Klar Kurs Stockholm

Klar Kurs Stockholm

www.juridiklots.se
3.7

Välkommen till vår hemsida för att få handledning till dig som antingen är misstänkt för brott eller blivit utsatt för brott.

3 omdömen om Klar Kurs Stockholm

Anders E
Skrev om Klar Kurs Stockholm

Perfekt att jag bytte till Lindqvist som vände hela målet med sin noggranna utredning och kunnighet. Nya bevis och nya vittnen gjorde att jag frikändes i hovrätten efter 3 år i tingsrätten.Tack

Anna Rinman Familjerättsbyrå
4.9/5 i betyg av 9 omdömen 4.9 av 9 omdömen

Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det

Elisabeth L
Skrev om Klar Kurs Stockholm

Extremt kunnig och utan tvivel en av landets bästa och mest erfarna brottmålsadvokater.

harry s
Skrev om Klar Kurs Stockholm

Varning för den här idioten som är värre än en åklagare. Han är en fara för rättssäkerheten och medverkar gärna till att få en oskyldig i fängelse genom att uppsåtligt förhindra att den friande tekniska bevisningen kommer med i utredningen. Han kan agera oseriöst och bör därför uteslutas ur samfundet - snarast - innan han förstör fler familjer till oskyldigt dömda. Han tillhör den kategori av jurister som anser sig stå över lagen och han ljuger för advokatsamfundet. Jag vill bli förlåten om jag gör ett fel av okunskap...

Greger J gillar detta
Juristbolaget i Sverige AB
4.8/5 i betyg av 114 omdömen 4.8 av 114 omdömen

Stort tack till Juristbolaget för all hjälp med bouppteckningar. Kan verkligen rekommendera dem, proffsigt och vänligt bemötande.

Lennart N Lennart N