Cecilia Gransten

Cecilia Gransten

Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken

Välkommen till Cecilia Granstens profilsida här på reco.se. Här kan du läsa vad Cecilias tidigare kunder tycker om henne. Men först lite kort info om vem hon är.

Cecilia har varit med i branschen sedan 2007 och arbetar som naprapat på Rehabkliniken samt driver ett gym på Dalarö. Hon är expert på idrott- och träningsrelaterade skador och kan hjälpa dig med kostrådgivning samt personlig träning. Cecilia är även certifierad mammamagetränare och har kunskap om hur träningen ska utföras, under och efter graviditeten. Varmt välkommen att kontakta henne.

8 omdömen om Cecilia Gransten

Sedan starten hos Reco 2019
Jesse L
Skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken

Återkommande naprapatbesök hos Cecilia Gransten. Så nöjd med både kunskap, behandling, medlyssnande och 100%ig servicenivå! Kan varmt rekommendera henne.

Patrick A
Skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken

Jag har besökt Rehabkliniken och Cecilia Gransten både för vadproblem och piriformis / ischias. Varje gång med utmärkt resultat. Cecilia är kunnig och pedagogisk.

Annika M
Skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken

Hade ont i ryggen och ville prova att gå till en Naprapat. Blev tipsad om Cecilia av en kollega och har fått ett fantastiskt bemötande. Ryggontet är borta och jag har fått övningar som skall förhindra att det kommer tillbaka.

Christina C
Skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken

Mycket kunnig och inlyssnande naprapat med hjärtat på rätta stället!

Mattias A
Skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken

Jag har varit på en förebyggande rehabilitering. Har blivit väldigt bra bemött. Naprapaten är mycket kunnig och kan ge en bra behandling. Tycker att mina förväntningar infrias på ett positivt sätt, blir alltid en bra effekt efter behandlingen. Det känns bra. Jag kan även få tips övningar och på träning som skulle passa för att förebygga problem och hjälpa mig att rehabilitera tidigare skador och problem. Tycker att Rehabkliniken och den hjälp jag får av naprapaten Cecilia Gransten är jättebra och den hjälper mig mycket. Tack.

Veronica B
Skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken

Alltid lika bra och proffesionellt bemötande! Djupgående kunskap, bra behandlingar - Rekommenderas varmt!

Anders D
Skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken

Hej Jag köper kontinuerligt behandling av Cecilia. Hon och Rehab är bland det bästa som hänt mig i vuxen ålder. Det är Cecilia tillsammans med Mats E som "hanterar" min kropp. De har tillsammans fått ordning på min infekterade hälsena. Cecilia har därefter kontinuerligt get mig naprapatbehandling. Jag gör detta i princip månadsvis och är oerhört nöjd med bemötande, genomförande och resultat. Det är inte ofta som jag får en ny relation (professionell) som jag ser kommer att vara långt in i framtiden, nu är det så. Så länge...

Lisa L
Skrev om Cecilia Gransten en del av Rehabkliniken

Jag går regelbundet till Cecilia på Rehabkliniken för naprapatbehandling. Jag blir alltid mycket trevligt bemött och Cecilia är väldigt sympatisk. Hon är proffesionell och bra på det hon gör. Mina tidigare erfarenheter med andra naprapater har varit medelmåttiga. Cecilia är så mycket bättre än jag någonsin hade kunnat förvänta!