Alla kategorier Restaurang Östergötland Linköping Pizzeria Monte Carlo

Jordbruksgatan 1, 583 36 Linköping — Visa karta

Läs vad 18 kunder tycker om Pizzeria Monte Carlo

• Christian S
    Christian S skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Helt klart en av Linköpings bättre.
    Bra salladsutbud om man äter där. Kan varmt rekommendera kycklingrulle, då får man både något väldigt gott och nyttigt! Pizzorna är riktigt goda, synd att de är lite små och tunna bara.

Personalen kan småtjafsa med varann på sitt språk ibland, inte jätteproffsigt inför kunder. De är dock väldigt trevliga mot kunder och ger bra service.
    En sak jag tyckte drog ner på helhetsintrycket senast var att borden inte var rena, det låg lite matrester, och på alla bord står dricksglasen upp- och nedåtvända.

I övrigt ett väldigt bra ställe som sagt.
  • Perra B
    Perra B skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Under mitt långa äventyr i Linköping, må jag tacka monte carlo för en riktigt proffstjänst.
  • Helena F
    Helena F skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Jätte god pizza med hemleverans
  • Emma G
    Emma G skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Den här pizzerian gör så bra pizzor. Jag vet tyvärr inte så mycket om personalen eftersom jag brukar beställa från onlinepizza. Men maten kan man absolut inte klaga på. Ska mna välja mellan alla pizzerior i stan så ska man absolut välja den här. De har väldigt god pizzasallad också, den får man inte missa. Man får pizzorna till ett br pris också med tanke på att de är så goda. Det är ingen pizza de inte klarar av där!
  • Johan P
    Johan P skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Här finns riktigt goda och stora pizzor. De största räcker för att de flesta ska bli mätta. Dessutom har de hemkörning och är med på onlinepizza. Speciellt kebabpizzan med pommes frites kan rekommenderas.
  • Erik N
    Erik N skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Dom godaste kebabpizzorna som finns att få från pizzaonline!
  • Marvin T
    Marvin T skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Dom godaste kebabpizzorna som finns att få från pizzaonline!
  • ameli t
    ameli t skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Det här stället vill jag rekomendera då det endast ligger en kort cykelväg från universitetsområdet. Det är en mysig liten pizzeria med väldigt goda pizzor! Smidigt också med snabb utkörning de dagar man inte orkar sig utanför dörren.. Kebab pizzan är en personlig favorit!
  • Erik J
    Erik J skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Bästa pizzerian i Linköping! Finns på onlinepizza.se och levererar alltid i tid. De har både kebab och gyros och det är gyros man ska välja här. Den är utsökt! Kan varmt rekommendera gyrosrulle med stark sås.
  • Erik D
    Erik D skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Mycket bra pizzeria med komplett meny. Ett mycket stort plus är att de finns med på onlinepizza.se vilket gör det mycket lätt att själv bestämma alla ingredienser direkt hemmifrån datorn. Bra råvaror både när det gäller pizza, kebab och sallad. Alltid fräscht. Plus är även att man oftast får med sallad på köpet.
  • maria n
    maria n skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Hos Pizzeria Monte Carlo i Linköping kan man få riktigt goda pizzor. Jag redommendrar starkt kebabpizzan som är riktigt supernice! De har ett stort utbud av pizzor och en fördel är att de finns med på onlinepizza och att man där enkelt kan variera ingredienserna på pizzan. Har oftast snabba utkörningar.
  • Sebastian N
    Sebastian N skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Riktigt goda pizzor, kebabpizzan är verkligen top notch ;) Även stort utbud och man kan även variera ingredienserna på pizzan, mycket bra. Oftast snabba utkörningar. Tyvärr har priserna ökat en del de senaste 2 åren.
  • Emil E
    Emil E skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Bra pizzor! Har även utkörning vilket är plus.
  • Pascal S
    Pascal S skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Goda pizzor! Stort sortiment och utkörning.
  • Kristopher B
    Kristopher B skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Riktigt schysst pizzeria med goda pizzor både på plats och för utkörning. De har allt ifrån standard pizzor och de ordinarie ”specialpizzorna” till något udda varianter med pommes fritts på. Ligger något avsides placerat men definitivt värt ett besök.
  • Sara B
    Sara B skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Riktigt goda pizzor! Speciellt dom inbakade, otroligt goda! Snabb service och restaurangen har ett bra läge mitt i Lambohov centrum nära studentlägenheterna. Det finns plats så man kan sitta ute och på insidan är det gott om plats med flera bord.
  • Johan B
    Johan B skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Riktigt goda pizzor och bra utkörningstider, riktigt god kebab också!
  • Helena G
    Helena G skrev om Pizzeria Monte Carlo
    Måste rekommendera deras Falafelpizza, det är den godaste jag någonsin har smakat. Dock svider det lite i plånboken men ibland måste man unna sig något gott.

Jordbruksgatan 1, 583 36 Linköping