Anton Hagberg

Anton Hagberg

Anton Hagberg en del av Rehabkliniken

Välkommen till Anton Hagbergs profil på reco.se. Här kan du läsa omdömen och se vad Antons tidigare kunder tycker om honom.

Anton är förutom utbildad och legitimerad naprapat även utbildad ortopedtekniker samt personlig tränare. När han inte är på Rehabkliniken befinner han sig hos IK Sirius fotbollslag som rehabiliteringsansvarig. Du kommer enklast i kontakt med Anton på eftermiddagar/kvällar och vissa helger eller så kan du ringa honom genom att klicka på numret här ovan. Varmt välkommen!

11 omdömen om Anton Hagberg

Sedan starten hos Reco 2019
Veda I
Skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken

Väldigt nöjd, Proffsig i sitt arbete. Jag kan varmt rekommendera honom.👍

Erik B
Skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken

Köpte behandling som jag väldigt nöjd med. Bemötandet var över förväntan och fick mig att vilja komma tillbaka nästa gång jag behövde hjälp.

Daniel L
Skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken

Anton är väldigt duktig och tog väl hand om mina problem, kan varmt rekommendera!

Carl L
Skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken

Mycket bra och professionellt bemötande. Väldigt nöjd.

Nicole B
Skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken

Kom dit med "ont i knät" Fick en noggrann undersökning av knät och ett utlåtande som bekräftade det vi misstänkte. Bra tips på rehabövningar och riskfaktor i fortsatt idrottande. Kände mig trygg och bekväm.

Catharina E
Skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken

Anton har en helhetssyn och tar hand om sina kunder professionellt men samtidigt väldigt engagerat. Han för alltid det lilla extra och har hjälpt mig massor mes min rygg och nacke.

Niklas K
Skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken

Anton Hagberg har hjälp mig med både naprapatbehandling och massage. Rehabkliniken är mycket professionell. Anton, med dubbla utbildningar och ett inkännande och mycket förtroendeingivande sätt är den bästa behandlare jag träffat.

Carl L
Skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken

Arbetsskada vid armbågen, blev professionellt och vänligt bemött under besöket och jag fick bra hjälp med mitt problem.

Martin B
Skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken

Alltid proffsiga och kompetenta medarbetare! Får alltid snabb och effektiv hjälp vid behov.

Claes-Johan L
Skrev om Anton Hagberg en del av Rehabkliniken

Massage och naprapatbehandling Har varit på behandling ett flertal gånger och blir alltid proffsigt bemött. Reser mycket i arbetat och blir därför ofta sittande. Upplever spänningar och bitvis löparknä. Jag har fått den hjälp jag behöver för att kunna komma tillbaka i spåret. Rekommenderar gärna Anton och Michael!