Pizzeria Paros AB

4.2

9 omdömen om Pizzeria Paros AB

ANDREAS I
Skrev om Pizzeria Paros AB

Väldigt speciella pizzor och jag fullkomligen älskar dem. Bottnarna är väldigt tjocka och fyllningen är maximal för vad en deg kan ta upp, jag har aldrig orkat äta upp en hel pizza där men jättebra att det finns kartonger så man kan ta med hem. Priserna är i den högre skalan men det beror på att pizzerian inte vill kompromissa med råvarorna. Som bonus så är personalen väldigt skojfrisk och det gäller att se upp så de inte driver med dig. :-)

Fredrik L
Skrev om Pizzeria Paros AB

Bra pizza men för liten lokal för att man ska få matro om man äter på plats.

Micke "esset" J
Skrev om Pizzeria Paros AB

MMMmmmums så gott det ääärrrrrrr! Bra bemötande. Fin lokal. Kanonmeny.

Sebbe Å
Skrev om Pizzeria Paros AB

Det är säkert inget fel på denna pizzeria, men jag och mina vänner hade hört att de skulle ha kalmars bästa pizzor, så vi blev ganska besvikna... tyckte pizzorna var alldeles för tjocka, och smakade inte väldigt mycket. Men hemkörningsfunktionen funkar utmärkt... detta sämre betyg kan kanske bero på att vi var bakfulla allihop, får testa en gång till....

Hej D gillar detta
Pidde N
Skrev om Pizzeria Paros AB

Det finns inget bättre....våra träliga släktingar från Stockholm MÅSTE ha pizza från Italia!!!!!!!!!!

Frida N
Skrev om Pizzeria Paros AB

Massa olika goda pizzor att välja mellan, som dessutom är till bra priser! De har dessutom en supergod pizzabuffé vid lunch där man får äta så mycket pizza man vill. Många olika spännande "pålägg" och deras pizzzasallad är super!

Mathias W
Skrev om Pizzeria Paros AB

Muche god mat, skulle tippa på att det är Chalmars bästa faktiskt. Och vilken personal då! VÄRLDSKLASS!

emma j
Skrev om Pizzeria Paros AB

Väldigt god pizza, väl värd ett besök!

Tobias J
Skrev om Pizzeria Paros AB

Utan tvekan Kalmars bästa pizzor, nu även en restuarang inne i centrala Kalmar med stans bästa lunchbuffé. Rekomenderas varmt!