Burim Rama

Burim Rama

Burim Rama är mäklare på Rama Fastighetsförmedling

Burim Rama har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Burim Rama har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 98 omdömen med ett betyg på 4.9. Burim Rama har haft 46 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

98 omdömen om Burim Rama

Sedan starten hos Reco 2021
Matilda S
Norra Åsum

Min upplevelse av Burim är att han är lätt att få kontakt med, han är genuin och väldigt trevlig. Jag är nöjd med Burims bemötande och hade inte tvekat att tipsa om honom i framtiden!

Stefan B
Parkstaden/Egna Hem

Burim har varit kanonbra igenom hela processen, väldigt lätt att ha och göra med och en grym mäklare och människa. Kan starkt rekommendera Burim!

Lucas L
Parkstaden/Egna Hem

Snabba svar, bra person att prata med, förstålig och allmänt väldigt trevlig

Hans Fredrik R
Sålde sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
Öllsjö

Väldigt trevlig och proffsig mäklare. Jag rekommenderar varmt Burim om ni ska sälja någon bostad. Inget krångel och väldigt ärlig. Tusen tack för all hjälp :)

Dalia E
Nosaby

Burim har sedan dag 1 varit väldigt professionell, hjälpt till att rekommendera vilka steg man ska ta och stöttat hela vägen. Han är en väldigt fin och tålmodig människa men fötterna på jorden. Jag kan varmt rekommendera Burim som mäklare och Rama fastighetsförmedling.

Ardian D
Gamla Näsby

Otroligt professionell, förklarade allt väldigt bra och hade alltid lösningar som gjorde affären väldigt smidig. Burim kan jag starkt rekommendera!

Kete Z

Tillgänglig, trygg och proffsig mäklare! Rekommenderar starkt ☆

Aya A
Gamla Näsby

Väldigt bra bemötande och mycket hjälpsam!

Ann-Christin S
Norra Åsum

Burim Rama är den effektivaste Mäklare vi har träffat !! Tillgänglig - trevlig och tydlig i sitt uppdrag. Problemlösare och ett härligt tillmötesgående sätt!! Vi är såå nöjda - Tack !!

Zilhad Z
Sålde sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
Knislinge

Ni kan förvänta er en mäklare som verkligen kämpar in i det sista. Oerhört imponerad vilket driv Bruim har, där han samtidigt följer upp alla uppdateringar noga. Rekommenderar starkt!