Alla kategorier Snickare Stockholms län Haninge Rättsten Entreprenad AB

Rättsten Entreprenad AB

Nyckelvägen 7, 142 50 Skogås — Visa karta

Rättsten AB startades 2010 av Denis Karnei.
I grund och botten var det ett företag som sysslade med sten och markarbeten, Denis märkte snart att kunden söker oftast en helhetslösning alltså en totalentreprenad. Han slogs då ihop tillsamans med sin bror som även han bedrev en byggfirma, tillsammans med deras kundskap handplockades skarpaste hantverkare till ett manskap som består idag till av 25 personer på företaget och därmed heter företaget numera Rättsten Entreprenad AB.

Läs vad 15 kunder tycker om Rättsten Entreprenad AB

• Timo J
    Timo J skrev om Rättsten Entreprenad AB
    Kan rekommendera Rättsten varmt. Mycket bra gäng att göra med och byggnadsarbetarna var mycket proffsiga och skötte allt exceptionellt! Inget stök på byggplat och levererat i rätt tid! /Timo (Med en tillbyggnad på 40 kvm i Huddinge) Läs mer
  • Josefina M
    Josefina M skrev om Rättsten Entreprenad AB
    Anlitade Rättsten november 2015. Började seriöst med kontrakt och besök. Vi var tydliga med inflyttningsdatum och när det behövde vara klart, 4 dec, vilket också står på kontraktet. Vi fick ingen info om hur arbetet gick. Vissa dagar var där ingen alls och jobbade (inte pga torktid osv). Två dagar innan inflytt meddelade dem att de inte skulle hinna klart.
    Vi flyttade alltså in utan dusch, handfat och en provisoriskt fastsatt wc.
    En vecka senare var det klart. Kompensation: 1000.- för 7 dagars försening.
    Kaklet inte satt enligt överenskommelse, fogen i fel färg och golvbrunnen är decentrerad bla.
    Recenserade Rättsten på Offerta och då svarade de på den recensionen med felaktiga uppgifter. De ville kompensera och skulle höra av sig efter sommaren, vilket de inte gjort. Företag som inte kan kommunicera med sina kunder eller hålla vad de lovar. Rekommenderas ej! Läs mer
    Mikhail A gillar detta
  • Hans A
    Hans A skrev om Rättsten Entreprenad AB
    Beställt bygglovshandlignar som leverats enligt ö k. Läs mer
  • Mirjana I
    Mirjana I skrev om Rättsten Entreprenad AB
    Rättsten Entreprenad överraskade mig på ett mycket positivt sätt. Precis som många andra så hade jag förutfattade meningar om leverans och service från hantverkare. Men Rättsten har fattat poängen med att lyssna på kunden och leverera kvalitet och i tid och inte bara snacka vid införsäljningen. De är ett föredöme i branschen! De till och med täckte ytorna bra och städade ordentligt efter sig. Jag kunde inte finna något att klaga på trots aktivt letande. Och nej, jag har inget samröre med dem utan är en supernöjd kund där leveransen var långt över förväntan. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Thomas  R
    Thomas R skrev om Rättsten Entreprenad AB
    Vi blev oerhört nöjda med det arbete Rättsten utförde hos oss.
    Vårt projekt var komplicerad med byggarna klarade av detta utan någon som helst problem.
    Oerhört nöjda med deras insats och det lilla extra företaget bjöd oss på.
    Tidsplanen och budgeten hölls.
    Bra service från dag ett, snabba på att lösa dilemman, trevliga killar och duktig arbetsledare.
    Dessutom låg de bra till i pris.

Vi rekommenderar Rättsten starkt.

Stor tack från Thomas och Anna Läs mer
  • Erik E
    Erik E skrev om Rättsten Entreprenad AB
    Det stora arbetet som Rättsten utförde åt oss var en tillbyggnad för en "spa-avdelning"

Jag fick en god relation med killarna på företaget, Tim, Emil och Jon.

Jag kände mig trygg i deras professionalism från första början.

Tidsplanen hölls, det skede smärre ändringar som inte gick att förespå innan så jag känner mig nöjd med den information jag fick innan och under resans gång.

De mindre fel som skede under arbetet upptäcktes utav Rättsten och korrigerades omgående.

Mest nöjda, förutom slutresultatet, var hur pass noggranna och lyhörda byggarna och arbetsledningen var samt Emil och Jons närvaro.

Personligen tyckte vi att kommunikationen fungerade bra under byggtiden.

"Skulle Vi anlita dem igen"
    -Ja. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Rättsten Entreprenad AB
    Killarna som jobbade gjorde ett kanonjobb! Blev väldigt nöjt med hela utförandet och dess agerande. Höll tilden och budget! Dessutom tycker jag att Rättsten är prisvärda. /Anna Läs mer
  • Jonas
    Jonas skrev om Rättsten Entreprenad AB
    Kan inget annat än skriva positivt om Rättsten Entreprenad. Beställde jobb i smågatsten och Rättsten gjorde allt, från att få ner mina tankar på papper till verklighet, snabbt och prisvärt! Stort tack till Denis och Tim som var lyhörda och alltid snabba med respons men särskild beröm går till stensättarna såklart! :) Läs mer
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Rättsten Entreprenad AB
    Rättsten utförde putsning och fasadmålning åt oss föras sommaren. Vi blev mycket nöjda. Proffsigt och snabb. Stort plus till Jon som alltid var på plats och förklarade alla frågeställningar vi hade. Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Rättsten Entreprenad AB
    Rättsten AB är noggranna, pålitliga och dessutom enkel att ha att göra med. Vi har renoverat badrum och grovkök och med utmärkt resultat. Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Rättsten Entreprenad AB
    Kanonfint jobb kilarna gjorde. Supernöjd. Bra kampanjpris och superjobb med smågatsten i Bohus granit. Rekommenderar Rättsten AB starkt vid markarbeten!! :) Läs mer
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Rättsten Entreprenad AB
    Utmärkt jobb, blev supernöjd med min nya uppfart. Bra pris. Snabb utfört. Läs mer
  • Bengt
    Bengt skrev om Rättsten Entreprenad AB
    Rättsten gav ett förtroende och trygghet redan vid första besöket. Jobbet utfördes professionellt och över förväntningar enligt offert och angiven tidsram fullgjort hantverk samt prisvärt. Jag kan verkligen rekommendera Rättsten för badrumsrenoveringar. Läs mer
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Rättsten Entreprenad AB
    De fokuserar helt på sitt arbete. Kom själva med bra idéer. Har anlitat Rättsten två gånger och var lika nöjd varje gång. Läs mer
    Bengt gillar detta
  • Elina S
    Elina S skrev om Rättsten Entreprenad AB
    Bara positivt, rekommenderar! Sabba, flexibla och bra att göra med. Blev supernöjd med min villarenovering. Läs mer

Bästa snickarna i Haninge:

Hallandsgatan 48, 11857, STOCKHOLM