Mats Emilsson
Aktiv på Reco.se sedan 2019
Välkommen till Mats Emilssons profilsida är på reco.se. Här kan du läsa Mats individuella omdömen om vad hans tidigare kunder tycker om honom.

Mats blev Legitimerad Naprapat år 2000 och började sin karriär på Rehabkliniken i början av 2011. Som löpcoach i Running Sweden kan han förutom naprapatins alla områden även hjälpa dig med råd och tips angående din löpning. Varmt välkommen att kontakta Mats på numret som du ser här ovan. Läs mer

Läs vad 41 Läs vad Mats Emilsson

• Björn W skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

2020-04-01

Mycket trevligt bemötande och proffsig behandling. Personligt och effektivt! Läs mer
  • Kaj H skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

2020-03-27

Magic Mats har magiska händer. Ingen annan naprapat kommer åt rätt punkter som Mats. Han löser upp de sämsta ryggarna snabbast av alla naprapater jag träffat. Dessutom är han väldigt trevlig. Rekommenderar Mats varmt! Läs mer
  • Jonas E skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

2020-03-27

Bästa naprapaten jag varit hos, kommer aldrig gå till någon annan. Proffsig, lösningsinriktad och positiv. Jag kan verkligen rekommendera Mats. Läs mer
  • Göran Å skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

2020-03-26

Stel i rygg och skulderblad , kombier i ett nafs efter några behandlingar
    Det trevligt är det också att gå till Mats Läs mer
  • Ann-sofie H skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

2020-03-22

Jag fick migrän mellan 20 -25 års ålder. I början kom den ca en gång i månade men efter hand ökade den både i styrka och täthet. Under många år hade jag den två eller tre gånger i månaden. Jag låg då ofta tre dagar i sträck, hade svårt att gå upp o laga mat, gå på toaletten m.m. och i bland satt jag långa stunder framför toaletten och kastade upp. Jag har gått på olika läkarbesök, provat hjärnröntgen, testat olika behandlingar och ätit mycket mediciner men inget av detta har hjälpt. För några år sedan fick jag tips av en arbetskamrat att prova naprapat.

Hos naprapaten fick reda på att jag har en skada i nacken, troligen en whiplash skada, och därav kommer min migrän. Hos denne naprapat har jag gått en längre period och successivt blivit bättre och bättre. Migränanfallen kom betydligt mera sällan och när de kom var de inte lika kraftiga. Av någon anledning har jag inte kunnat fortsätta hos denne naprapat och därför inte gått på behandling under närmare ett år. Det senaste halvåret har jag upplevt att min migrän återkommit oftare igen och ökat i styrka jag fick då tips om att gå till Mats Emilsson på Rehabteamet. Där fick jag ungefär samma behandling som hos min tidigare naprapat, och tänk, min migrän försvann omedelbart och har inte återkommit sedan dess. Nu har jag gått tre behandlingar och skall göra ett uppehåll på några veckor innan nästa återbesök och jag är bra i mitt huvud. Behandlingen hos Mats har gett ett fantastiskt bra resultat och jag är jätteglad.

Jag har blivit bra bemött av Mats som visat stor förståelse för mina problem./Ann-Sofie Hällberg Läs mer
  • Sanna T skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

2020-03-21

Har gått hos Mats på Rehabkliniken i nästan 2 års tid och är supernöjd. Inledningsvis handlade det om rehabilitering av höft/knä orsakat av löpning och Mats hjälpte mig komma till rätta med de problemen. Nu sker behandlingen reglebundet i förebyggande syfte. Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • Sarah L skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

2020-03-15

Med ett tungt fysiskt arbete som bagare så har jag fått mycket hjälp att kroppen fungerar. Min spänningsmigrän är helt borta och nu som gravid i v38 går jag fortfarande regelbundet och kroppen mår så himla bra att få lite hjälp när magen växer så mycket. Läs mer
  • Annika M skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

2020-03-13

Jag har gått några gånger hos Mats pga besvär med nacken och fått mycket proffsig hjälp! Det har känns både tryggt och trevligt hela tiden - rekommenderas varmt! Läs mer
  • Susanne B skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

2020-03-11

Naprapatbehandling för nackbesvär.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Fredrik W skrev om Mats Emilsson en del av Rehabkliniken

2020-03-11

Naprapat behandling, hittar alltid felet på mig och sätter i rätt åtgärder! Jag rekommenderar verkligen Mats som Naprapat! Läs mer
Mats Emilsson
Anton Hagberg