Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Danderyd Omroj Klinik AB

Svärdvägen 3A, 182 33 Danderyd — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Omroj Klinik AB

• Elsi P
    Elsi P skrev om Omroj Klinik AB
    Har länge letat efter en bra hudterapeut. Har testat massor... Tillslut hittade jag Mia som både har cidesco, gesällbrev och shr godkänd. Det enda dåliga är att det är så svårt att få tid hos henne. Jag behöver boka minst 3 tider åt gången eftersom det annars inte finns några lediga tider kvar. Men å andra sidan är hon Stockholms bästa hudterapeut. Super nogrann :) Läs mer
  • Yasmin H
    Yasmin H skrev om Omroj Klinik AB
    Mia är en av dem bästa hudterapeut jag har varit hos. Ett fint och lyckat resultat redan efter första behandlingen, gör jobbet hel hjärtat och jag rekommenderar alla starkt att besöka henne! 😊 Läs mer
  • Zohreh R
    Zohreh R skrev om Omroj Klinik AB
    Underbar ställe.Mia är jätte positive. Hon gav mig en proffsig ansiktsbehandling och samt formade Mina ögonbryn bra.jag verkligen nöjd med deras behandlingar Läs mer
  • Lighto G
    Lighto G skrev om Omroj Klinik AB
    Underbart ställe. Går där på behandling "hårborttagning" trevliga personal, fräscha lokaler och nya maskiner. Väldigt bra service, fick massa råd & tips .
    Rekommenderar starkt.

Värt pengarna :) Läs mer
    Lighto G gillar detta
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Omroj Klinik AB
    Mia gör stans snyggaste ögonbryn. Jag har aldrig haft så snygga bryn innan.
    Även min hud har blivit mycket bättre sedan jag började gå på deras ansiktsbehandlingar.
    Hittade dit genom en kompis som går där. Läs mer
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Omroj Klinik AB
    Bra ställe! Trevliga, nogranna och bra service. Läs mer
  • Yolanda C
    Yolanda C skrev om Omroj Klinik AB
    Jag rekomenderar Mia (hudterapeut). Hon gav mig en proffsig ansiktsbehandling samt färgning av mina ögonbryn och fransar. Toppen! Läs mer
  • Heini P
    Heini P skrev om Omroj Klinik AB
    Jag har fått en underbar ansiktsbehandling samt mycket proffsig ögonfransfärgning inkl ögonbrynsfärgning på Omroj klinik. Vill verkligen rekommendera stället och hudterapeuten Mia som gett behandlingarna. Läs mer

Ulvsundavägen 10, 16733, BROMMA