Mats Emilsson

Mats Emilsson

Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

Välkommen till Mats Emilssons profilsida är på reco.se. Här kan du läsa Mats individuella omdömen om vad hans tidigare kunder tycker om honom.

Mats blev Legitimerad Naprapat år 2000 och började sin karriär på Rehabkliniken i början av 2011. Som löpcoach i Running Sweden kan han förutom naprapatins alla områden även hjälpa dig med råd och tips angående din löpning. Varmt välkommen att kontakta Mats på numret som du ser här ovan.

60 omdömen om Mats Emilsson

Sedan starten hos Reco 2019
Joakim K
Skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

Sökte upp Mats för mycket besvärliga rygg- och bröstsmärtor, och har fått ovärderlig hjälp med behandling och rådgivning. Jag är på bättringsvägen och har Mats att tacka för det. Proffsig, omtänksam och mycket kunnig är ord som jag tycker beskriver Mats. Rekommenderar varmt.

Linda D
Skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

Besökt Mats för naprapatbehandlingar i många år nu och är alltid lika nöjd med allt ifrån bemötande, service och resultat av behandling. Bästa naprapaten man kan hitta!

Leif B
Skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

Fantastisk bemötande och en fast och stark vilja att lösa dina smärtor eller problem !

Anitha T
Skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

Mats är en av de bästa naprapaterna jag varit till, över mina förväntningar. Trevligt mottagande och man känner sig omhändertagen och som en ny människa när man går därifrån. Mina allra bästa rekommendationer.

Therese A
Skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

Har fått värdefull hjälp av Mats med behandling av en höft som strulat länge. Han har behandlat höften, tipsat om hur jag ska göra rehab och fortsätta min träning. Kan varmt rekommendera Mats som är både väldigt trevlig och en oerhört proffsig naprapat.

Johnny O
Skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

Utmärkt och professionellt bemötande!

Gustav M
Skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

Mats kombinerar att vara en mycket kunnig och duktig naprapat med att vara en riktig toppenkille. Kunde inte vara nöjdare med hans tjänster och han gör alltid allt för att se till att han kan hjälpa en (trots hans fulla schema och att jag ofta ringer/emailar i sista minut). Har gått hos Mats under flera år och kommer fortsätta göra det.

Fadi K
Skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

Överlag mycket nöjd med både Mats bemötande och behandling.

Johan W
Skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

Trevligt bemötande samt en otroligt kunnig Naprapat (Mats Emilsson). Rekommenderas.

Jeanette N
Skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

Jag sökte hjälp för nackspärr. Fick tips av en kollega om Mats Emilson. Har gått ett antal gånger. Känner att jag får den hjälp jag behöver för att slippa att ha ont. Känner att man alltid blir välbemött.