Organicskincare & Wellness By Hugg

Gjutarplan 22, 176 71 Järfälla — Visa karta

5.0 i betyg av av 8 omdömen
Välkommen till Organicskincare & Welness By Hugg!

Här erbjuds Ekologisk hud- och skönhetsvård mitt i Kallhälls Centrum. Annelie Hugg är utbildad ekologisk hudvårdsterapeut och använder alltid ekologiska och naturliga råvaror i alla behandlingar som utförs.

Du kan välja bland ansiktsbehandling, massage och vaxning eller att köpa ett presentkort till någon du bryr dig om som en trevlig överraskning. Annelie har också massor av fina hudvårdsprodukter till försäljning.

När din hud mår bra, mår du bra!

Läs vad 8 kunder tycker om Organicskincare & Wellness By Hugg

• 2017-01-22

Nina H skrev om Organicskincare & Wellness By Hugg
    Bemötandet var jättebra, lokalen fin och fräsch.
    Lymfmassagen var jättebra. Läs mer
  • Reco tipsar!
    La Clinique
    4.7 / 5 i betyg — 161 omdömen
    Badge2019
    "Jag köpte ögonlocks plastisk! Jag blev bemött på ett jättebra sätt, de var vänliga och trevliga! De förväntningar jag hade var att ögone"
  • 2017-01-19

Åsa J skrev om Organicskincare & Wellness By Hugg
    Roligt att göra egna krämer. Rekommenderas varmt. Åsa Läs mer
  • 2017-01-19

Malin K skrev om Organicskincare & Wellness By Hugg
    Mycket bra! Man blir väl bemött och hon är väldigt kunnig inom det hon gör. Läs mer
  • Elisabeth H

2016-11-20

Elisabeth H skrev om Organicskincare & Wellness By Hugg
    Deltagit i en workshop där vi fick tillverka vårt eget cerat och en kräm för riktigt torra område. Mycket trevligt bemötande. Atmosfären är hjärtlig och generös. Bra instruktioner som med hudterapeutens kunnande också kan varieras efter önskemål. Rekommenderar med varm hand detta som en upplevelsepresent eller som en trevlig aktivitet för ett kompisgäng. Läs mer
  • Sponsor
    Victoriakliniken
    4.9 / 5 i betyg — 14 omdömen
    "Jag gjorde en bröstförstoring med Dr Charles Randquist som kirurg och känner att inte kunnat vara mer nöjd över valet av klinik/kirurg! Ki"
    Rebecca S
  • 2016-11-14

Pia Ö skrev om Organicskincare & Wellness By Hugg
    Personligt och varmt bemötande Läs mer
  • 2016-11-10

Jan Erik J skrev om Organicskincare & Wellness By Hugg
    Mycket trevligt bemötande. Lymfmassage tre gånger och den tredje gången också ansiktsbehandling. Absolut en investering som man är skyldig sig själv. Jag är mycket nöjd med resultatet, känns som en uppdatering av sig själv till version 2.0. Det som är viktigt är ju den förebyggande hälsovården, och med ett väl fungerande lymfsystem har man en bra grund att stå på. Jag ger högsta betyg för bemötande och skicklighet. Tack! Sign. Man 70. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Klinik Divage
    4.8 / 5 i betyg — 56 omdömen
    Badge2016
    "Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d"
  • 2016-10-26

Mahasa N skrev om Organicskincare & Wellness By Hugg
    En skön känsla! Väldigt ren och fin lokal och så mysig! Man kan verkligen koppla av! Läs mer
  • 2016-10-26

Eva S skrev om Organicskincare & Wellness By Hugg
    Härlig. Välgörande. Trevlig terapeut. Läs mer

Bästa Hudvårdsalongerna nära Organicskincare & Wellness By Hugg:

Mandy Medical (6.8km)
Sandra B Sandra B tycker:
“Alltid ett professionellt bemö...” Läs mer