Skrev om
Ordning Och Reda Vby AB
Tyvärr så är min upplevelse av Ordning och reda riktigt dåligt. Jag anlitade företaget för att göra en flyttstädning på Hoppets gränd i Umeå. En ensam tjej kom kl 7 på fredag, vid 15.20 hörde jag av de att de inte fått upp en del av fönsterpartiet på balkongen och åkte dit och fick upp de med en tång. Då hade det precis kommit någon som skulle granska städningen som hoppade in och städade. Detta var fredag eftermiddag, på måndag skulle den nya hyresgästen flytta in. Dessutom var diskmaskin inte tagen fast det fanns med i...