Anders Dahlstrand

Anders Dahlstrand

Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

Välkommen till Anders Dahlstrands profilsida är på reco.se. Här kan du läsa Anders individuella omdömen om vad hans tidigare kunder tycker om honom.

Anders har varit med i branschen sedan 2011 då han blev legitimerad naprapat, men titulerar sig även träningskonsult. Med ett förflutet inom kampsport, handboll och styrketräning har han en bred kunskapsbas vad det gäller idrottsskador. Har du frågor eller behöver råd och tips på hur du kommer igång med träningen är du varmt välkommen att kontakta Anders. Du hittar hans nummer här ovan.

9 omdömen om Anders Dahlstrand

Sedan starten hos Reco 2019
Sunita S
Skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

Proffsig och kunnig naprapat.

Katarina W
Skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

En behandling. Jag blev väl bemött. Absolut. Trevligt och proffsigt.

Anders J
Skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

Var där för naprapatbehandling och fick mycket bra bemötande och samtidigt som Anders snabbt lokaliserade skadan och kunde ge behandling. Avlutade med akupunkturbehandling vilket gav bra effekt.

Maj R
Skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

Jättefint bemötande och proffsig vård. Plus för tid snabbt!

Tomas Z
Skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

Jag köper tjänsten förebyggande hälsovård med fokus på naprapatbehandling. Anders ”kan ” och är alltid påläst vad gäller min kropp och tillämpar som komplement till traditionell naprapat behandling också akupunktur vilket fungerar väldigt bra! Kan varmt rekommendera Anders härigenom Med vänlig hälsning, Tomas

Noemi B
Skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

Bokade tid hos Rehabkliniken för behandling av smärta i nacke och rygg och kom då i kontakt med Anders som lyckades ta emot med kort varsel. Behandlingen var verkligen det jag behövde för att bli av med smärtan. Anders är helt fantastisk och mycket kunnig. Fick även tips och råd om hur jag kan förebygga smärta långsiktigt. Jag är otroligt nöjd med mitt besök. Kan starkt rekommendera Rehabkliniken, särskilt Anders Dahlstrand.

Pauline R
Skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

Fick snabbt akuttid för ryggont. Markant bättre direkt efter behandling. Proffsig och trevlig upplevelse.

Veronikas E
Skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

Bra hjälp med akut problematik och även planering för långsiktig rehabilitering.

Lina H
Skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

Gått för problem med rygg/nacke och fått akupunktur/stötbehandling och vanlig naprapatbehandling Alla har ett väldigt fint bemötande på kliniken Jag har fått råd och tips på saker jag kan göra själv hemma för att bli bättre och jag känner att Anders gör allt han kan för att jag ska få en fungerande kropp I helhet är jag 100% nöjd, rekommenderar honom till fler av mina vänner och kollegor