Alla kategorier Slipa golv Skåne Malmö Parkettfixaren DP Skåne

Parkettfixaren DP Skåne

Lansgatan 9, 212 28 Malmö — Visa karta

Välkommen till Parkettfixaren DP skåne, vi är certifierade golvslipare som jobbar mycket professionellt och uppfyller golvbranschens alla krav. Hos oss kan du få hjälp med all slags golvarbete såsom golvläggning, slipning av golv, lackning, lutning, oljning, infärgning och hårdvaxoljning av golv. Verksamheten har varit aktiv sedan år 2000 och idag är vi 4 anställda som med stor passion tillbringar dagarna med det vi tycker är absolut roligast, nämligen golv.

Med vår långa erfarenhet och eminenta service gör vi allt vi kan för att du som kund ska bli så nöjd det går. Idag anlitas vi av privatpersoner, företag och fastighetsförvaltare i Skåne som behöver hjälp med olika typer av golftjänster. För att kunna ge dig absolut bästa kvalitet och finish använder vi oss givetvis av de bästa maskinerna och behandlingsprodukterna som finns ute på marknaden. Kom ihåg att du som privatperson kan dra nytta av ROT-avdraget. Det löser vi direkt på fakturan till er. Varmt välkommen!

Läs vad 5 kunder tycker om Parkettfixaren DP Skåne

• Anders B skrev om Parkettfixaren DP Skåne
    Ingen respons på förfrågan. Trots flera påstötningar. Gillar uppenbarligen inte kunder.
    Valde helt enkelt någon annan. Och det ångrar jag inte. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Parkettfixaren DP Skåne
    Slipat och hårdvaxat golv
    Golvet blev så snyggt,helt nöjd.
    Mycket nöjd med allt från beställning till färdigt golv
    Väldigt trevliga, god service. Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Parkettfixaren DP Skåne
    Proffs ut i fingerspetsarna. Mycket nöjda med resultatet Läs mer
  • Christina T
    Christina T skrev om Parkettfixaren DP Skåne
    Patkettfixaren slipade och hårdoljade våra parkettgolv. Blev superbra, ett helt nytt golv! Läs mer
  • Hans B skrev om Parkettfixaren DP Skåne
    Snabb respons - bra utförande - prisvärt! Läs mer