Malin Smith

Malin Smith

Malin Smith en del av Rehabkliniken

Välkommen till Malin Smiths profilsida är på reco.se. Här kan du läsa Malins individuella omdömen om hennes tidigare kunders upplevelser.

Malin började på Rehabkliniken år 2009. Detta var även året då hon blev Legitimerad Naprapat och har sedan dess valt att fortsätta arbeta med oss. Hon växlar rollen som naprapat här på Rehabkliniken tillsammans med en roll som Naprapat på Stockholm Spine Center. Med ett förflutet inom kampsport är hon expert inom området och samarbetar även med ett antal klubbar. Förutom kampsport gillar Malin även idrottsevenemang såsom löptävlingar och dylikt. Boka tid eller hör av dig till Malin genom att klicka på numret här ovan.

5 omdömen om Malin Smith

Sedan starten hos Reco 2019
Margaretha L
Skrev om Malin Smith en del av Rehabkliniken

Har fått utmärkt nästa låt behandling och som alltid trevligt och professionellt mottagande.

Helene C
Skrev om Malin Smith en del av Rehabkliniken

Napratbehandling för besvär i rygg, höfter o axlar.

Marta B
Skrev om Malin Smith en del av Rehabkliniken

Har gått hos Malin i några månader pga spänningshuvudvärk. Malin har varit jättebra i sin behandling av mina besvär, både i hennes bemötande, behandlingen i sig och i de tips och råd som hon ger. Har även fått jättefin hjälp med andra spänningar och muskelbesvär som dykt upp på vägen, och tycker att hon är ärlig i sitt avgörande hur ofta man behöver komma in på behandling. (Enda klagomålet jag har är med en annan kollega som svarade i telefon vid en avbokning - väldigt otrevligt och oförstående bemötande från den personen.)

Mats E
Skrev om Malin Smith en del av Rehabkliniken

Fick hjälp av Malin för mitt ryggskott som efter hennes behandling var dom bort blåst. Proffsigt och bra bemötande. Jag kan varmt rekommendera Malin på Rehabkliniken!

Boris R
Skrev om Malin Smith en del av Rehabkliniken

Jag tycker Malin Smith är en fantastiskt naprapat och hon bemöter en alltid på ett jätte trevligt humör så man själv blir glad. Alltid när man har haft problem med smärta i ryggen,nacken ja sjävla kroppen så har hon alltid löst det och gjort vardagen lättare för en, tack vare hennes skills som naprapat. Hela företaget är väldigt trevliga och glada så blir man bemöt också. Jag skulle varmt rekommendera Malin Smith till andra personer om dom är.i behov av att uppsöka naprapat. Malin är bäst! Hälsningar Boris Roos.