Alla kategorier Trafikskola Gävleborg Sandviken Nya Trafikskolan

Nya Trafikskolan

Grundbogatan 5, 811 39 Sandviken — Visa karta

Hos oss hittar du moderna lokaler med den senaste tekniken för att göra tiden på trafikskolan till både lärorik och rolig. Ta kontakt med oss redan idag och börja din resa ditt körkort. Vi är en trafikskola för dig.

Läs vad 2 kunder tycker om Nya Trafikskolan

• Malin H
    Malin H skrev om Nya Trafikskolan
    Jag tog mitt körkort i Sandviken på nya trafikskolan. Just under tiden jag var där så renoverade de sina lokaler men det är ca två år sedan. Trafiklärarna är kanon bra, dom är lugna och pedagogiska med tålamod och lång erfarenhet. Allt man ber som kan dom ordna åt än. När jag och en vän kom i från Stockholm tyckte de bara att de var intressant och ville göra allt med mat och boende så bekvämt som möjligt. Underbara!
  • -
    - skrev om Nya Trafikskolan
    Jag var här på en två veckor lång intensivkurs för två år sedan. Jag tyckte att det var super bra! Världens trevligaste personal som var väldigt hjälpsamma och förstående och lugna, precis som det ska vara på en körskola! Ska ni åka på en intensivkurs så åk hit! Rekommenderar dom varmt!

Grundbogatan 5, 811 39 Sandviken