Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Sigtuna Racon Bygg AB

Stålgatan 15A, 195 72 Rosersberg — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Racon Bygg AB

• Andreas H
    Andreas H skrev om Racon Bygg AB
    Vi anlitade Racon Bygg AB för en om- och tillbyggnad av vårt kedjehus. Arbetet omfattade :
    - Flytt av tvättstuga till befintligt sovrum där nytt avlopp bilades och vatten drogs in från garaget. Kakel och klinker lades in. Köksinredning monterades. Gamla tvättstugan gjordes om till kapprum.
    - Utbyggnad utfördes på ny grund, där nytt sovrum byggdes och vardagsrum förlängdes med nytt tak över utbyggnaden lades. Tapetsering, målning och nya golv lades in.
    - Balkong på övervåningen byggdes in så att vi fick ett större sovrum. Tapetsering, målning och nytt golv lades in även här och nya fönster monterades.
    - Ny altan med tak över byggdes.

Racon bygg har gjort ett mycket bra jobb. De har hållit tidsplanen (de var till och med klar en vecka innan beräknad tid). Vi fick ett fast pris till rimlig kostnad som också har hållits bra. De har varit väldigt lätta att kommunicera med genom både mail, telefon och sms med snabba och utförliga svar. De har själva kommit med idéer och tips på hur man kan göra saker och ting på bättre eller snyggare sätt än de som vi från början tänkt oss. De har varit punktliga (anländer innan kl 7 varje morgon) och arbetat effektivt hela dagarna. De har heller inte dragit ut på tiden utan gjort färdigt hos oss innan de tar andra större åtaganden. Någon av byggarna har tidvis varit hos oss och tidvis hos andra kunder men det har inte påverkat vårt projekt.

De har gjort det mesta av jobbet själva men tagit in underentreprenörer för el och VVS och tidvis även för målning och tapetsering. Även underentreprenörerna har gjort jättebra jobb.

Vi är på det hela taget extremt nöjda med deras jobb. De har varit väldigt effektiva, levererat ett snyggt jobb med hög kvalitet till rimlig kostnad och på utsatt tid. Kort sagt exemplariskt! Läs mer

Bästa byggföretagen i Sigtuna:

Gunhild M Gunhild M tycker: