Alla kategorier Hudvård Stockholms län Järfälla Organicskincare & Wellness By Hugg

Organicskincare & Wellness By Hugg

Gjutarplan 22, 176 71 Järfälla — Visa karta

Ekologisk hud- och skönhetsvård i Kalhäll Centrum. Annelie Hugg är utbildad ekologisk hudvårdsterapeut och använder ekologiska och naturliga råvaror i alla sina behandlingar. Välj bland ansiktsbehandling, massage och vaxning eller köp ett presentkort till någon du bryr dig om! Annelie har också hudvårdsprodukter till försäljning.

När din hud mår bra, mår du bra!

Läs vad 8 kunder tycker om Organicskincare & Wellness By Hugg

• Nina H
    Nina H skrev om Organicskincare & Wellness By Hugg
    Bemötandet var jättebra, lokalen fin och fräsch.
    Lymfmassagen var jättebra.
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Organicskincare & Wellness By Hugg
    Roligt att göra egna krämer. Rekommenderas varmt. Åsa
  • Malin K
    Malin K skrev om Organicskincare & Wellness By Hugg
    Mycket bra! Man blir väl bemött och hon är väldigt kunnig inom det hon gör.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Organicskincare & Wellness By Hugg
    Deltagit i en workshop där vi fick tillverka vårt eget cerat och en kräm för riktigt torra område. Mycket trevligt bemötande. Atmosfären är hjärtlig och generös. Bra instruktioner som med hudterapeutens kunnande också kan varieras efter önskemål. Rekommenderar med varm hand detta som en upplevelsepresent eller som en trevlig aktivitet för ett kompisgäng.
  • Pia Ö
    Pia Ö skrev om Organicskincare & Wellness By Hugg
    Personligt och varmt bemötande
  • Jan Erik J
    Jan Erik J skrev om Organicskincare & Wellness By Hugg
    Mycket trevligt bemötande. Lymfmassage tre gånger och den tredje gången också ansiktsbehandling. Absolut en investering som man är skyldig sig själv. Jag är mycket nöjd med resultatet, känns som en uppdatering av sig själv till version 2.0. Det som är viktigt är ju den förebyggande hälsovården, och med ett väl fungerande lymfsystem har man en bra grund att stå på. Jag ger högsta betyg för bemötande och skicklighet. Tack! Sign. Man 70.
  • Mahasa N
    Mahasa N skrev om Organicskincare & Wellness By Hugg
    En skön känsla! Väldigt ren och fin lokal och så mysig! Man kan verkligen koppla av!
  • Eva S
    Eva S skrev om Organicskincare & Wellness By Hugg
    Härlig. Välgörande. Trevlig terapeut.

Gjutarplan 22, 176 71 Järfälla