Profilo.se

Profilo.se

Ring 072-857 97 87 www.profilo.se

Välkommen till Profilo.se! Profilo är företaget som hjälper er att ta fram rätt reklamprodukter till rätt pris. Vi utmärker oss på många saker, men för att nämna några så är det bland annat kundnöjdhet, kvalité, pris och miljötänk. Vi är ett innovativt och ett lösningsorienterat företag som gör allt för att kunden ska vara...

19 omdömen om Profilo.se

Linn A
Skrev om Profilo.se

Har bara positiva saker att säga om Profilio! Trevliga, snabba, och flexibla. Rekommenderar varmt!

Profilkompaniet
4.6/5 i betyg av 220 omdömen 4.6 av 220 omdömen

vänligt bemötande och kvalitetsprodukter som levereras på utsatt tid eller bättre än så. Behövde på väl kort varsel ett tryck till en reklam

Johanna H
Skrev om Profilo.se

+ Snabba svar + Snabb leverans! + Bra priser + Snygga grejer 10/10 har inget att anmärka på, återkommer helt klart!!

Pajam K
Skrev om Profilo.se

Väldigt hjälpsamma och trevliga att jobba med. Bra priser, service och snabb leverans. Lyckades leverera i tid trots väldigt tight tidsplan.

PSS Vallentuna
4.5/5 i betyg av 179 omdömen 4.5 av 179 omdömen
Badge2023

Det var enkelt att beställa, enkelt att betala, jag fick artiklarna tillräckligt fort :-)

JELENA M
Skrev om Profilo.se

Jättetrevligt bemötande, flexibel och lyhörd efter mina önskemål! Då vi väl bestämt oss så gick de fort och tröjorna blev supersnygga med våran egen logga och vårt budskap! =)

Astrid R
Skrev om Profilo.se

Mycket trevligt bemötande. Kunnig personal. Snabb återkoppling vid frågor. Fick korrektur för påseende - viktigt. Snyggt resultat och mycket prisvärd produkt. Beställde backdrops/vepor. Jag är jättenöjd och kan verkligen rekommendera Profilo.

Printer.se
4.8/5 i betyg av 89 omdömen 4.8 av 89 omdömen

Vi får alltid bra hjälp och goda råd av Printer! Vi har beställt broschyrer, rollups och anteckningskort över 5 års tid. Vi är troligtvis en

Adrian M
Skrev om Profilo.se

Väldigt responsiv och trevligt bemötande. Fick bra rekommendationer och mina graverade vinöppnare blev en fulträff!

Alice N
Skrev om Profilo.se

Fantastiskt att sammarbeta med Profilo! Gick snabbt och smidigt, kommer definitivt vara ett förstahandsval.

TriffiQ
4.5/5 i betyg av 340 omdömen 4.5 av 340 omdömen

Alltid ett professionellt bemötande, lugnt och stilla. Man känner sig som en vip-gäst.

Djurgårdens Färjetrafik Ab D Djurgårdens Färjetrafik Ab D
Tserensugar G

Snabb , smidig och proffesionellt

Christoffer S
Skrev om Profilo.se

Otroligt bra och professionellt bemötande, man märker att de lägger tonvikt på service.

PSS Sollentuna
4.9/5 i betyg av 48 omdömen 4.9 av 48 omdömen
Badge2019

Jag har köpt dekaler, väskor, arbetsförkläden, sulor och tryck och lite annat i klädväg och textilier. Allt har nog upplevts efter förväntni

Silvia K
Skrev om Profilo.se

Alexander är snabb, tillmötesgående och väldigt lyhörd. Han förstår vad jag som kund frågar efter, är noggrann och mån om att det han levererar till kund är av bästa kvalitet. Skulle verkligen rekommendera Profilo till alla som tittar på att köpa profilprodukter då du kommer få den bästa servicen!

Johannes K
Skrev om Profilo.se

Otroligt hög standard på deras produkter för ett bra pris. Topp service där kundens önskemål är högst prioriterad.

Jorge Y
Skrev om Profilo.se

Professionellt och trevlig bemötande! Alexander hjälpte oss att hitta rätt giveaways och fixade dessa väldigt snabbt. Vi gillade att han hölls oss uppdaterade med informationen om tillverkning och leverans. Bra kvalitet på deras produkter och finns mycket att välja. Tack!

Annika W
Skrev om Profilo.se

Mycket trevligt och personligt bemötande. Mycket bra rådgivning kring vilken kvalité och fabrikat som skulle välja. Rimlig leveranstid och smidig leverans. Trycket blev så bra!

Ejvor Maria G
Skrev om Profilo.se

Beställde en entrématta till min butik. Snabb leverans, bra kvalitet på mattan och trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera Profilo om du behöver företagsprodukter.

EMMA S
Skrev om Profilo.se

Super snabb och smidigt köp av profilo. Vi hade kontakt med Alexander som var super trevlig och bemötte våra krav extremt bra och hjälpte oss hitta rätt och vad vi sökte

Bill S
Skrev om Profilo.se

Kan starkt rekommendera Profilo som leverantör av profilprodukter. Vi kom i kontakt med Alexander som lyssnade in på våra behov väldigt väl. Efter vårt första samtal så skickade han iväg ett förslag i olika prisklasser, precis som vi ville. Efter att vi accepterat förslaget så skickade han även över varuprover så att vi kunde säkerställa att vi skulle bli nöjda med varorna (WOW!). Näst på tur så skickade vi över vår logo till han och han skickade sedan bilder på hur produkterna skulle se ut med denna på. Vi fick välja om...

THERESE B
Skrev om Profilo.se

Var inte riktigt nöjd med vår tidigare leverantör av profilkläder men kom i kontakt med Alexander på Profilo som har överträffat våra förväntningar! Allt har gått snabbt och smidigt, han har lyssnat på våra önskemål och behov och tagit fram kvalitetskläder efter det. Mycket nöjda och ser fram emot ett långt samarbete!

Charlotte Cecilia B W

Bra service, snabba leveranser och jag är jättenöjd med produkterna och trycket!!

Carl Fredrik Ola N

Ett modernt och nytänkande profilföretag! Allt gick smidigt med ett proffsigt bemötande.