Omroj Klinik AB

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Jemima G
Skrev om Omroj Klinik AB

Shazrad är så fantastisk! Ansiktsbehandlingarna jag fått hos henne har gjort succé med min hy. Hon ger så bra kundservice och är så trevlig mot sina kunder❤️

Camilla Vera Rebecka D
Skrev om Omroj Klinik AB

Bra behandling, men under behandlingen erbjuder hon mycket merförsäljning. Allt från fettfrysning till behandling för dubbelhakor. Inget som jag är i behov av eller bett om. Innan behandlingen hade vi även kommit överens om att jag skulle färga fransar och bryn men när jag kommer till kassan så har hon lagt till andra saker som jag förväntas betala för men som jag inte blivit informerad om under behandlingen. Så synd för behandlingen i sig är verkligen bra. Men man ska kunna ligga där och bara njuta utan att behöva oroa sig för att bli debiterad för tillval som ej informerats om.

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Mia P
Skrev om Omroj Klinik AB

Jag har gjort en kemisk peeling hos Omroj klinik. Först direkt efter blev huden röd (vilket jag såklart hade väntat mig av en kemisk peeling) och efter att rodnaden lagt sig blev resultatet super fint. Personalen är trevlig och så bjuder de på kaffe och fika. Kommer snart tillbaka igen. Tack!

Beatrice P
Skrev om Omroj Klinik AB

personalen är trevlig mot kunder.

Annah F
Skrev om Omroj Klinik AB

Själva behandlingen var bra och hon som utförde den var kunnig och väldigt passionerad över sitt jobb. Trots detta blev upplevelsen där inte alls lika bra. Jag gick dit för att unna mig en ansiktsbehandling som lite vardagslyx - något som skulle kännas bra. Men så utan att jag frågat en enda fråga eller bett om ett enda råd fick jag, under hela behandlingen, höra att jag behövde antirynkkräm och 6 sessioner av någon annan form av kosmetisk ansiktslyft-behandling. Så det slutande med att jag kännde mig som en...

Lighto G
Skrev om Omroj Klinik AB

Underbart ställe. Går där på behandling "hårborttagning" trevliga personal, fräscha lokaler och nya maskiner. Väldigt bra service, fick massa råd & tips . Rekommenderar starkt. Värt pengarna :)

Yolanda C
Skrev om Omroj Klinik AB

Jag rekomenderar Mia (hudterapeut). Hon gav mig en proffsig ansiktsbehandling samt färgning av mina ögonbryn och fransar. Toppen!

Heini P
Skrev om Omroj Klinik AB

Jag har fått en underbar ansiktsbehandling samt mycket proffsig ögonfransfärgning inkl ögonbrynsfärgning på Omroj klinik. Vill verkligen rekommendera stället och hudterapeuten Mia som gett behandlingarna.