Alla kategorier Restaurang Västerbotten Umeå Pizzabutiken Roberto

Riksvägen 2, 904 31 Umeå — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Pizzabutiken Roberto

• 2017-11-10

Emelie A skrev om Pizzabutiken Roberto
    Var förbi här för en vanlig lunch.
    Inte varje dag jag orkar skriva ett omdöme om en pizza men nu gör jag det, grym pizza! Läs mer
  • Anders O

2017-04-17

Anders O skrev om Pizzabutiken Roberto
    Mm Så gott hit kommer vi och äter fler gånger. Bra service och supergo mat Läs mer
  • Alexander W

2011-03-04

Alexander W skrev om Pizzabutiken Roberto
    Kan helt klart klassas som en av Sveriges bästa pizzerior enligt mig! Bor i Göteborg numera men alltid när man är tillbaks uppe i Umeå så är detta ett av de självklaraste ställena att besöka! Läs mer
  • magnus L

2010-11-14

magnus L skrev om Pizzabutiken Roberto
    Grymt bra pizzor och trevlig personal!!! Var dock ute i tid kan vara långa väntetider speciellt vid löning/barn- sutdiebidrag. Läs mer
  • Peter H

2010-09-29

Peter H skrev om Pizzabutiken Roberto
    Underbar pizzeria med det rätta stuket! En klassiker som alltid levererar. Ligger på rätt sida älven :) Läs mer
  • Chris L

2010-05-01

Chris L skrev om Pizzabutiken Roberto
    Stans näst bästa pizza, synd bara att dom ligger på fel sida om älven ; ) Läs mer
  • 2010-04-12

JP Ö skrev om Pizzabutiken Roberto
    Worth waiting for! Visst kan det vara lite dryga väntetider på helgerna, men det undviks ju lätt genom att ringa tidigt och beställa. Bästa pizzorna i stan alla kategorier! Och alltid suveränt trevligt bemötande. /JP Läs mer
  • Annelie S

2010-02-01

Annelie S skrev om Pizzabutiken Roberto
    Bästa pizzerian jag vet av. Långa väntetider på beställningarna, speciellt på helgerna, så tipset är att ringa och beställa i god tid. Läs mer