Alla kategorier Takläggare Stockholms län Sollentuna Prima Tak & Mark

Prima Tak & Mark

Vänortsstråket 57A, 191 62 Sollentuna — Visa karta

Prima tak & mark i Stockholm AB är bland marknadens snabbast växande aktörer.

Vi i Prima Tak bedriver i huvudsak takarbeten.
Vi har gemensamt över 30 års erfarenhet inom takarbeten.
Vi utför närmare 100 takomläggningar per år vilket gör oss till en av de större aktörerna i Storstockholm. Vår affärsidé är att ALLTID göra vår yttersta för att bemöta våra kunders önskemål. Vår unika affärsstruktur med färdiga taklösningar och väldigt professionella medarbetare ger våra kunder en unik trygghet i sitt val. Nästan alla medarbetare har varit med oss ända från starten, vilket leder till ett otroligt fint samspel, som i sin tur återspeglar sig i riktigt bra tak.

Läs vad 42 kunder tycker om Prima Tak & Mark

• Staffan S
    Staffan S skrev om Prima Tak & Mark
    Fasadmålning och 125 m2 nytt tak.: bra första besök, bra offert, bra pris, bra starttid, bra leverans, bra säkerhet, bra stämning i arbetslaget, bra besiktning, bra faktura.... 5-6 erfarna effektiva hantverkare på plats (istället för 1-2 som hos många andra) det blir många ögon och händer som hjälps åt! Lite problem med fasadtvättmedel på fönster som gav gråa fläckar men överlag var våra 7 dagar tillsammans välplanerade, positiva och fokuserade på att vi, kunden, skulle vara nöjda. Inga diskussioner eller krångligheter. Den fakturan betalade vi gärna!
  • Josefine S
    Josefine S skrev om Prima Tak & Mark
    Svarade ej på offertförfrågan man fyllde i på deras hemsida. Skickade sms 10 min innan avtalad tid att dom ej kunde komma. Bilden man får av företaget på hemsidan överensstämde inte alls med den man fick vid kontakt med dom. Känns inte pålitliga.
  • Marie M
    Marie M skrev om Prima Tak & Mark
    Ett företag som rekommenderas starkt. Utförde ett utmärkt jobb, takbyte, väldigt fort. Bra kommunikation, lyhörda för specifika önskemål. Gjorde rent efter sig. Ett takfönster sprack under arbetet , vilket Prima Tak fixade utan snack i efterhand. Tvättade av mossa på ett tak utanför offerten.
  • Christer D
    Christer D skrev om Prima Tak & Mark
    Prima Tak och Mark är ett av få företag som verkligen lever upp till sitt namn. Dom gör nämligen ett prima jobb. Hos oss bytte dom
    ca. 300 kvm betongtegeltak (2700 betongpannor) med allt vad det innebär av snörasskydd, komplett avvattningssystem, takfotsplåtar, vindskivor mm.
    Det tog Prima Tak och Mark 4 arbetsdagar sen var det städat och klart. Andra företag ville ha 10 arbetsdagar och mer betalt för samma jobb.
    Det var t.o.m. så att en erfaren fd. byggmästare blev imponerad, inte bara utav snabbheten utan även av kvaliten och noggrannheten på det utförda jobbet.
  • Irma F
    Irma F skrev om Prima Tak & Mark
    Mycket professionellt utfört arbete och trevligt bemötande. Vi är verkligen nöjda med vår nya stenlaggda uteplats.
    Vi rekommenderar företaget till våra vänner och bekanta!
  • Jörgen  P
    Jörgen P skrev om Prima Tak & Mark
    Prima Tak & Mark utförde arbetet bra och korrekt precis som man som kund kan förvänta sig.
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Prima Tak & Mark
    Snabba, kunniga och effektiva. Bytte både tak och dränering med dem med ett bra resultat.

Löste två problem som uppkom efter utfört arbete inom väldigt kort tid (en dag), vilket känndes mycket proffsigt.
  • Johan L
    Johan L skrev om Prima Tak & Mark
    Prima tak har utfört uppdraget inom angiven tid och på ett effektivt sätt enligt överenskommelse. De har varit öppen för dialog och flexibilitet samt åtgärdat brister på ett naturligt. Det som var lite svårt var att få angivna starttider i god tid.
  • Eduardo K
    Eduardo K skrev om Prima Tak & Mark
    Prima Tak & Mark utförde dräneringsarbete för vår länga, fyra radhus under förra vinter. Arbetet utfördes på effektiv, noggrant och inom mycket kort tid, proffsigt och vänligt. Vi samtliga blev mycket nöjda o nu planerar vi ytterligare arbete som vi kan inte tänka oss annat en att be de att utföra. Jag rekommenderar dem då jag och mina grannar är mycket nöjda med det utförda arbetet.
    Eduardo Figueroa-Karlström
    Reyhan R, Jörgen P gillar detta
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Prima Tak & Mark
    Prima Tak & Mark utförde dräneringsarbete under November 2013. Arbetet utfördes i enlighet med offerten, till och med snabbare än planerat (kanske p.g.a. att marken visade sig inte innehålla några överraskningar - men ändå). Bemötandet var mycket bra och proffsigt, och vi upplevde att de försökte minimera åverkan på tomten så mycket som möjligt. Jag skulle absolut kunna rekommendera dem då vi är mycket nöjda med det utförda arbetet.
  • Natasha J
    Natasha J skrev om Prima Tak & Mark
    Vi har anlitat Prima Tak och Mark flera gånger. Professionela hantverkare som gör vad de har lovat med bästa möjliga resultat. Vi rekomenderar firman till alla som behöver hjälp!
  • Anne J
    Anne J skrev om Prima Tak & Mark
    Mycket professionellt företag. Vi har anlitat dem upprepade gånger för diverse arbeten inomhus och utomhus på villan och de är alltid snabba med utmärkt resultat samt till ett bra pris. Rekommenderas starkt!
  • Lars S
    Lars S skrev om Prima Tak & Mark
    Bra service o kunnande till ett hyfsat pris
  • Marika G
    Marika G skrev om Prima Tak & Mark
    Vi har lagt om ett tak på vårt radhus. Jag tycker vi fått mycket bra bemötande bra förklaring till hur man gör och vilka takplattor man använder och hur arbetet skulle göras.
    Grabbarna som jobbade med taket var snabba och samarbetade och verkar bry sig om varandra så stämningen var trevlig mellan dem trots regn och ingen större värme utomhus . Det ser fint ut. Jag rekommenderar dem gärna till andra.
    Vi är mycket nöjda med jobbet liksom flera andra i vårt område.
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Prima Tak & Mark
    professionella, kunniga, noggranna hantverkare. Rekommenderas!
  • Edit A
    Edit A skrev om Prima Tak & Mark
    Pålitliga, jätteduktiga. Vi var jättenöjda med deras arbete som utfördes under hösten. De byt taket - pannor, lister.
  • Agneta W
    Agneta W skrev om Prima Tak & Mark
    Vi lade om vårt tak och fick även nya takfönster isatta. Vi fick ett proffsigt och vänligt bemötande, vettigt pris och ett mycket bra resultat.
  • Solveig H
    Solveig H skrev om Prima Tak & Mark
    En firma-chef som lyssnar och anpassar om möjligt.
    Mycket bra, snyggt och snabbt utfört arbete.
    Prismässigt mycket bra.
    Föreslår gärna firman till vänner/bekanta.
  • Per W
    Per W skrev om Prima Tak & Mark
    Jäkligt bra killar. Har använt Prima för både takjobb (takomläggning tig EN dag!) och markjobb. De håller vad de lovar och levererar prisvärt!
    Jag har rekommenderat dem för vänner, och vet att också de har blivit nöjda.
  • Germund N
    Germund N skrev om Prima Tak & Mark
    Bra utfört arbete, prisvärt. Trevliga arbetare. Snabb offert. Kommer gärna att anlita företaget igen.
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Prima Tak & Mark
    Jag beställde takomläggning av Prima Tak och jag kan rekommendera dem. De kom på utsatt tid. Blev klara snabbt och städade undan allt skräp. Fakturerade överenskommet belopp. Ett seriöst företag som jag säkert kommer att anlita igen.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Prima Tak & Mark
    Vi dränerade grunden på vårt hus. I arbetet ingick grävning, blästring, dubbla lager Pordrän etc. Ledning av både dagvatten och dräneringsvatten. Bemötandet var punktligt, vänligt och enligt avtalat pris. Upplevde basen, Reyhan, som kunnig, ärlig och uppriktig. Bra fotodokumentation. Jag är inte jättekunnig på området och allt jag köpt ligger under jorden... således svårt att säga hur "bra" installationen är eller hur länge den kommer hålla. Sätter en fyra enbart av den anledningen. Men med mitt förstånd, så här långt, känns det utomordentligt.
  • Anwar Z
    Anwar Z skrev om Prima Tak & Mark
    Hela uppdraget utfördes på bästa sätt till väldigt bra pris, och problemen som dök upp under grävningen löstes, och ändringar sim jag gjorde i sista stund utfördes. (Dränering och gjutning av mur och trappa till källare)
    Prima tak & mark rekommenderas starkt
  • Annika K
    Annika K skrev om Prima Tak & Mark
    Vi har anlitat Prima Tak och Mark många gånger nu och tänker fortsätta göra det!!!
    De är superproffsiga, pålitliga, ärliga och lätta att ha att göra med. Slutresultatet blir alltid över förväntan! Vi kan rekommendera de varmt!!!
  • Fredik I
    Fredik I skrev om Prima Tak & Mark
    Jag och mina grannar i radhuslängan är väldigt nöjda Prima Tak & Marks arbete. Snabba, prisvärda, nogranna och lämnade efter sig en renstädad tomt.
    Arbetsledaren Reyhan besitter stor kunskap och följer alla regler hur ett takbyte skall gå till. Viär gladeligen referenser åt denna Reyhan och hans mannskap.

Fredrik i Saltsjö-Boo
  • Anders H
    Anders H skrev om Prima Tak & Mark
    Vi var mycket nöjda med utförande och hantering i övrigt av våran beställning på garagetaket. Fakmannamässigt utfört. Tex snyggt och rent direkt efter utfört arbete. Lutar åt att även anlita Prima Tak o Mark till våren för hustaket.
  • Christer O
    Christer O skrev om Prima Tak & Mark
    Prima har lagt nytt tak, dvs tegel, papp, läckt, ränna, mm. Arbetet utfördes raskt och med ett perfekt resultat.
    Christer Oja
  • Pirkko M
    Pirkko M skrev om Prima Tak & Mark
    Vi anlitade detta företag för takomläggning i vår samfällighet. Fick ett mycket seriöst intryck redan vid första mötet, som höll hela vägen ut. Lätta att göra med och bra pris jämfört med många andra.
    Kommer definitivt att anlita dom vid kommande arbeten.
    Pirkko M
  • Malin C
    Malin C skrev om Prima Tak & Mark
    Jobbar snabbt och är lätta att ha att göra med. Rekommenderar!
  • Per L
    Per L skrev om Prima Tak & Mark
    Proffsigt, snabbt och prisvärt
  • Peter L
    Peter L skrev om Prima Tak & Mark
    Prima Tak med ägare Reyhan och hans bror, plus en rad hantlangare gjorde ett utmärkt jobb. Reyhan pratar svenska, dock inte de andra. Mina skriftliga instruktioner om val av panna, hur arbetet skulle utföras, lösningsförslag etc, togs seriöst, tex hur vattplåten skulle se ut, kapade pannor under takkupor och takfönster med stödförslag. De kom på avtalad tid och jobbade snabbt. De svarade på frågor, tex om varför 100 mm hängrännor sätts dit istället för 125. Takfönstret, som skulle bytas, kom tyvärr i en smalare variant jämfört med vad jag beställt, vilket var synd. Inredningen blev också fel, men det var mest på grund av felaktiga markeringar på sidostycken av Velux (därför blev innertaket felkapat, lister blev för korta, etc). Men allt kring takfönstret gottgjordes och jag fick också en ny inredning att sätta dit själv (det blev för mycket för mig när allt kring fönstret blev fel).

Jag fick ett mycket seriöst intryck och att de var måna om att få kunden nöjd. Jämfört med vad man hört och sett, kring ockerpriser (trots ROT) och uselt utförda arbeten, så tycker jag att Prima Tak är mycket seriösa. Jag är jättenöjd med pris, utfört arbete och materialval.
  • Martin H
    Martin H skrev om Prima Tak & Mark
    Snabba, profesionella, höll va de lovade, blev tom klara före utsatt tid. Kan starkt rekomomendera dom för alla som går i takbytar tankar.
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Prima Tak & Mark
    Mycket nöjd! Snabbt och bra utfört jobb samt städning och bortforsling av matrial.
    Allt fungerade perfekt.
  • Pernilla F
    Pernilla F skrev om Prima Tak & Mark
    Vi har använt Prima Tak & Mark för flera arbeten, både takomläggning och staketbygge. De är fantastiskt duktiga, har i samtliga arbeten hållit tidsplan och prisuppskattningar samt att de lämnar "byggplatsen" i städat skick.

Vi vill verkligen rekommendera Prima Tak & Mark då vi aldrig tidigare varit så nöjda med några hantverkare.
  • Massa J
    Massa J skrev om Prima Tak & Mark
    Kom i tid. Gjorde det dom skulle.
  • Per W
    Per W skrev om Prima Tak & Mark
    Tycker de är fantastisk bra på alla sätt. Gör bra jobb och är dessutom bra att ha att göra med. Har anlitat dem ett par-tre gånger och kanske blir det fler..........
  • Göran B
    Göran B skrev om Prima Tak & Mark
    Kom på avtalad tid och arbetet utfört enligt avtal. Gav järnet från första dag till sista. Kan rekommendera detta företag även vid byte av kök, med samma intensitet och korrekthet. Inga problem var för svåra att lösa. Faktura med kvitton när allt arbete var klart. Jag kan varmt rekommendera detta företag, som vi kommer att anlita igen.
  • Raija N
    Raija N skrev om Prima Tak & Mark
    Pålitlig, snabb, bra
  • Jaana R
    Jaana R skrev om Prima Tak & Mark
  • Maria E
    Maria E skrev om Prima Tak & Mark
    Absolut bäst! Korrekta, noggranna, höll tiden perfekt. Allt enligt ö.k.
    Jag kan varmt rekommendera detta företag som jag även kommer anlita igen.
  • J
    J skrev om Prima Tak & Mark
  • Knut B
    Knut B skrev om Prima Tak & Mark
    Man är där i avtalad tid, man kör stenhårt tills det är klart och man fakturerar exakt enligt det man kom överäns om och man har gjort ett bra jobb.

Vänortsstråket 57A, 191 62 Sollentuna