Burim Rama

Burim Rama

Burim Rama är mäklare på Rama Fastighetsförmedling

Burim Rama har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Burim Rama har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 116 omdömen med ett betyg på 4.9. Burim Rama har haft 43 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

116 omdömen om Burim Rama

Sedan starten hos Reco 2021
Robert C
Köpte sin bostad med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
Parkstaden/Egna Hem

Driven och serviceminded mäklare ! Vi tackar för hjälpen ! Med vänlig hälsning, Robert och Anna

Christina R
Everöd

Personligt Engagerat Superdupert helt enkelt!!!

Emma Maria J
Knislinge

Jag rekommenderar Burim Rama. Han sålde vårt hus och skötte processen exemplariskt. Vi är mycket nöjda med samarbetet.

Tobias W
Knislinge

Mycket trevlig och professionell mäklare med humor som skapar en trygg och avslappnad miljö mellan säljare och köpare. Rekomenderar Burim starkt.

Babucarr K
Mjällby

Hej! Jag har just haft en fantastisk erfarenhet med Burim Rama Fastighetsförmedling och jag rekommenderar honom starkt. Burim har varit en fantastisk mäklare och har hjälpt mig från början till slut under hela processen. Han har alltid varit flexibel och tillgänglig både kvällar och helger, och har alltid tagit sin tid att svara på alla mina frågor. Det har verkligen känts som att vi har varit ett team och jag har aldrig känt mig ensam under hela processen. Jag skulle verkligen rekommendera Burim Rama till dig om du behöver...

Agnes Elisabet J
Möllebacken

Svarade snabbt och gav mycket information. Hela processen från första kontakt till kontrakt gick supersnabbt. Kan varmt rekommendera Burim.

Pär Adam B
Fjälkinge

Super trevlig, över förväntan och väldigt professionell

Ronny J
Köpte en tomt med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling

Fantastiskt gott kaffe Trevligt bemötande Alltid trevligt. Lite choklad

Daniel E
Köpte sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling

Tredje affären jag får hjälp av Burim Rama med. Snabb, lugn och självgående mäklare. Jag är jättenöjd !

Måns J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
Sommarlust

Bra intryck & enkel att ha och göra med. Ställde upp snabbt och var flexibel!