P.g Bilservice AB

1.0 i betyg av av 1 omdömen

Läs vad 1 kund tycker om P.g Bilservice AB

• 2018-12-02

Pär Е skrev om P.g Bilservice AB
    Bland de största bedragare som finns. Kom in med rasad motor. Ljudet tydde för mig på något internt i motorn. Ventiler eller vevlager. Trodde PG var experter på Subaru. PG påstod att ljudet tydde på svänghjulet. De demonterar växellådan. Byter en packbox och alla problem kvar. Debiterar 16000!!!!! för detta. Tvungen att hämta bilen med trailer i panik. Bättre att ge 16000 till Rädda Barnen. Varning! Läs mer
    2018-12-11 P.g Bilservice AB svarar Pär Е
    Hej,
    Vi är ledsna att du känner som du gör.
    Men vi började och titta på den som såg dåligt ut efter som de var metallspån på kuggkransen till startmotorn och ljudet lät som de kom i bak kant från motorn och därför började vi där.
    Sen tyckte vi att vi hade en öppen dialog med er, och att vi kom överrens om att du skulle åka till han som hade byggt om motorn på er bil. efter som den tiden vi lagt ner på bilen inte kunnat lokalisera vart ljudet kom exakt ifrån.
    Visst vi kunde vara mer tydligare än vad vi var.
    Men du får gärna kontakta oss så kan vi reda ut vad som gick snett mellan oss.
    Med vänlig hälsning/// PG Bilservice AB

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte