Välkommen till PRINTER!

Vi kallar oss ett tryckeri utan att ha några egna tryckpressar. Genom att inte ha några egna tryckpressar saknar vi också begränsningar i vad vi kan göra. Istället för att lägga tid och pengar på utrustning lägger vi tid på dig som kund, för att garantera att det du väljer att trycka genom oss levereras med högsta möjliga kvalitet.

Genom att samla alla dina tryckinköp hos oss slipper du lägga onödig tid på administration kring dina tryckinköp. Det blir både smidigare och billigare, både i form av billigare inköp men även att du kan lägga värdefull tid på andra delar i din verksamhet. Besök vår webbshop för att veta mer!

Läs vad 66 kunder tycker om Printer.se 2

• 2021-03-18
    Grym service kompetens och proaktivitet!
  • 2021-03-18
    Jag beställde ett tiotal produkter till organisationen jag jobbar på, bl a roll-ups, collegetröjor, affischer och visitkort. Fick ett proffsigt men personligt bemötande, snabb och pålitligt återkoppling och stor hjälp i att få ut det allra bästa av min beställning till ett bra pris.
  • 2021-03-18
    Vi har köpt blandat från Printers utbud, både profilkläder, packtejp och mässmaterial. Anledningen till varför vi valt Printer varje gång är utbudet i kombination med servicen och kunskapen. Precis vad vi behöver!
  • 2021-03-18
    Snabbfotade, kunniga och prisvärda. En grym partner till oss som företag!
    2021-03-03
    Snabb service och ett bra tålamod! Tack, vi är supernöjda!
  • 2021-02-05
    grymt snabb service , Stefan var grymt bra hjälp!!!
    2021-02-03
    Jätte bra service och kundbemötande , fick bra förslag på trycksakerna jag tillslut beställde kan verkligen rekommendera Stefan . Han gör sitt yttersta för att du som kund ska bli nöjd och jobbar väldigt effektivt ☺️🙏🏼
    2020-12-29
    Snabb leverans, bra kommunikation och jättebra resultat!!
    2020-11-27
    Jag köpte våtservetter med mitt UF företags logga på. Paketet kom i tid och var precis det jag hade förväntat mig.
    När det var lite krångel med fakturan fick vi bra hjälp från printer så det löste sig snabbt.
    Över lag hade jag en positiv upplevelse.
    Hej Togo UF. Vi upplevde att du var en positiv kund så det är ömsesidigt med en positiv upplevelse. Printer.se
    2020-11-25
    Bra service, snabba leveranser
    Tusen tack för ditt omdöme. Det värmer i novemberkylan:=) Printer.se
    2020-10-21
    Vi köpte små handspritspumpar med tryck på som vi blev väldigt nöjda med. Bra kontakt under beställnings processen.
    Vad kul att du blev nöjd med både produkterna och bemötandet. Lycka till med handspriten, hoppas att den kan mota bort några elaka bakterier Printer.se
    2020-10-05
    Jag hade en fakturafråga och fick snabbt svar på mina frågor. Jag upplevde att det finns engagemang och stor vilja att ge en god kundupplevelse.
    2020-09-26
    Snabb och bra service och snabb leverans. Produkterna levde upp till förväntningarna.
    Tusen tack för ditt omöme. Hoppas att du får nytta av produktrna Printer.se
    2020-09-26
    Sjukt smidigt och enkelt att beställa trycksaker. Bra service och snabb leverans!
    2020-09-17
    Trevligt bemötande och bra kvalitet på produkten. Utan tvekan ett företag jag gärna skulle anlita igen!
    Tusen tack! Vi är glada att du blev nöjd med din order Printer.se
  • 2020-06-26
    Proffsiga, bra pris och fantastisk support. Imponerande att få ett mejl med informationen, att om 30 minuter anländer din försändelse, aldrig varit med om något liknande.
  • 2020-06-25
    Använder Printer.se för tryck till vårt bolag. Har köpt specialformade etiketter och hangtabs till våra produkter.

Har varit mycket bra konversationer med vår kontakt. Ärligt, öppet och enkelt att få tag på.
  • 2020-06-25
    Trevlig bemötande, snyggt och snabbt utfört!
  • 2020-06-25
    Proffsig service, bra kvalitet, flexibla och alltid snabb leverans!! Kan varmt rekommendera Printer.se
    2020-06-11
    Alltid snabb hantering av mina beställningar
    2020-05-27
    Har köpt non-wovenpåsar med eget tryck. Upplevt förstklassig personlig service, från layout hela vägen fram till leverans - där jag fick hjälp med att se till att logotypen var i lämpligt format och att det uppmärksammades att min postboxadress kunde skapa bekymmer för leveransen vilket möjliggjorde en ändring innan kollit skickades.

Påsarna motsvarade mina förväntningar, såväl i kvalitet och form, som tryckmässigt.

Valde Printer.se lite av en slump, surfade runt och tyckte hemsidan utlovade bra priser och bra service. De höll vad de lovade.
    Vad kul att du blev nöjd! Det gör vår dag:) Printer.se
    2020-02-04
    Superbra resultat och god kommunikation!
    2020-02-03
    Snabbt och smidigt. Det har aldrig varit några problem.
    2020-01-21
    Bra bemött och trevlig personal!
    2020-01-07
    Bra service inför tryckningen och leverans i utlovad tid.
    2019-12-17
    Jag beställde aloe vera-krämer med fullfärgstryck. Jag fick massa hjälp att få det att bli rätt så det var jag mycket nöjd med, det var dessutom väldigt bra mottagande och uppföljning. Sen fick jag dock fel tryck på produkten trots att korrekturen stämde. Det löste sig sen men jag fick inte produkterna i tid så det var ganska tråkigt.
    2019-12-12
    Snabba leveranser och bra priser
    2019-12-09
    Har köpt papperspåsar med tryck, rollups och beachflaggor. Superfin service, personligt och snabb hantering.
    2019-12-04
    Hög service, trevliga, snabba och bra resultat
  • 2019-12-03
    Enkla, snabba och trevliga.

Vi har köpt kepsar, kassar m.m
  • 2019-12-03
    Jättebra service från vår kontaktperson. Priserna är bra. Det som ibland kan vara mindre bra är leveransen av våra trycksaker som ibland tar tid och kommer fel.
    Hej Anette, vad kul att du är så nöjd.
    Vad gäller leveranser jobbar vi för att Schenker, DHL och TNT hela tiden ska förbättra sig.
    2019-11-18
    Kuvert och USB-minnen till kontoret ned PE-logga (PE=företaget). Bra produkter men lite dyra.
    Hej. Tack för ditt omdöme. Det viktigaste för oss är kvalitet och att produkterna är prisvärda. Vi hoppas att "lite dyra" betyder att du får valuta för pengarna. Printer.se
  • Adhoc U
    skrev om Printer.se
    2019-11-12
    Jag köpte 100 tygkassar och har redan beställt 200 till. Tygkassarna hade svart tryck på en sida.
    Vi blev VÄLDIGT bra bemötta av Printer då de skickade flera bekräftelser och bad oss förbättra designen så den inte skulle vara pixlig. När vi hade förbättrat designen till vår bästa förmåga skickade vi den färdiga designen och frågade om det såg bra ut eller om en viss detalj kunde förbättras. Då svarade printer med att detaljen kunde förbättras och förbättrade den själva, vilket var schysst och hjälpsamt.
    Förväntningarna vi hade för tygkassarna var lägre än vad printer levererade så vi blev nöjda. Vi märkte dock snabbt ett tryckfel på 7st kassar av hundra och när vi beställda de nästa 200st nämnde vi tryckfelet och fick 7st kassar extra.
    Printer.se är en bra leverantör och vi är nöjda
    2019-11-05
    Bra samt snabba leveranser med hög kvalité
    2019-11-01
    Valde express leverans och blev kontaktad att det inte var möjligt . Fick leveransdag 25 oktober inget kom så jag ringde in och de säger att den skall komma så skickar de vidare den. Igen än idag ingenting eller info
    Hej,
    Tack för din feedback. Det är viktigt för oss att hålla våra kunder informerade om det uppstår något hinder i leveransprocessen, vi tar åt oss av detta och går igenom ärendet internt och tittar på varför du inte fick löpande information som vi alltid ska förse våra kunder med om något upstår.
    Hoppas att du blev nöjd med slutprodukten.
    2019-08-27
    Vi beställde tygkassar med tryck. Det mesta var smidigt, det enda som var lite konstigt var att de hörde av sig och frågade om pantone-koder till färger nästan en vecka efter bekräftat korr. Kassarna kom ändå typ i tid.
    2019-06-07
    Snabb, bar och personlig kundservice. Snabba och bra leveranser!

/Stanley
    2019-05-27
    Mycket nöjd med bemötande och produkt som fanns i ekologisk bomull.
    2018-09-12
    Beställde 250 affischer och fick väldigt snygga affischer hemlevererade till min dörr. Snabba svar vid frågor och väldigt proffsigt bemött. Mycket nöjd kund!!
  • 2018-06-04
    Fick snabb och utmärkt hjälp utav Printer! Mycket bra bemötande och en stor vilja att hjälpa med en lösning som funkar för båda parter. Väldigt bra dialog med Sabine på Printer.
    2018-03-29
    Ville ha godis med företagsloggan på men inte för högt pris då vi är förhållandevis litet företag. Fick förslag som passade oss. Bra bemötande, snabb layout och snygg design. Ganska snabb leverans.
  • 2018-03-19
    Bara bra erfarenheter av Printer och JOhan Stighagen. Varm rekommendation från mig!
  • 2018-03-13
    Alltid proffsigt och fint bemötande från Johan och Elin. Ständigt tillgängliga, tillmötesgående och lösningsorienterande. Men framförallt kvalitétsmaterial till låga priser och alltid snabba leveranser. Allt från flyers och foldrar till bordsryttare och roll-ups.

Väldigt nöjd med Printer.
    Hej

Beställde kläder till min byggfirma, måste säga att det var ett grymt bra bemötande från start till färdigställande.
    Och när frakten krånglade så budade de ut Kläderna!

Riktigt bra service, kommer handla där igen

Mvh Akif Vrbanjac, VRB BYGG AB
  • 2018-03-13
    Köpte kataloger och fick strålande hjälp och snabbt och trevligt bemötande.
  • 2018-03-13
    Printer har ett trevligt bemötande och är mån om sina kunder. Vi har fått bra service.

Mvh,
    Tobias
  • 2018-03-13
    Snabb support, trevligt bemötande och kvalitetsprodukter. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Printer.
    2018-02-08
    Jag är nöjd, snabb återkoppling med tryckfil för korrektur och bra tryck. Lite väl hög prishöjning från förra året dock!
  • 2017-12-07
    Trevlig personal, bra service och grymt bra kvalitet på produkterna. Vi har redan fått massvis av komplimanger för våra nya krispiga visitkort! Extra stort tack till Douglas som hjälpt oss att välja ut produkter och besvara frågor inför beställningarna :)
  • 2017-12-04
    Vi får alltid bra hjälp och goda råd av Printer! Vi har beställt broschyrer, rollups och anteckningskort över 5 års tid. Vi är troligtvis en attans liten kund. Det kanske säger ännu mer om hjälp/råd då? Små beställningar/ganska sällan. Vi upplever att vi är viktiga i alla fall. Keep up the good work!