Alla kategorier Jurist Stockholms län Nacka Klar Kurs Stockholm

Klar Kurs Stockholm

Gamla Värmdövägen 13, 131 37 Nacka — Visa karta

Välkommen till vår hemsida för att få handledning till dig som antingen är misstänkt för brott eller blivit utsatt för brott.

Läs vad 3 kunder tycker om Klar Kurs Stockholm

• Anders E
    Anders E skrev om Klar Kurs Stockholm
    Perfekt att jag bytte till Lindqvist som vände hela målet med sin noggranna utredning och kunnighet. Nya bevis och nya vittnen gjorde att jag frikändes i hovrätten efter 3 år i tingsrätten.Tack Läs mer
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Klar Kurs Stockholm
    Extremt kunnig och utan tvivel en av landets bästa och mest erfarna brottmålsadvokater. Läs mer
  • harry s
    harry s skrev om Klar Kurs Stockholm
    Varning för den här idioten som är värre än en åklagare. Han är en fara för rättssäkerheten och medverkar gärna till att få en oskyldig i fängelse genom att uppsåtligt förhindra att den friande tekniska bevisningen kommer med i utredningen.
    Han kan agera oseriöst och bör därför uteslutas ur samfundet - snarast - innan han förstör fler familjer till oskyldigt dömda. Han tillhör den kategori av jurister som anser sig stå över lagen och han ljuger för advokatsamfundet.
    Jag vill bli förlåten om jag gör ett fel av okunskap eller misstag eller kanske bara för att jag är en idiot utan att jag vet om det.
    Därför vill jag inte döma andra utan jag förlåter andra som gör fel av samma orsaker.
    Jag förlåter Advokat Peter Lindqvist av hela mitt hjärta och ser fram emot den dag då han har nått den mognad och själsliga styrka som krävs för att han inför domstol ska kunna erkänna att han ljög för mig och motarbetade mig.
    Då när han har kommit så långt att sanningen är av större vikt än en prestigeförlust. Då har han blivit en människa. Nu är han en advokat. Läs mer
    Johan H gillar detta

Kindstugatan 1, 11131, STOCKHOLM