Alla kategorier Tandläkare Skåne Kristianstad Oral Care Kristianstad

Oral Care Kristianstad

Döbelnsgatan 9, 291 31 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till oss på Oral Care i Kristianstad!

Här erbjuder vi professionell och personlig tandvård. Du har alltid samma kontaktperson, något vi vet skapar trygghet för dig, och vi strävar efter att erbjuda dig det bästa och senaste inom tandvården. Vi erbjuder även barntandvård för att kunna ge alla i familjen en god munhälsa.

Behöver du akut hjälp kan vi ordna en tid samma dag om du hör av dig på förmiddagen. Utöver akut tandvård erbjuder vi det mesta inom allmäntandvård samt till exempel bettskenor, implantat och tandblekning.
Öppet just nu
13:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 125 kunder tycker om Oral Care Kristianstad

• Johan R
    Johan R skrev om Oral Care Kristianstad
    Vid mitt senaste besök hade de förlorat sin f-skattsedel, så min egenavgift räknades inte in i högkostnadsskyddet. Detta fick jag reda på i ett separat brev från försäkringskassan i februari. Tandvårdsbidraget åkte också, jättekonstigt.

Intressant att alla är så nöjda här, själv fick jag betala över 700 för en undersökning på fyra minuter plus några hundra för en polering de lovade skulle vara gratis. Ronny som inte jobbar där länge har varit den enda vettiga tandläkaren. Aldrig mer dit. Aldrig. Läs mer
  • Wael S
    Wael S skrev om Oral Care Kristianstad
    Mycket trevligt bemötande och väldigt skickliga medarbetare Läs mer
  • Michigan skrev om Oral Care Kristianstad
    Proffs! Bra bemötande och proffesionellt Läs mer
  • Marie T skrev om Oral Care Kristianstad
    Jag besökte Oral Care för en undersökning av tänderna. Jag blev vänligt och professionellt bemött. Tänderna rengjordes grundligt. Det bokades en ny tid för lagning av ett hål. Jag kommer absolut tillbaka! Mycket nöjd med mitt besök ☺ Läs mer
  • Ingrid N skrev om Oral Care Kristianstad
    Bemötande har alltid varit bra.har fått hjälp direkt när jag behövt
    Föll slog i framtänderna fick hjälp av Ronny Björklund Mycket bra
    Satte en tändsticka som bröts mellan tänderna fick hjälp av tandhygienist Malin Dahl Mycket bra. Läs mer
  • Jan O skrev om Oral Care Kristianstad
    Trevligt bemötande,
    Var och tog ett salivprov (har trög saliv).
    Är nöjd med besöket.
    Mvh/Janne Läs mer
  • Carola J skrev om Oral Care Kristianstad
    Mycket bra o trevlig tandhygienist! Kunnig, trevlig o tillmötesgående. Läs mer
  • Sigurd N skrev om Oral Care Kristianstad
    Trevligt bemötande och engagemang för mig och mitt "tandproblem" Läs mer
  • Britt-marie S skrev om Oral Care Kristianstad
    Vänligt och trevligt bemötande. Känns tryggt att gå dit. Då alla är trevliga och kunniga. Jag har endast gått dit för årlig undersökning. Inga andra behandlingar. Läs mer
  • Mats J skrev om Oral Care Kristianstad
    Ej kunna betala med faktura eller delbetalning! Läs mer
  • Rebecka N skrev om Oral Care Kristianstad
    Bra bemöt, både mot barn o vuxna. Väl omhändertagande Läs mer
  • Ronald A skrev om Oral Care Kristianstad
    Blev ny patient våren 2017 på rekommendation av min fru, som är mycket nöjd patient. Fick mycket trevligt bemötande, när jag först tog kontakt för en akut lagning. De gjorde allt för att kunna placera in mej mellan deras bokningar. Lite senare började en annan tand värka. På nytt gjorde de allt för att kunna ta in mej akut. Då upptäcktes, att en många år gammal rotfyllning var felaktigt utförd. Alternativen var att försöka med en komplicerad reparation eller skicka mej för operation. Jag kände direkt, att tandläkaren var mycket kompetent och dessutom mycket trevlig. Även övriga som deltog var mycket trevliga. Valde därför att försöka göra en reparation, som lyckades mycket bra. De gjorde även sitt yttersta för att kunna göra allt klart, innan den ettåriga ersättningsperioden gick ut. Jag är mycket nöjd med personalen både i receptionen och i behandlingsrummet. De förtjänar högsta betyg. /Ronald Andersson Läs mer
  • Lennart A skrev om Oral Care Kristianstad
    Jag hade inflammation i en tand. Fick tid omgående. Underbart bemötande och besväret avklarat vid första besöket. Läs mer
  • Bengt L skrev om Oral Care Kristianstad
    Mycket vänlig personal har varit där tidigare o lagat tänder.Både tandläkare(Sofia) och tandsköterska är mycket försiktiga och frågar då och då så allt går bra. Läs mer
  • Ulla-britt M skrev om Oral Care Kristianstad
    Vänligt bemötande och en positiv upplevelse vid tandstensborttsgning av hygienist😊 Läs mer
  • Roland L skrev om Oral Care Kristianstad
    Vänlig , trevlig och serviceminded personal. Läs mer
  • Bengt B skrev om Oral Care Kristianstad
    Mycket bra bemötande. Kommer tillbaka Läs mer
  • Ann-sofie O skrev om Oral Care Kristianstad
    Mycket bra bemötande, känns tryggt och rekommenderar Oral Care, Kristianstad med glädje Läs mer
  • Ida L skrev om Oral Care Kristianstad
    Trevligt och hjälpsamt bemötande från början till slut. Ett tryggt mottagande och skickligt utförande av undersökningen. Läs mer
  • Karin J skrev om Oral Care Kristianstad
    Vänligt och trevligt bemötande.
    Akut undersökning av en tand.
    Återbesök är planerat. Läs mer
  • Monica J skrev om Oral Care Kristianstad
    Trevligt bemötande. Tandläkaren hade semester så tandhyg tog över rollen. Han gjorde väldigt mycket, informerade mycket och tog också mycket betalt. Kan inte minnas vad det kostade förra gången dock. Ångrar att jag inte tog emot specen. Men, jak kände mig väldigt ren i munnen när jag gick. Läs mer
  • Åke K skrev om Oral Care Kristianstad
    Mycket bra mottagande trevlig personal. Läs mer
  • Christine N skrev om Oral Care Kristianstad
    Jag har fått ett bra bemötande där. Jag har varit hos tandhygienisten och hos tandläkaren. Förr var jag rädd för att gå till tandläkaren men inte nu längre. Dem är så lugna där och jag känner mig trygg. Läs mer
  • Mary-anne B skrev om Oral Care Kristianstad
    Jag blev fint omhändertagen . Har fått nya tider för behandlingar. Trevlig bemötande av både tandläkare o övrig personal. Läs mer
  • Helén O skrev om Oral Care Kristianstad
    Trevligt och familjärt. Tandvårdsskräcken fått ge med sig. Läs mer
  • Christina A skrev om Oral Care Kristianstad
    Mycket trevligt bemötande av kunnig personal som var mycket pedagogisk.Kände mig trygg. Läs mer
  • Gunilla I skrev om Oral Care Kristianstad
    Tandvärk som nödvändigtvis måste åtgärdas, trots semesterperiod. Jag fick tid snabbt, och problemet åtgärdat. Även om det krävdes drastiska ingrepp, som jag i alla fall nästan kunde förutse. Läs mer
  • Jörgen P
    Jörgen P skrev om Oral Care Kristianstad
    Blivit mycket bra bemött förklarat på ett fint sätt hur man skall sköta sina tänder. Fått bra råd vilka tandborstar man skall köpa. Själva undersökningen och behandlingen har varit bra. Läs mer
  • Ashwak F skrev om Oral Care Kristianstad
    Trevligt bemötande av personalen! Läs mer
  • Glenn G skrev om Oral Care Kristianstad
    Trevligt bemötande duktig personal rekommenderas varmt. Läs mer
  • Erik P
    Erik P skrev om Oral Care Kristianstad
    Bra bemötande från första början, lagningar bra och smärtfritt gjorda. Utdragning av en tand utan smärta eller komplikationer. Läs mer
  • Anders N skrev om Oral Care Kristianstad
    Besökte tandhygienist och fick ett mycket fint bemötande. Upplevde tandhygienisten som kunnig. Fick information om vad som skulle göras. Besöket uppfyllde mer än väl mina förväntningar. Ger betyget 4 med guldkant. Läs mer
  • Anna M skrev om Oral Care Kristianstad
    Besök hos tandhygienist. Undersökning rtg och behandling.
    Mycket gott och professionellt bemötande. Läs mer
  • Inger R skrev om Oral Care Kristianstad
    Har tappat en bit på en tand. Blev mycket bra gjort. Läs mer
  • Ann-christine H skrev om Oral Care Kristianstad
    Jag är inte patient på företaget men fick hjälp med det jag behövde under semestern. Bemötandet var trevligt. Läs mer
  • Tina L skrev om Oral Care Kristianstad
    Mycket kompetenta, trevliga och tillmötesgående. Läs mer
  • Maria K skrev om Oral Care Kristianstad
    Bra bemötande! Fått tider direkt. Hjälp med ny framtand och en tandutdragning.
    Allt bra Läs mer
  • Gunilla L skrev om Oral Care Kristianstad
    Jag har träffat både hyginist och läkare.
    Jag är riktigt nöjd med både behandling och bemötande Läs mer
  • Margareta S skrev om Oral Care Kristianstad
    Känner mig allltid väl bemött! Läs mer
  • Jessica K skrev om Oral Care Kristianstad
    Lagning o rotfyllning! Mkt bra tandläkare som är lugn o inger förtroende! Läs mer
  • Terese B skrev om Oral Care Kristianstad
    Snälla och förstående för en som var väldigt tandläkarrädd! Läs mer
  • Barbara W skrev om Oral Care Kristianstad
    Bra bemött av tandläkare Muhammed o sköterska, obs! på Gärdet, inte Kristianstad. Lite struligt med regning av åtgärd sista dagen, det var Ms sista dag på Gärdet (synd).
    Fick en bro med en tand mer än beräknat. MAnatomiskt riktigare men eftersom jag haft 1i st f 2 tänder i hålet där min tand togs bort, känns det ovant o lite dött. Tack för hjälpen! Läs mer
  • Nils-ola P skrev om Oral Care Kristianstad
    Borttagande av tandsten. Röntgen. Vid den senare användes ett skydd med mycket vassa kanter som var smärtsamt att ta bort. I övrigt OK Läs mer
  • Gerd J skrev om Oral Care Kristianstad
    Har varit på ett besök och upplevde bemötandet som mycket gott. Hade akuta besvär som renderade en remiss till käkirurgen för kontroll och tid är bokad för en allmän undersökning på oral care. Läs mer
  • Greta J skrev om Oral Care Kristianstad
    Hej, jag har upplevt en positiv, vänlig atmosfär och duktig personal
    Vänlig hälsning Greta. Läs mer
  • Mats J skrev om Oral Care Kristianstad
    Hej! Ett mycket gott bemötande, trevlig och hjälpsam personal, ingående upplysning om vad man rekommendera att göra. Läs mer
  • Håkan E skrev om Oral Care Kristianstad
    Mycket trevligt bemötande och väldigt skickliga medarbetare. Läs mer
  • Anne-lie W skrev om Oral Care Kristianstad
    Trevligt bemötande, har dick bara varit på 1 besök. Läs mer
  • Martin A skrev om Oral Care Kristianstad
    Jag är super nöjd! Blev bokad hos tandhygienist Muntador, Mycket proffsigt bemötande. Han inledde med att berätta vad han skulle göra. Jag fick väldigt noggrann information och behandling, känner mig så ren i munnen nu. Kände aldrig att han bara var ute efter mina pengar utan han hjälpte mig att få en god munhygien, tack jag åter garanterat när ni kallar om ett år / med välinga hälsningar Martin Läs mer
  • Rita J skrev om Oral Care Kristianstad
    Dom gav ett mycket lugnt och välkomnande bemötande till en mycket rädd patient frächt och fint tänker absolut återvända efter semestern för att påbörja en behandling Läs mer

Döbelnsgatan 9, 291 31 Kristianstad