Omroj Klinik AB

Läs vad 8 kunder tycker om Omroj Klinik AB

• JEMIMA G

2019-05-07

JEMIMA G skrev om Omroj Klinik AB
    Shazrad är så fantastisk! Ansiktsbehandlingarna jag fått hos henne har gjort succé med min hy. Hon ger så bra kundservice och är så trevlig mot sina kunder❤️ Läs mer
  • 2019-04-05

Camilla Vera Rebecka D skrev om Omroj Klinik AB
    Bra behandling, men under behandlingen erbjuder hon mycket merförsäljning. Allt från fettfrysning till behandling för dubbelhakor. Inget som jag är i behov av eller bett om. Innan behandlingen hade vi även kommit överens om att jag skulle färga fransar och bryn men när jag kommer till kassan så har hon lagt till andra saker som jag förväntas betala för men som jag inte blivit informerad om under behandlingen. Så synd för behandlingen i sig är verkligen bra. Men man ska kunna ligga där och bara njuta utan att behöva oroa sig för att bli debiterad för tillval som ej informerats om. Läs mer
  • 2019-04-02

MIA P skrev om Omroj Klinik AB
    Jag har gjort en kemisk peeling hos Omroj klinik. Först direkt efter blev huden röd (vilket jag såklart hade väntat mig av en kemisk peeling) och efter att rodnaden lagt sig blev resultatet super fint. Personalen är trevlig och så bjuder de på kaffe och fika. Kommer snart tillbaka igen. Tack! Läs mer
  • 2019-03-05

Beatrice P skrev om Omroj Klinik AB
    Jag har testat både icke kirurgiskt ansiktslyft och mesoterapi för att jag kände mig så torr nu under vintern. Såg resultat på huden efter en behandling så jag bokade upp några fler behandlingar. Bra maskiner. Läs mer
  • 2019-02-10

Annah F skrev om Omroj Klinik AB
    Själva behandlingen var bra och hon som utförde den var kunnig och väldigt passionerad över sitt jobb.

Trots detta blev upplevelsen där inte alls lika bra.

Jag gick dit för att unna mig en ansiktsbehandling som lite vardagslyx - något som skulle kännas bra. Men så utan att jag frågat en enda fråga eller bett om ett enda råd fick jag, under hela behandlingen, höra att jag behövde antirynkkräm och 6 sessioner av någon annan form av kosmetisk ansiktslyft-behandling.

Så det slutande med att jag kännde mig som en sämre människa när jag gick därifrån. Det hade vart helt ok om jag faktiskt hade bett om råd. Eller om dessa rynkor jag nu har hade vart direkt farliga för min hälsa - typ som cancer eller diabetes typ 2.

Eftersom hon aldrig frågade vad jag ville ha ut av min upplevelse där så känndes det som att deras största fokus var att sälja på mig produkter och fler behandlingar.

Sammanfattningsvis förstår jag att hon inte menade något illa. Så behandlingen var bra men upplevelsen sämre. Läs mer
  • Lighto G

2017-09-01

Lighto G skrev om Omroj Klinik AB
    Underbart ställe. Går där på behandling "hårborttagning" trevliga personal, fräscha lokaler och nya maskiner. Väldigt bra service, fick massa råd & tips .
    Rekommenderar starkt.

Värt pengarna :) Läs mer
    Omroj Klinik, Lighto G gillar detta
  • 2017-08-01

Yolanda C skrev om Omroj Klinik AB
    Jag rekomenderar Mia (hudterapeut). Hon gav mig en proffsig ansiktsbehandling samt färgning av mina ögonbryn och fransar. Toppen! Läs mer
    Omroj Klinik gillar detta
  • Heini P

2017-06-17

Heini P skrev om Omroj Klinik AB
    Jag har fått en underbar ansiktsbehandling samt mycket proffsig ögonfransfärgning inkl ögonbrynsfärgning på Omroj klinik. Vill verkligen rekommendera stället och hudterapeuten Mia som gett behandlingarna. Läs mer
    Heini P, Omroj Klinik gillar detta

Bästa Skönhetssalongerna nära Omroj Klinik AB:

Ilter Clinic (3.8km)
Göran S Göran S tycker:
“Ett bra och seriörst företag m...” Läs mer
Pura Kliniken (5.5km)

Ulvsundavägen 10, 16733, BROMMA