Phoenix Sweden AB

3.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Phoenix Sweden AB

• 2019-07-28

Sofie Anna Ö skrev om Phoenix Sweden AB
    Efter flera månaders väntan på glas till Samsung s7 kom det äntligen till lagret i Varberg. Där har det nu legat i snart 2 veckor med ursäkten hög belastning.

Den första väntan berodde på att lagret var slut hos Samsung. Stämmer det kan jag förstå det med anser att jag borde blivit rekommenderad att byta färg som min vän blev.

Att det är fast i Varberg anser jag är skamligt med tanke på hur länge jag redan väntat

Jag fick dessutom informationen när jag lämnade in att grejerna fanns på lager. Sen när efter beskedet från vårt försäkringsbolag kom fanns dom inte där längre.
    från en missnöjd kund vars son gråter över att missa en sommar med pokemon go. Läs mer
  • 2010-03-10

Tommy E skrev om Phoenix Sweden AB
    Mycket bra företag trevliga när man ringer och frågar saker och beställer resan inget krångel alls toppen sen Mikael Hellström guiden i beijing vilken toppen kille trevlig , rolig och bjuder på sig själv

en dålig sak bara Hotellet :Beijing Holiday Inn Down Town hade STENHÅRDA sängar :( Läs mer

Bästa Resebyråerna nära Phoenix Sweden AB:

Helena K Helena K tycker:
“Jag har valt att jobba med Hum...” Läs mer
Scuba Travel (863m)
More Sailing (863m)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte