Örebro Körcenter

Örebro Körcenter

10 omdömen om Örebro Körcenter

Laura G
Skrev om Örebro Körcenter

Bra, trevliga och pedagogiska :)

Centrums Trafikskola Norrköping
4.7/5 i betyg av 372 omdömen 4.7 av 372 omdömen

Jag kommer att varna er redan på förhand att detta meddelande kan bli långt... I slutet av april 2022 tog jag kontakt med körskolan köpte e

Ahin H
Skrev om Örebro Körcenter

En superbra och kung lärare som vet vad eleven behöver för att utvecklas och ta körkortet på bästa och snabbast möjliga sätt.

Bafraw P
Skrev om Örebro Körcenter

Örebro körskola är en körskola för alla. Professionellt och varmt bemötande av personalen! Hawar är en körskolelärare som kan sin sak, han är lyhörd och pedagogisk. Tack för all hjälp med körkortet!! Så glad att jag valde er 💮

Shoresh P
Skrev om Örebro Körcenter

Örebro körcenter ger en lugn, trygg, lustfylld och professionell utbildning. Jag hade underbara Hawar som lärare, många skratt varvat med totalt fokus på uppgiften. Han har peppat och genomgående varit en trygg hand, TACK!

Negin A
Skrev om Örebro Körcenter

Tusen tack till er på örebro körcenter för all hjälp och tålamod :) Ni är bäst!

Hawzhin P
Skrev om Örebro Körcenter

Otroligt pedagogisk och lugn lärare. Han motiverar och lär ut på ett sätt som är unikt. Hawar som körskollärare är den bästa jag kört med och jag rekommenderad både honom och hans körskola till alla som vill ta körkort hos någon ärlig person. Tack Hawar & all fantastisk personal på Örebro Körcenter , utan er hade det inte varit möjligt.

Jawhir Y
Skrev om Örebro Körcenter

Idag har jag fått mitt körkort! Jag har tagit några körlektioner hos Örebro Körcenter och är JÄTTENÖJD. Hawar som var min trafiklärare var väldigt tydlig, strukturerad och lugn under alla delar i körningen. Jag fick tydliga mål att sträva efter efter varje körning, det tog jag med mig hem och jobbade vidare på. Bemötandet från inskrivning i receptionen till slutet var superfin. Jag rekommenderar verkligen Örebro Körcenter som trafikskola!

Shahab M
Skrev om Örebro Körcenter

Jättebra service och anpassningsbar lärare.

Rebecca S
Skrev om Örebro Körcenter

Min lärare Hawa! Han är en riktigt bra lärare, Han vet exakt vad jag behöver träna och fokusera på och han gör dem. Mycket bra tips under körningarna som jag inte visste innan. Så han har lärt mig mycket nya saker. Är väldigt nöjd med lärare och skolan. Rekommenderar denna skolan. Rebecca från Stockholm

Ahmad C
Skrev om Örebro Körcenter

Bästa körskolan som finns ärliga och bra!!!!