Anders Dahlstrand
Aktiv på Reco.se sedan 2019-06-12
Välkommen till Anders Dahlstrands profilsida är på reco.se. Här kan du läsa Anders individuella omdömen om vad hans tidigare kunder tycker om honom.

Anders har varit med i branschen sedan 2011 då han blev legitimerad naprapat, men titulerar sig även träningskonsult. Med ett förflutet inom kampsport, handboll och styrketräning har han en bred kunskapsbas vad det gäller idrottsskador. Har du frågor eller behöver råd och tips på hur du kommer igång med träningen är du varmt välkommen att kontakta Anders. Du hittar hans nummer här ovan. Läs mer

Läs vad 9 Läs vad Anders Dahlstrand

• Sunita S skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

2019-07-04

Proffsig och kunnig naprapat. Läs mer
  • Katarina W skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

2019-06-26

En behandling. Jag blev väl bemött. Absolut. Trevligt och proffsigt. Läs mer
  • Anders J skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

2019-06-14

Var där för naprapatbehandling och fick mycket bra bemötande och samtidigt som Anders snabbt lokaliserade skadan och kunde ge behandling. Avlutade med akupunkturbehandling vilket gav bra effekt. Läs mer
  • Maj R skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

2019-06-13

Jättefint bemötande och proffsig vård. Plus för tid snabbt! Läs mer
  • Tomas Z skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

2019-06-13

Jag köper tjänsten förebyggande hälsovård med fokus på naprapatbehandling. Anders ”kan ” och är alltid påläst vad gäller min kropp och tillämpar som komplement till traditionell naprapat behandling också akupunktur vilket fungerar väldigt bra! Kan varmt rekommendera Anders härigenom
    Med vänlig hälsning,
    Tomas Läs mer
  • Noemi B skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

2019-06-12

Bokade tid hos Rehabkliniken för behandling av smärta i nacke och rygg och kom då i kontakt med Anders som lyckades ta emot med kort varsel. Behandlingen var verkligen det jag behövde för att bli av med smärtan. Anders är helt fantastisk och mycket kunnig. Fick även tips och råd om hur jag kan förebygga smärta långsiktigt. Jag är otroligt nöjd med mitt besök. Kan starkt rekommendera Rehabkliniken, särskilt Anders Dahlstrand. Läs mer
  • Pauline R skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

2019-06-12

Fick snabbt akuttid för ryggont. Markant bättre direkt efter behandling. Proffsig och trevlig upplevelse. Läs mer
  • Veronikas E skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

2019-06-12

Bra hjälp med akut problematik och även planering för långsiktig rehabilitering. Läs mer
  • Lina H
    Lina H skrev om Anders Dahlstrand en del av Rehabkliniken

2019-06-12

Gått för problem med rygg/nacke och fått akupunktur/stötbehandling och vanlig naprapatbehandling
    Alla har ett väldigt fint bemötande på kliniken
    Jag har fått råd och tips på saker jag kan göra själv hemma för att bli bättre och jag känner att Anders gör allt han kan för att jag ska få en fungerande kropp

I helhet är jag 100% nöjd, rekommenderar honom till fler av mina vänner och kollegor Läs mer
Mats Emilsson
Anton Hagberg