OUTL1

OUTL1

3.4

OUTL1 stoltserar med att tillhandahålla produkter av högsta kvalitet till konkurrenskraftiga priser genom att direktimportera varorna från fabrikerna, helt utan onödiga mellanhänder. Vår verksamhet är onlinebaserad, vilket innebär att vi kan erbjuda våra produkter till förmånliga priser med låga marginaler. Genom att eliminera...

779 omdömen om OUTL1

Sedan starten hos Reco 2020

Ingvar T

En riktigt trevlig säljare ,passar till sitt jobb. Allt gick smidigt o lätt frakten gick smidigt kom precis. Som han skulle.o det tog en stund att sätta upp den ,många skruvar o detaljer .Paviljongen står så fint o mina fina möbler är skyddade mvh Eva Tilly

Elisabeth H

Då vi fick en vara som inte var bra så fick vi snabb återkoppling på reklamation och bra lösning på problemet.

Sten B
Skrev om OUTL1

Mycket bra service och snabb leverans

Hans B
Skrev om OUTL1

Allt fungerade och varan var som i annonsen

Björn A

Snabb leverans av växthuset och mycket nöjd med kvalitén

Annika H

Köpte en cykel. Tyckte det var jätte smidigt att beställa.

Thommy S

Bra smidig affär men man kan ju undra dels att igentligen får man ju inget kvitto med ramnr. O sen kan man ju undra om det där med europa byggd cykel när där inte är gängade hål för ramlås som på nästan alla andra cyklar. Men annars bra o stabil cykel. Mvh Thommy Schröder

Jörgen L

Smidigt att beställa snabb leverans helnöjd

Mona A
Skrev om OUTL1

Köpte en grå konstrotting hörnsoffa med bord och två pallar. För låg rygg och för smal sittplats, inte alls skön

Erik E
Skrev om OUTL1

Bara bra, får se om det är kvalitet på växthuset. Förarbete för gjutning pågår.

Anders V

Är nöjd med köpet så finns inget att klaga på.

Jessica L

Snabba leveranser, bra priser och erbjudanden.

Lily F
Skrev om OUTL1

Snabbt svar och återkoppling vid skada på min vara.

Björn N

Allt fanns med. Snabb leverans.

Benny P
Skrev om OUTL1

Snabb leverans Och enkelt att beställa på nätet

Felicia K

Inte nöjd överhuvudtaget, dryg kundservice, dålig med information på hemsidan.

Ingrid B

Den vara som jag beställde ville inte min närstående ha. Därför annullerades beställningen. Jag hade en bra chatt med en av era anställda. Era produkter verkar omfatta ett brett och bra sortiment.

Svar från OUTL1

Hej Ingrid! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Ritva J

Omöjligt att skicka tillbaka saker . Skit

Svar från OUTL1

Hej Ritva! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Ser att du fått all information om hur du kan gå vidare med din retur. Om du önskar att köpa retur frakten via oss så går det bra att kontakta vår kundtjänst på nytt! Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Peter N
Skrev om OUTL1

Allt har varit bra i kontakt med er

Svar från OUTL1

Hej Peter! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Lena J
Skrev om OUTL1

En markis som vi fick returnera. Allt fick jag hjälp med. Allt gick fort. Vänlig personal . Markisen va för omständig o h för tung. .men. det är konstigt att ni tar 1200 kr för returen. Det va dyrt tycker jag är det är inom Sverige. Aldrig upplevt det tidigare.

Svar från OUTL1

Hej Lena! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med servicen från vår kundtjänst. Då vi säljer större produkter så blir frakten dyrare. Det går givetvis bra att lösa frakten på egen hand men då många upplever det som klurigt så erbjuder även vi den tjänsten för att underlätta för våra kunder. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Bo N
Skrev om OUTL1

saknar en spa lampa som skulle levereras med en rengöringssats MVH//Bosse

Gunilla U

Allt stämde in mot förväntningarna, snabbt och bra

Svar från OUTL1

Hej Gunilla! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Peter C
Skrev om OUTL1

Jag väntar på en robotgräsklippare till min son 30 års present och har inte fått den än.

Svar från OUTL1

Hej Peter! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tyvärr har vi inte fått in våra robotgräsklippare ännu. De är planerade att inkomma till oss nu i maj. Så fort vi har tagit emot och hanterat leveransen så skickas din order. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Patryk S

Jag fick en vara som inte fungerar, har reklamerat den. Det har gått nu 2 veckor utan svar.

Svar från OUTL1

Hej Patryk! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Beklagar den sena återkopplingen. Jag ser till att du får svar så fort som möjligt! Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Anders K

Lätt att beställa och bra varor för ett bra pris. Köpte ett litet förråd och bra förråd för en billig peng. Lätt att montera och snabb leverans

Svar från OUTL1

Hej Anders! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med produkten och leveransen! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Klas M
Skrev om OUTL1

Allt kom som utlovat. Helt nöjd med affären!

Svar från OUTL1

Hej Klas! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Åse O
Skrev om OUTL1

Bra produkter,. Fick det ena paketet fort men vänster fortfarande på ett annat

Svar från OUTL1

Hej Åse! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Ditt tunnelväxthus är planerat att inkomma till oss nu i maj så att vi sen kan skicka ut det till dig! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Kent H
Skrev om OUTL1

Fick snabbt hjälp med transportskada och en ny vara skickades supersnabbt.

Svar från OUTL1

Hej Kent! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med servicen du fått av vår kundtjänst. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Catalina C

Att betala för en vara man råkade beställa fel tycker jag är inte okej alla andra erbjuder tur och retur frakt över en viss summa som man har beställt men tack för denna gång!

Marie N
Skrev om OUTL1

Snabb leverans.. Har inte provat motorerna än.

Jörgen O

Allt fungerade, från beställning till leverans i hemmet.

Svar från OUTL1

Hej Jörgen! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Birgitta P

Beställning och leverans fungera perfekt

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Hans W
Skrev om OUTL1

Det var ok att handla för några år sedan Men sen visade det sig att taket/plasten på växthuset inte höll måttet och sprack och det blev hål. Då visade det sig att takplasten inte ingick i garantin. Märkligt! Blev tvungen att beställa nya skivor och då visade det sig att ni inte ens har de rutor som passar till takfönstren, de som öppnar sig. Mycket märkligt och svagt.

Svar från OUTL1

Hej Hans! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Ann-Charlotte S

Hej! Leverans av cargobike skedde i tid så det var bra. Men helt ärligt så vet jag inte om jag kommer att klara av att montera cykeln korrekt. Det är alldeles för dålig beskrivning på hur man ska montera den. Ett svartvitt häfte med bilder? Det saknas moment och vissa av momenten sker i fel ordning. Bara känslan att man köpt en cykel för 22000 kr som jag kanske inte klarar att få ihop får mig att må dåligt. Ett tips hade varit att filma hopsättningen o skicka med en QR-kod, gärna med kontaktuppgifter till vart man kan vända...

Tomas A
Skrev om OUTL1

För att göra en låååång historia kort så kommer jag inte handla där någon mer gång.

Svar från OUTL1

Hej Tomas! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Bengt B
Skrev om OUTL1

Snabbt och bra leverans. Allt till full belåtenhet.

Svar från OUTL1

Hej Bengt! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Türker S

Började med god och uppriktig info av den då aktuella agenten hos företaget. Tyvärr blev problem med skruvar aktuellt, men det löstes snabbt och effektivt av ytterligare en agent. Inget knussel - god kompensation, snabbt och enkelt. Utmärkt kommunikation med reklamationsenheten. Mycket nöjd med företagets hantering av köpet av duschkabin.

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med bemötandet från våra medarbetare. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Alf L
Skrev om OUTL1

Mycket bra service och anvisningar kring hämtning. Köpte en motionscyckel och en skyddsmatta för golvet.

Svar från OUTL1

Hej Alf! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Hoppas du blir nöjd med ditt lilla hemmagym! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Zagorka Z

Marknadsför väl formgivna varor av god kvalitet. De har dock stora problem med att leverera rätt varor. Har handlat där ett flertal gånger, leveranstiderna har kortats men man kan fortfarande inte vara säker på att det som kommer, om det kommer, är det man beställde.

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Jag kan se att vi gjort en omleverans på det som saknades i en av dina tidigare ordrar. Är det något som blivit fel med denna order får du gärna kontakta oss igen så att vi kan hjälpa dig. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Sukontip N

Köpte utemöbler, synd att dom var gjorda för dvärgar. Köp inget här

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Det finns en bild med samtliga mått bland produktbilderna. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Carina K

Inga problem, allt gick snabbt och bra

Svar från OUTL1

Hej Carina! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Helge Nils Emil S

Helt enligt förväntningarna beställning, leverans med el-lastbil, och Pergolan. Lättmonterat och med bra kvalité. Hade önskat mer teknisk beskrivning av produkter som ledlist, motor, fjärrkontroll med mottagare för att kunna koppla ihop det med smarta hem funktioner.

Christer H

Väldigt besviken att det skall vara sådant strul för att skicka tillbaka en vara som man inte vill ha,att den ej uppnår mina krav. När man skickar tillbaka samma blanket 3ggr som ej går att fylla i så ger man upp. Men det är väl deras sett att trötta ut folk för att slippa få tillbaka en massa varor. Är otroligt besviken och kommer att avråda vänner och bekanta om att inte göra samma misstag att beställa varar i från detta företag.. Detta var första och sista gången. Otroligt besviken och förvånad att man kan behandla kunder på detta vis.

Svar från OUTL1

Hej Christer! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vi försöker självklart inte försvåra retur processen. Ser att vi har fått in all information som behöves och inväntar nu returen. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Torbjörn B

Bra och snabb service, stort utbud och snabb leverans

Svar från OUTL1

Hej Torbjörn! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Christina S

Köpte utemöbler i teak. Bord och sex stolar. Snabb leverans och fina möbler. Allt bra förutom en skruv som saknades. Nöjd

Svar från OUTL1

Hej Christina! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med både möbel gruppen och leveransen. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Erik J
Skrev om OUTL1

Väldigt svåra och besvärliga att ha att göra med om man vill skicka tillbaka något. Ringer och mailar men får bara till svar att ”jag ska kolla med en kollega, återkommer.” Återkommer inte, får ringa själv och kolla. Får inga svar då heller.

Svar från OUTL1

Hej Erik! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Beklagar att det dröjde att få svar. Ser att du nu fått instruktioner om hur du returnerar ditt köp. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Martti K

De gick smidigt till. Köpte en cykel.

Svar från OUTL1

Hej Martti! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Hoppas du är nöjd med din cykel! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Greger F

Snabb leverans, har dock inte öppnat paketen, och börjat installera ännu.

Svar från OUTL1

Hej Greger! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Hoppas du blir nöjd med din garagedörr! Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Per J
Skrev om OUTL1

Allt bra förutom att man inte kunde välja dag för leverans

Yvonne W

Köpte ett växthus. Snabb leverans