QV Service AB

QV Service AB

Välkommen till QV Service AB!

Vi på QV Service AB erbjuder flytt till hög kvalitet och noggrannhet. Vi är alltid extremt försiktiga med dina flyttsaker, det viktigaste är trots allt att dina saker kommer fram i samma skicka som de lämnades.

När du ska flytta kan det vara nog med saker att stå i. Därför erbjuder vi även flyttstädning i samband med din flytt. Allt detta till ett bra paketpris istället för att anlita två olika firmor för att göra samma jobb. Vi på QV Service AB är professionella i vår yrkesroll och skräddarsyr en lösning för dig.

Läs vad 11 kunder tycker om QV Service AB 2

2022-09-16 Verifierad kund
    Vi är verkligen jättenöjda. Bra kommunikation och bemötande. Själva flytten gick smidigt och vi är glada att ni kom ut och tittade på huset och mötte oss innan flytten. Vi kommer definitivt använda er igen!
    2022-09-16 Verifierad kund
    Bra och professionella. Flyttade tunga möbler 9 våningar utan problem.
    proffsigt o god service
    God tid för hämtning o lämning
    2022-09-15 Verifierad kund
    Mycket trevliga och professionella på flytttjänster
    2022-09-04 Verifierad kund
    Vi blev väldigt nöjda med flytten med QV Service. Vi var tvungna att flytta en dag tidigare än planerat, och det var inget problem. Mail och telefonkontakt var utmärkt, och själva flytten gick jättesnabbt och smidigt. Vid framtida flytt kommer vi anlita firman igen. :):)
    2022-07-14 Verifierad kund
    Bra service
    Trevligt bemötande
    Noggrann flyttstädning
    2022-07-10 Verifierad kund
    Köpte flytt. Mycket nöjd
    Kom på avtalad tid och mycket trevliga och serviceminded.. Kan varmt rekommenderas.
    2022-07-09 Verifierad kund
    Jag har anlitat QV service för städning av min bostad varje månad och varit mycket nöjd med både arbetet och bemötandet.
    Inte minst har allting fungerat regelbnudet och problemfritt.
  • BIRTHE L
    skrev om QV Service AB
    2022-07-09 Verifierad kund
    Fick faktura på mail och det passar inte mina rutiner. Jag vill ha enklare, antingen pappersfaktura eller swisch.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.

Tydlighet kring vad som ingår och ej.

Noggrann städning.

Inte en enda anmärkning från varken min eller den nya hyresgästens sida.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Måna om att det ska bli bra för kund.