Malin Smith
Aktiv på Reco.se sedan 2019
Välkommen till Malin Smiths profilsida är på reco.se. Här kan du läsa Malins individuella omdömen om hennes tidigare kunders upplevelser.

Malin började på Rehabkliniken år 2009. Detta var även året då hon blev Legitimerad Naprapat och har sedan dess valt att fortsätta arbeta med oss. Hon växlar rollen som naprapat här på Rehabkliniken tillsammans med en roll som Naprapat på Stockholm Spine Center. Med ett förflutet inom kampsport är hon expert inom området och samarbetar även med ett antal klubbar. Förutom kampsport gillar Malin även idrottsevenemang såsom löptävlingar och dylikt. Boka tid eller hör av dig till Malin genom att klicka på numret här ovan. Läs mer

Läs vad 2 Läs vad Malin Smith

• Mats E
    Mats E skrev om Malin Smith en del av Rehabkliniken

2019-10-26

Fick hjälp av Malin för mitt ryggskott som efter hennes behandling var dom bort blåst. Proffsigt och bra bemötande. Jag kan varmt rekommendera Malin på Rehabkliniken! Läs mer
    Malin S gillar detta
  • Boris R skrev om Malin Smith en del av Rehabkliniken

2019-10-24

Jag tycker Malin Smith är en fantastiskt naprapat och hon bemöter en alltid på ett jätte trevligt humör så man själv blir glad.
    Alltid när man har haft problem med smärta i ryggen,nacken ja sjävla kroppen så har hon alltid löst det och gjort vardagen lättare för en, tack vare hennes skills som naprapat.
    Hela företaget är väldigt trevliga och glada så blir man bemöt också.
    Jag skulle varmt rekommendera Malin Smith till andra personer om dom är.i behov av att uppsöka naprapat.
    Malin är bäst!
    Hälsningar