrev om Nova Laserklinik
    Bemötandet från företaget från början och framåt har varit professionell och vänlig, väldigt hjälpsamma under pågående behandling. Jag hade köpt behandling ”Permanent hårborttagning med IPL” och det verkligen levde upp till mina förväntningar. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med köpet och utförande av behandlingen. Rekommenderas varmt.
  • Vida S
    Vida S skrev om Nova Laserklinik
    Jag är verkligen nöjd av de trevliga tjejer .. de är bästa i Göteborg..jätte bra priser 🌼🌼
  • Militza G
    Militza G skrev om Nova Laserklinik
    Mycket professionell, resultat är mycket bra
    Den enda är attmdn måste vänta länge för att gå tid
    Men jag är mycket njöd med service
  • Senada G
    Senada G skrev om Nova Laserklinik
    Missförstånd och dåligt bemötande vid ankomst men allting löste sig till slut.
  • Bojana C
    Bojana C skrev om Nova Laserklinik
    Det var fantastiskt upplevelse. Om jag har mer pengar ska jag boka tid för nästa gång.
    2017-01-31 Nova Laserklinik svarar Bojana C
    Hej Bojana, vad kul att du är nöjd. Du är alltid välkommen tillbaka, vänliga hälsningar Nova laserklinik
  • Romana S
    Romana S skrev om Nova Laserklinik
    Personalen ät trevliga, lokalen är fräsch. Det är en plats jag skulle gärna rekomendera
    2017-01-31 Nova Laserklinik svarar Romana S
    Hej Romana , Tack så mycket för den fina recensionen ! vänliga hälsningar Nova laserklinik
  • Anette K
    Anette K skrev om Nova Laserklinik
    Känner mig lurad gjorde en Ipl
    2017-01-31 Nova Laserklinik svarar Anette K
    Hej Anette, Vad tråkigt att du känner dig Lurad. Kontakta oss gärna så vi vet vad som gått fel och kan åtgärda det.
  • Mohammed M
    Mohammed M skrev om Nova Laserklinik
    Oproffsigt hela vägen. Kommer för sent. Ändrar på let s deal avtal. Dryg personal.
    2017-01-31 Nova Laserklinik svarar Mohammed M
    Hej Mohammed, Vi vill gärna att du kontaktar kliniken eftersom vi inte kan se dig registrerad på det namnet du angivit och kan då inte heller kolla vad som gått fel. Lets deal Avtal är ingenting vi kan ändra på så kontakta oss gärna.
  • Cissi J
    Cissi J skrev om Nova Laserklinik
    Tycker nova laserklinik är ett skämt. Var där och gjorde läpparna . De rekommenderade varmt mig att fylla i läpparna för att få bästa resultat och om ja bokade och betalade ifyllnaden direkt så fick jag den för 1500kr . Sen blev jag sjuk den tiden och kunde inte komma sen svarade de aldrig. Jag försökte ringa smsa ringa smsa men ingen svarade. Så mina 1500 kr brände inne o min läpptatuering som jag gav 3500 kr syns ej. Så jag rekommenderar INTE denna klinik
    2017-01-31 Nova Laserklinik svarar Cissi J
    Hej Cecilia , Det var inte kul att höra att du känner dig missnöjd. Jag har kollat lite och kan se att du behandlat läpparna och betalt 1200:- för ett återbesök , Dock är inte återbesöket utfört och därav den svaga färgen på dina läppar. Vi kan endast se en notering om att du inte dykt upp på behandlingen men ingen anledning står noterad, Om du varit sjuk vid tiden du skulle gjort en ifyllnad så har du rätt att avboka tiden med kort varsel och vi bokar om tiden. Så ring gärna till kliniken och tala med receptionisten så ni kan boka in ett återbesök. Vi vill absolut inte att du skall känna som du gör, vänliga hälsningar Nova laserklinik
  • Lana J
    Lana J skrev om Nova Laserklinik
    Otroligt bra service samt personal. Jättenöjd
    2017-01-31 Nova Laserklinik svarar Lana J
    Hej Lana !
    Vi tycker det är super kul att ha dig som kund, vänliga hälsningar Nova laserklinik
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Nova Laserklinik
    Hej! Jag hade en mycket positiv upplevelse. Proffsigt mottagande och behandling
    Mvh Marianne Häggh
    2017-01-31 Nova Laserklinik svarar Marianne H
    Hej Marianne !
    Vad kul att höra , det värmer jätte mycket att höra att du uppskattar vårt arbete!
  • Margaretha H
    Margaretha H skrev om Nova Laserklinik
    Kan med varmt hjärta ❤️ Rekommendera Nova Laserklinik helt underbar personal o varmt mottagande så man känner sig alltid välkommen 😃
    2017-01-31 Nova Laserklinik svarar Margaretha H
    Hej!
    Vad kul att du känt dig väl mottagen, vi tycker det är otroligt kul att ha er alla här hos oss på dagarna.
    Varmt välkommen precis när du vill <3

Folkungagatan 14, 411 02 Göteborg