Alla kategorier Tryckeri Stockholms län Stockholm Norrmalm Printer.se

Printer.se

Sveavägen 33, 111 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till PRINTER!

Vi kallar oss ett tryckeri utan att ha några egna tryckpressar. Genom att inte ha några egna tryckpressar saknar vi också begränsningar i vad vi kan göra. Istället för att lägga tid och pengar på utrustning lägger vi tid på dig som kund, för att garantera att det du väljer att trycka genom oss levereras med högsta möjliga kvalitet.

Genom att samla alla dina tryckinköp hos oss slipper du lägga onödig tid på administration kring dina tryckinköp. Det blir både smidigare och billigare, både i form av billigare inköp men även att du kan lägga värdefull tid på andra delar i din verksamhet. Besök vår webbshop för att veta mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 28 kunder tycker om Printer.se

• Emma W skrev om Printer.se
    Beställde 250 affischer och fick väldigt snygga affischer hemlevererade till min dörr. Snabba svar vid frågor och väldigt proffsigt bemött. Mycket nöjd kund!! Läs mer
  • Andrea skrev om Printer.se
    Fick snabb och utmärkt hjälp utav Printer! Mycket bra bemötande och en stor vilja att hjälpa med en lösning som funkar för båda parter. Väldigt bra dialog med Sabine på Printer. Läs mer
  • Ann-Charlotte J skrev om Printer.se
    Ville ha godis med företagsloggan på men inte för högt pris då vi är förhållandevis litet företag. Fick förslag som passade oss. Bra bemötande, snabb layout och snygg design. Ganska snabb leverans. Läs mer
  • Christian O
    Christian O skrev om Printer.se
    Bara bra erfarenheter av Printer och JOhan Stighagen. Varm rekommendation från mig! Läs mer
  • Anders A skrev om Printer.se
    Alltid proffsigt och fint bemötande från Johan och Elin. Ständigt tillgängliga, tillmötesgående och lösningsorienterande. Men framförallt kvalitétsmaterial till låga priser och alltid snabba leveranser. Allt från flyers och foldrar till bordsryttare och roll-ups.

Väldigt nöjd med Printer. Läs mer
  • Akif V
    Akif V skrev om Printer.se
    Hej

Beställde kläder till min byggfirma, måste säga att det var ett grymt bra bemötande från start till färdigställande.
    Och när frakten krånglade så budade de ut Kläderna!

Riktigt bra service, kommer handla där igen

Mvh Akif Vrbanjac, VRB BYGG AB Läs mer
  • Marcus A skrev om Printer.se
    Köpte kataloger och fick strålande hjälp och snabbt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Tobias L skrev om Printer.se
    Printer har ett trevligt bemötande och är mån om sina kunder. Vi har fått bra service.

Mvh,
    Tobias Läs mer
  • Elisabeth T
    Elisabeth T skrev om Printer.se
    Snabb support, trevligt bemötande och kvalitetsprodukter. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Printer. Läs mer
  • Jenny E skrev om Printer.se
    Jag är nöjd, snabb återkoppling med tryckfil för korrektur och bra tryck. Lite väl hög prishöjning från förra året dock! Läs mer
  • City Orient Mattor Stockholm AB skrev om Printer.se
    Trevlig personal, bra service och grymt bra kvalitet på produkterna. Vi har redan fått massvis av komplimanger för våra nya krispiga visitkort! Extra stort tack till Douglas som hjälpt oss att välja ut produkter och besvara frågor inför beställningarna :) Läs mer
  • Tobias K skrev om Printer.se
    Vi får alltid bra hjälp och goda råd av Printer! Vi har beställt broschyrer, rollups och anteckningskort över 5 års tid. Vi är troligtvis en attans liten kund. Det kanske säger ännu mer om hjälp/råd då? Små beställningar/ganska sällan. Vi upplever att vi är viktiga i alla fall. Keep up the good work! Läs mer
  • Anja R skrev om Printer.se
    Mycket bra service och snabb leverans! Läs mer
  • Carl Johan G
    Carl Johan G skrev om Printer.se
    Utmärkt och lyhörd service i absolut bästa klass! Levererar alltid snabbt och som utlovat. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Felicia H skrev om Printer.se
    Vi är jättenöjda med våra påsar! Mycket bra service och snabb leverans Läs mer
  • Isabelle skrev om Printer.se
    Bra service och snabba leveranser. Riktigt bra! Läs mer
  • Daniel D skrev om Printer.se
    Jag är väldigt nöjd med Printer, vi får alltid super bra hjälp av Elin, trevlig, snabb leverans. Vi har bl.a. beställt visitkort från er och är mkt nöjda Läs mer
  • Markus L skrev om Printer.se
    Positivt och snabbt agerat på vår förfrågan Läs mer
  • Alexandra J skrev om Printer.se
    Snabb och proffsig service! Blev också nöjd med resultate :) Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Printer.se
    Printer har snabba leveranstider, snabb respons och känns alltid trevliga i sitt bemötande. Jag brukar jämföra priser och räkna med Printers leverantider och priser när jag tar in offerter, eftersom jag tycker att de håller bra kvalité.

Stort plus för nya hemsidan MED priser synliga för vad man än är intresserad av. De gånger jag har velat ha något utöver standard (specialformat, specifikt papper o s v) har det inte varit några problem. Läs mer
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Printer.se
    Beachflaggorna och vepan blev precis som vi villa ha dem och dem har hållit mycket bra. Läs mer
  • Max G skrev om Printer.se
    Stålande support från Sabine! 👌 Läs mer
  • Johanna S skrev om Printer.se
    jättebra och trevliga.
    snabb service och högkvalite Läs mer
  • Anna C
    Anna C skrev om Printer.se
    Jag har använt mig av Printr länge och blir alltid nöjd. Snabb, trevlig service och alltid bra produkter. Dessutom bra priser!

Jag har anlitat dem både för jobbet och privat. Jag har beställt affischer, foldrar, plastkort, kuvert, bröllopsprogram och säkert diverse annat genom åren. Läs mer
  • Jenny N skrev om Printer.se
    Dom har varit fantastiska. Levererat i tid o h hållit hög nivå på sin service. Vilk därför ge dom högsta betyg Läs mer
  • Frida A skrev om Printer.se
    Bemötandet var bra, varorna levererades på utsatt tid. Läs mer
  • Hugo S skrev om Printer.se
    Bra, personlig och snabb service. kan varmt rekomendera dem till andra. Läs mer
  • West-Tech, TB Hillberg
    West-Tech, TB Hillberg skrev om Printer.se
    Mycket bra mottagande och service! Priserna är av de lägsta i Sverige och allt har fungerat jättebra. Rekommenderas.

Med vänliga hälsningar
    www.west-tech.se Läs mer