Ok-Q8 Bank AB

1.0

7 omdömen om Ok-Q8 Bank AB

Halvard E
Skrev om Ok-Q8 Bank AB

The VISA-card is blocket without any warning, or notification whatsoever, contrary to the agreement. Then they keep sending out new cards charging SEK 100 each time. This is discusting and border to fraud.

Sina H
Skrev om Ok-Q8 Bank AB

Varning för OKQ8 Bank !! Bokade ett hotellrum med OKQ8 bank, på plats hade något blivit fel med bokningen så hotellet hade inget rum till mig. Efter massa strul med hotellet så fick jag inte pengarna tillbaka. Gjorde då ett kortreklamation hos OKQ8 bank, efter massa strul och tid där med så fick jag pengarna tillbaka. Saldot med 0 Efter några månader så ringer jag OKQ8 för att säga upp kortet pga låg användning. Då får jag höra att det ligger en skuld på cirka 1200 kr Och att någon på OKQ8 har bestämt att pengarna till...

Ralph L
Skrev om Ok-Q8 Bank AB

Bankappen funkar inte. Ringer kundtjänst förklarar problemen. Får förslaget att istället gå in och beskriva det på OKQ8.se. Får där info om att det inte finns några sidor att läsa. Helt kass behöver bl.a. veta saldo på mitt konto.blir helt utelämnad R.L.

Marianne Ingrid Harriet S

Absolut sämsta bank jag haft under all tid, kundtjänst behöver gå på kurs i bemötande! Betalar man in 2 gånger i månaden för att "nollställa"kredir FÖRE förfallodatum går man betala delbetalni gsavgift! Slutat använda kort nu och ska säga upp så anart mitt nya i annan bank kommit.

LARS P
Skrev om Ok-Q8 Bank AB

Riktigt uselt kort Usel kundtjänst Ingen säkerhet Kommer lämna OKQ8 på grund deras bemötande

Anders A
Skrev om Ok-Q8 Bank AB

Riktigt uselt! Det är riktigt krångligt att skaffa deras OK Visa kort, alldeles för krångligt. Man får inget logg in så man kan ha koll på sina pengar på kortet, för att få det ska man få ett kontoutdrag som man aldrig får, ringer jag och vill beställa ett så svarar dom trevligt att dom ska göra det och att det ska ta upp till ett dygn, och sen så händer det inget mer! jag kommer att gå ur denna Skräp förening då ja inte vill ha något med dom att göra! skumma typer!

Ulla N
Skrev om Ok-Q8 Bank AB

Riktigt uselt! Jag kommer att gå ut ur OKQ8 som medlem som resultat. Det finns andra leverantörer