Alla kategorier Bilverkstad Kronoberg Alvesta Psi Performance

Östanåkra Nackekvarn 1, 342 62 Moheda — Visa karta

Industrigatan 19, 57833, ANEBY
Däckservice i Aneby - Ditec
Göran L:
Man får alltid kaffe om man vill, det gillar vi Avslappnad stämning på företaget iaf när jag är där.

Läs vad 2 kunder tycker om Psi Performance

• Daniel K
    Daniel K skrev om Psi Performance
    Här kommer jag aldrig att köpa bil, verkar vara en riktig skojarfirma. PSI har en annons på Blocket på en 2011 Ford Mustang som är krockad, inte ett ord om detta från säljaren. Anger annat regnr i annonsen än vad bilderna visar, troligtvis för att göra det svårare att spåra VIN nr
    Annonsen - http://www.blocket.se/kronoberg/Ford_Mustang_Pony_Edition__GT500_Replica_58772044.htm?ca=22&w=3
    Länkar till bevis att bilen är krockad - https://www.easyexport.us/vehicle-finder/lot-17012344/2011-ford-mustang-certificate-of-salvage-pa-pittsburgh-east
  • Karl
    Karl skrev om Psi Performance
    Riktig skojarfirma som säljer f.d krockade bilar som är mer eller mindre fusklagade samt mätarfuskade.... En kompis blev grundlurad på en Mini Cooper han köpte därifrån & säljaren "Robin" sa att bilen aldrig varit krockad innan. Kom dock senare fram i en carfax rapport att bilen fått "salvage titel" i USA samt backad mätare. Han lyckades häva köpet med hjälp av ARN, det skrämmande är att bilen ligger ute för HÖGRE pris än vad polaren köpte den för... Gör er en tjänst att aldrig åka ut till detta fiffel&båg-stället.....

Östanåkra Nackekvarn 1, 342 62 Moheda