Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Danderyd Omroj Klinik AB

Svärdvägen 3A, 182 33 Danderyd — Visa karta

Läs vad 14 kunder tycker om Omroj Klinik AB

• 2019-02-15

Ann Eriksson skrev om Omroj Klinik AB
    Supernöjd med behandlingarna och servicen. När jag kom erbjöd de mig fika. Fick också bra tips på hur jag kan ta hand om huden. Läs mer
  • 2019-02-14

Zahra G skrev om Omroj Klinik AB
    En av de bästa kliniker jag har varit på.
    Jag ger de 10 av 10. Jag själv brukar var super kräsen, men hos just denna klinik var jag super nöjd.
    Rent, flexibelt, bra personal samt bra priser. Älskade kvaliteten på produkterna, det måste jag säga.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-02-12

Omroj Klinik skrev om Omroj Klinik AB
    Hej. Vi på Omroj klinik strävar alltid efter 100% nöjda kunder. 9 av 10 kunder som besöker oss blir stamkunder och rekommenderar oss även vidare till sina vänner. Men tyvärr kan vi inte göra alla nöjda oavsett hur mycket vi vill och försöker så kommer det alltid vara kanske 1 kund av hundra som inte är nöjd av någon anledning.

Om du som kund har någon feedback/åsikter är du varmt välkommen att ringa oss eller maila på info@omrojklinik.se så kommer vi göra vårt bästa för att göra även dig nöjd. Jag önskar dig en fin dag och allting gott!

Med vänlig hälsning /
    Omroj klinik Läs mer
  • 2019-02-10

Omdömet är under granskning
    Annah F skrev om Omroj Klinik AB
    Gick dit för att unna mig en ansiktsbehandling. Och utan att jag frågat en enda fråga eller bett om ett enda råd fick jag, under hela behandlingen, höra att jag behövde antirynkkräm och 6 sessioner av någon annan en ansiktslyft-behandling.

Kände mig som en sämre människa när jag gick därifrån. Det hade vart helt ok om jag hade bett om råd. Eller om dessa rynkor jag nu har hade vart direkt farliga för min hälsa - typ som cancer eller diabetes typ 2.

Det enda hon fokuserade på var att sälja på mig produkter och behandlingar. Sjukt o-charmigt. Rekommenderar inte den kliniken. Läs mer
  • 2018-11-02

Sara E skrev om Omroj Klinik AB
    Jag har många hudproblem och efter flera besök på olika kliniker fick jag det bästa hos omrojklinik, en vacker miljö och professionell personal, jag rekommenderar och är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-10-26

Vidya S skrev om Omroj Klinik AB
    Bästa ansiktsbehandlingen jag har någonsin varit på. Sharzad är en otrolig snäll och bra hudterapeut. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2018-04-01

Elsi P skrev om Omroj Klinik AB
    Har länge letat efter en bra hudterapeut. Har testat massor... Tillslut hittade jag Mia som både har cidesco, gesällbrev och shr godkänd. Det enda dåliga är att det är så svårt att få tid hos henne. Jag behöver boka minst 3 tider åt gången eftersom det annars inte finns några lediga tider kvar. Men å andra sidan är hon Stockholms bästa hudterapeut. Super nogrann :) Läs mer
  • Yasmin H

2018-02-06

Yasmin H skrev om Omroj Klinik AB
    Mia är en av dem bästa hudterapeut jag har varit hos. Ett fint och lyckat resultat redan efter första behandlingen, gör jobbet hel hjärtat och jag rekommenderar alla starkt att besöka henne! 😊 Läs mer
  • 2017-09-07

Zohreh R skrev om Omroj Klinik AB
    Underbar ställe.Mia är jätte positive. Hon gav mig en proffsig ansiktsbehandling och samt formade Mina ögonbryn bra.jag verkligen nöjd med deras behandlingar Läs mer
  • Lighto G

2017-09-01

Lighto G skrev om Omroj Klinik AB
    Underbart ställe. Går där på behandling "hårborttagning" trevliga personal, fräscha lokaler och nya maskiner. Väldigt bra service, fick massa råd & tips .
    Rekommenderar starkt.

Värt pengarna :) Läs mer
    Omroj Klinik, Lighto G gillar detta
  • 2017-09-01

Sofia E skrev om Omroj Klinik AB
    Mia gör stans snyggaste ögonbryn. Jag har aldrig haft så snygga bryn innan.
    Även min hud har blivit mycket bättre sedan jag började gå på deras ansiktsbehandlingar.
    Hittade dit genom en kompis som går där. Läs mer
  • Lisa E

2017-08-02

Lisa E skrev om Omroj Klinik AB
    Bra ställe! Trevliga, nogranna och bra service. Läs mer
  • 2017-08-01

Yolanda C skrev om Omroj Klinik AB
    Jag rekomenderar Mia (hudterapeut). Hon gav mig en proffsig ansiktsbehandling samt färgning av mina ögonbryn och fransar. Toppen! Läs mer
  • Heini P

2017-06-17

Heini P skrev om Omroj Klinik AB
    Jag har fått en underbar ansiktsbehandling samt mycket proffsig ögonfransfärgning inkl ögonbrynsfärgning på Omroj klinik. Vill verkligen rekommendera stället och hudterapeuten Mia som gett behandlingarna. Läs mer