Pizzeria don Quixote

3.8

5 omdömen om Pizzeria don Quixote

Ramsina G
Skrev om Pizzeria don Quixote

Riktig god Gyros & unik och trevlig lokal. Super bekvämt att sitta på resturangen och äta. Nöjd👍

Johan M
Skrev om Pizzeria don Quixote

Köpte en kebabpizza. Fick betala 135 kr, Ok, detta var med en liten pizzasallad, men alla vet att en pizzasallad kostar några öre att producera . Totalt orimligt. Kanske om pizzan var helt oslagsbar jämfört med andra pizzor, då hade jag inte skrivit denna recension. Men den är ordinär, inget speciell alls. Är den värd 135 kr?? Nej. Det är synd men denna pizzeria tappade en kund ikväll. Vi får se om ni överlever med dessa ockerpriser!

Svar från Pizzeria don Quixote

Hej johan, Vi är jätte tacksam att höra din åsikt om vår pizzeria. Jag önskade att jag kunde sälja pizza för 35kr istället för 135kr och kunde ge en sallad och en dricka på köpet vi vet att pizza är jätte dyrt idag lika som alla andra produkter om men handlar på alla affärer och om tänker bränsle och om men hyra ett lokal. Vi som företagare vill driva detta företag för er service och att gå rund med det vi måste ta betalt annars vi kan inte betala vår kostnader hyra el skatt löner…… framför allt att hålla kvaliteten . Tack Mvh Ägaren

Per A
Skrev om Pizzeria don Quixote

Bra pizzor till ett bra pris. God skinka på Vesuvio.

Jonas E
Skrev om Pizzeria don Quixote

kanonpizzor! ibland när man beställer på telefon hör man inte personalen så bra, någon av de som svarar bryter ganska mycket o pratar väldigt snabbt, priserna har ökat på sistone men det har väl alla? mycket fina råvaror, perfekt gräddade varje gång. Dålig parkering dock.

Thomas c
Skrev om Pizzeria don Quixote

Jag brukar äta ganska ofta på Don Quixote och efter att ha provat alla pizzerior i Linköping så finns det ingen som kommer i närheten av kvaliteteten på maten som Don Quixote har. Jättetrevlig personal och fräscha lokaler.