Printer.se

Kammakargatan 23, 111 60 Stockholm — Visa karta

Välkommen till PRINTER!

Vi kallar oss ett tryckeri utan att ha några egna tryckpressar. Genom att inte ha några egna tryckpressar saknar vi också begränsningar i vad vi kan göra. Istället för att lägga tid och pengar på utrustning lägger vi tid på dig som kund, för att garantera att det du väljer att trycka genom oss levereras med högsta möjliga kvalitet.

Genom att samla alla dina tryckinköp hos oss slipper du lägga onödig tid på administration kring dina tryckinköp. Det blir både smidigare och billigare, både i form av billigare inköp men även att du kan lägga värdefull tid på andra delar i din verksamhet. Besök vår webbshop för att veta mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 40 kunder tycker om Printer.se

• 2019-12-12

Stefan L skrev om Printer.se
    Snabba leveranser och bra priser Läs mer
  • 2019-12-09

Restart C skrev om Printer.se
    Har köpt papperspåsar med tryck, rollups och beachflaggor. Superfin service, personligt och snabb hantering. Läs mer
  • 2019-12-04

Hogsta R skrev om Printer.se
    Hög service, trevliga, snabba och bra resultat Läs mer
  • 2019-12-03

Anna B skrev om Printer.se
    Enkla, snabba och trevliga.

Vi har köpt kepsar, kassar m.m Läs mer
  • 2019-12-03

Anette J skrev om Printer.se
    Jättebra service från vår kontaktperson. Priserna är bra. Det som ibland kan vara mindre bra är leveransen av våra trycksaker som ibland tar tid och kommer fel. Läs mer
    2019-12-03 Johan S svarar Anette J
    Hej Anette, vad kul att du är så nöjd.
    Vad gäller leveranser jobbar vi för att Schenker, DHL och TNT hela tiden ska förbättra sig.
  • 2019-11-18

Pe T skrev om Printer.se
    Kuvert och USB-minnen till kontoret ned PE-logga (PE=företaget). Bra produkter men lite dyra. Läs mer
    2019-11-18 Johan S svarar Pe T
    Hej. Tack för ditt omdöme. Det viktigaste för oss är kvalitet och att produkterna är prisvärda. Vi hoppas att "lite dyra" betyder att du får valuta för pengarna.
  • Adhoc U

2019-11-12

Adhoc U skrev om Printer.se
    Jag köpte 100 tygkassar och har redan beställt 200 till. Tygkassarna hade svart tryck på en sida.
    Vi blev VÄLDIGT bra bemötta av Printer då de skickade flera bekräftelser och bad oss förbättra designen så den inte skulle vara pixlig. När vi hade förbättrat designen till vår bästa förmåga skickade vi den färdiga designen och frågade om det såg bra ut eller om en viss detalj kunde förbättras. Då svarade printer med att detaljen kunde förbättras och förbättrade den själva, vilket var schysst och hjälpsamt.
    Förväntningarna vi hade för tygkassarna var lägre än vad printer levererade så vi blev nöjda. Vi märkte dock snabbt ett tryckfel på 7st kassar av hundra och när vi beställda de nästa 200st nämnde vi tryckfelet och fick 7st kassar extra.
    Printer.se är en bra leverantör och vi är nöjda Läs mer
  • 2019-11-05

Q-Park A skrev om Printer.se
    Bra samt snabba leveranser med hög kvalité Läs mer
  • 2019-11-01

Quality A skrev om Printer.se
    Valde express leverans och blev kontaktad att det inte var möjligt . Fick leveransdag 25 oktober inget kom så jag ringde in och de säger att den skall komma så skickar de vidare den. Igen än idag ingenting eller info Läs mer
    2019-11-09 Johan S svarar Quality A
    Hej,
    Tack för din feedback. Det är viktigt för oss att hålla våra kunder informerade om det uppstår något hinder i leveransprocessen, vi tar åt oss av detta och går igenom ärendet internt och tittar på varför du inte fick löpande information som vi alltid ska förse våra kunder med om något upstår.
    Hoppas att du blev nöjd med slutprodukten.
  • 2019-08-27

Gästrike-Hälsinge N skrev om Printer.se
    Vi beställde tygkassar med tryck. Det mesta var smidigt, det enda som var lite konstigt var att de hörde av sig och frågade om pantone-koder till färger nästan en vecka efter bekräftat korr. Kassarna kom ändå typ i tid. Läs mer
  • 2019-06-07

Stanley K skrev om Printer.se
    Snabb, bar och personlig kundservice. Snabba och bra leveranser!

/Stanley Läs mer
  • 2019-05-27

Västergötlands O skrev om Printer.se
    Mycket nöjd med bemötande och produkt som fanns i ekologisk bomull. Läs mer
  • 2018-09-12

Emma W skrev om Printer.se
    Beställde 250 affischer och fick väldigt snygga affischer hemlevererade till min dörr. Snabba svar vid frågor och väldigt proffsigt bemött. Mycket nöjd kund!! Läs mer
  • 2018-06-04

Andrea skrev om Printer.se
    Fick snabb och utmärkt hjälp utav Printer! Mycket bra bemötande och en stor vilja att hjälpa med en lösning som funkar för båda parter. Väldigt bra dialog med Sabine på Printer. Läs mer
  • 2018-03-29

Ann-Charlotte J skrev om Printer.se
    Ville ha godis med företagsloggan på men inte för högt pris då vi är förhållandevis litet företag. Fick förslag som passade oss. Bra bemötande, snabb layout och snygg design. Ganska snabb leverans. Läs mer
  • Christian O

2018-03-19

Christian O skrev om Printer.se
    Bara bra erfarenheter av Printer och JOhan Stighagen. Varm rekommendation från mig! Läs mer

Anders A skrev om Printer.se
    Alltid proffsigt och fint bemötande från Johan och Elin. Ständigt tillgängliga, tillmötesgående och lösningsorienterande. Men framförallt kvalitétsmaterial till låga priser och alltid snabba leveranser. Allt från flyers och foldrar till bordsryttare och roll-ups.

Väldigt nöjd med Printer. Läs mer
  • Akif V

2018-03-13

Akif V skrev om Printer.se
    Hej

Beställde kläder till min byggfirma, måste säga att det var ett grymt bra bemötande från start till färdigställande.
    Och när frakten krånglade så budade de ut Kläderna!

Riktigt bra service, kommer handla där igen

Mvh Akif Vrbanjac, VRB BYGG AB Läs mer

Marcus A skrev om Printer.se
    Köpte kataloger och fick strålande hjälp och snabbt och trevligt bemötande. Läs mer

Tobias L skrev om Printer.se
    Printer har ett trevligt bemötande och är mån om sina kunder. Vi har fått bra service.

Mvh,
    Tobias Läs mer
  • Elisabeth T

2018-03-13

Elisabeth T skrev om Printer.se
    Snabb support, trevligt bemötande och kvalitetsprodukter. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Printer. Läs mer
  • 2018-02-08

Jenny E skrev om Printer.se
    Jag är nöjd, snabb återkoppling med tryckfil för korrektur och bra tryck. Lite väl hög prishöjning från förra året dock! Läs mer
  • 2017-12-07

City Orient Mattor Stockholm AB skrev om Printer.se
    Trevlig personal, bra service och grymt bra kvalitet på produkterna. Vi har redan fått massvis av komplimanger för våra nya krispiga visitkort! Extra stort tack till Douglas som hjälpt oss att välja ut produkter och besvara frågor inför beställningarna :) Läs mer
  • 2017-12-04

Tobias K skrev om Printer.se
    Vi får alltid bra hjälp och goda råd av Printer! Vi har beställt broschyrer, rollups och anteckningskort över 5 års tid. Vi är troligtvis en attans liten kund. Det kanske säger ännu mer om hjälp/råd då? Små beställningar/ganska sällan. Vi upplever att vi är viktiga i alla fall. Keep up the good work! Läs mer
  • 2017-12-01

Anja R skrev om Printer.se
    Mycket bra service och snabb leverans! Läs mer
  • Carl Johan G

2017-11-30

Carl Johan G skrev om Printer.se
    Utmärkt och lyhörd service i absolut bästa klass! Levererar alltid snabbt och som utlovat. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2017-11-30

Felicia H skrev om Printer.se
    Vi är jättenöjda med våra påsar! Mycket bra service och snabb leverans Läs mer

Isabelle skrev om Printer.se
    Bra service och snabba leveranser. Riktigt bra! Läs mer

Daniel D skrev om Printer.se
    Jag är väldigt nöjd med Printer, vi får alltid super bra hjälp av Elin, trevlig, snabb leverans. Vi har bl.a. beställt visitkort från er och är mkt nöjda Läs mer

Markus L skrev om Printer.se
    Positivt och snabbt agerat på vår förfrågan Läs mer

Alexandra J skrev om Printer.se
    Snabb och proffsig service! Blev också nöjd med resultate :) Läs mer
  • Maria L

2017-11-17

Maria L skrev om Printer.se
    Printer har snabba leveranstider, snabb respons och känns alltid trevliga i sitt bemötande. Jag brukar jämföra priser och räkna med Printers leverantider och priser när jag tar in offerter, eftersom jag tycker att de håller bra kvalité.

Stort plus för nya hemsidan MED priser synliga för vad man än är intresserad av. De gånger jag har velat ha något utöver standard (specialformat, specifikt papper o s v) har det inte varit några problem. Läs mer
  • Marianne B

2017-11-16

Marianne B skrev om Printer.se
    Beachflaggorna och vepan blev precis som vi villa ha dem och dem har hållit mycket bra. Läs mer
  • 2017-11-16

Max G skrev om Printer.se
    Stålande support från Sabine! 👌 Läs mer
  • 2017-11-16

Johanna S skrev om Printer.se
    jättebra och trevliga.
    snabb service och högkvalite Läs mer
  • Anna C

2017-11-16

Anna C skrev om Printer.se
    Jag har använt mig av Printr länge och blir alltid nöjd. Snabb, trevlig service och alltid bra produkter. Dessutom bra priser!

Jag har anlitat dem både för jobbet och privat. Jag har beställt affischer, foldrar, plastkort, kuvert, bröllopsprogram och säkert diverse annat genom åren. Läs mer
  • 2017-11-15

Jenny N skrev om Printer.se
    Dom har varit fantastiska. Levererat i tid o h hållit hög nivå på sin service. Vilk därför ge dom högsta betyg Läs mer
  • 2017-11-14

Frida A skrev om Printer.se
    Bemötandet var bra, varorna levererades på utsatt tid. Läs mer
  • 2017-11-14

Hugo S skrev om Printer.se
    Bra, personlig och snabb service. kan varmt rekomendera dem till andra. Läs mer
  • West-Tech, TB Hillberg

2016-07-07

West-Tech, TB Hillberg skrev om Printer.se
    Mycket bra mottagande och service! Priserna är av de lägsta i Sverige och allt har fungerat jättebra. Rekommenderas.

Med vänliga hälsningar
    www.west-tech.se Läs mer