Morella

3.0

4 omdömen om Morella

Jacob J
Skrev om Morella

Morella har helt klart gjort OERHÖRDA framsteg dom senaste åren. Jag har bott i Västervik ett tag nu, och i helgen som var så besökte jag Morella för första gången på nästan 7 år. Morella andas inte "lyxrestaurang" men dom har absolut utvecklats och det känns generellt som ett rätt så trevligt ställe. Personalen verkade aningen osäker vid beställning och servering, vilket märktes klart och tydligt. Man fick nästan assistera dom lite själv för att dom skulle förstå. Maten var däremot KANONGOD! Helt klart varenda...

Nikke L gillar detta
Kristoffer F

Bemötandet har varit kort alla gånger jag varit där och latten är riktigt, riktigt dålig. Maten har jag inte testat, baren har ett enkelt basutbud som är okej. Priserna är inte alltför högt, men jag upplever ändå att man betalar för lite mer än man får.

Malin
Skrev om Morella

Om det inte vore för en del otrevlig personal och folk som dansar på bardisken där det serveras mat så är det ett rätt okej ställe. Pizzorna är goda, men inte värt pengarna tyvärr.

Jakob J
Skrev om Morella

Restaurang Morella är ett trevligt uteställe i centrala Västervik som erbjuder goda möjligheter för fika men även mer avancerade måltider såsom pizza och ett antal fler rätter att avnjuta. Hade tidigare hemgjord glass som de tyvärr har slutat med.