Alla kategorier Bilvård Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Rena Bilar Stockholm AB

Rena Bilar Stockholm AB, sid 2

Vretensborgsvägen 14, 126 30 Stockholm — Visa karta

Varmt välkommen till Rena Bilar, du kan vända dig till oss när du behöver tvätta din bil, vi erbjuder allt från handtvättning, polering, vaxning, städning och däckservice av personbilar. Vår personal är mycket kunnig och tar med omsorg hand om ditt fordon på bästa möjliga sätt till fördelaktiga priser. Hela verksamheten präglas av att vi ställer kvalitén i fokus. Till oss kan du lämna din bil med vetskapen om att den är i goda händer och att vi levererar ett högklassigt resultat. Vi finns under Västberga Hotell. Välkommen hit!
Lör-Sön: 10:00-17:00

Läs vad 79 kunder tycker om Rena Bilar Stockholm AB

• Martin F skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Lämnade in bilen för invändig tvätt, plastmattorna var inte rengjorda annars helt okej. Läs mer
    2017-02-10 Renabilar svarar Martin F
    Hej Martin, Förklaringen (ingen ursäkt) ligger nog i att det var semestertider. Tack för din feedback och vi hoppas ändå att vi får se dig här i framtiden trots allt.
  • 2017-02-10

Jennie W skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Jag hade bokat en tid på nätet vilket ingen hade uppmärksammat. Det tog 2 timmar innan bilen var klar sedan skulle de ha 300 kr mer än vad som stod på hemsidan. Ett skämt jag kommer aldrig att åka tillbaka dit. Läs mer
    2017-02-10 Renabilar svarar Jennie W
    Det står klart och tydligt på vår hemsida att vi tar extra betalt för större bilar som din bil var.
    Märkligt att du bokade via hemsidan men inte blev uppmärksammad av informationen om priset!!!
    Tråkigt att höra att en utvändig tvätt skulle ta två timmar när du endast fick vänta i 20 minuter vilket vi bad om ursäkt för. Dessutom fick ni erhålla en rabatt på 50 kr som goodwill.
  • Erik Sande S skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Kanon bra service och fint resultat😄 Läs mer
    2017-02-10 Renabilar svarar Erik Sande S
    Helnöjd med rekommendation! Det är det vi strävar efter. Tack så mycket Erik.
  • Marie skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Jag behövde en biltvätt snabbt och hittade Rena bilar på nätet
    Dom var verkligen superbra, jag fick en tid snabbt, supertrevliga och tillmötesgående och min bil har aldrig varit renare varken ut- eller invändigt, och allt gjordes för hand.
    Kommer återvända varje gång min bil behöver tvättas och även skicka alla jag känner hit.
    Kanon helt enkelt Läs mer
    2017-02-10 Renabilar svarar Marie
    Hej Marie! Vi uppskattar din feedback och även trevliga kunder! Hoppas vi ses igen i framtiden.
  • Afsaneh H skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Jag är nöjd med bemötandet när jag lämnade min bil för rekond. Läs mer
    2017-02-10 Renabilar svarar Afsaneh H
    Tack för att du lämnade in bilen till oss för recond och tack för din rekommendation. Välkommen igen :-)
  • Tony L skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Jag är jätteglad o nöjd sen jag hittade och regelbundet börjat nyttja RenaBilar. De är trevliga att ha å göra med och gör ett mycket bra jobb. Läs mer
  • David L skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Snabb och bra service Läs mer
  • Iris L skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Kanon bra. Bilen blev rent dagen innan Julafton och det var precis det jag behövde. Läs mer
    2017-02-10 Renabilar svarar Iris L
    Tack för din rekommendation Iris. På återseende :-)
  • Emil P skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Mycket nöjd med resultatet.
    Punktliga och prisvärda:) Läs mer
    2017-02-10 Renabilar svarar Emil P
    Tackar, tackar Emil. Välkommen igen.
  • Johan E skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Snabb service, billigt. Rekommenderas Läs mer
  • Christian W skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Mycket prisvärt, bra service! Trevlig personal. Kommer lämna min bil här fler gånger. Läs mer
    2017-02-10 Renabilar svarar Christian W
    Det var trevligt att höra. Hela personalen hälsar ;-) Tack för din rekommendation.
  • John A
    John A skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Tyvärr gjorde de inte rent runt barnstolen (ganska mycket grus m.m kvar) fast de hade en dammsugare. Annars väldigt bra! Läs mer
    2017-01-03 Renabilar svarar John A
    Hej John och tack för din feedback!
    Dina synpunkter hjälper oss att förbättra vår service. Vi ska tänka på det lilla extra och vi hoppas att vi får förtroendet att hjälpa till igen nästa gång det är dags för biltvätt.

Med vänlig hälsning
    Rena Bilar
  • Pernilla S skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Bokade invändig städning och den var helt ok men lite slarvigt genomförd. Bland annat hade de inte dammsugit förvaringsutrymmet under armstödet trots att det var helt urplockat. Likaså var det ett par fläckar kvar på handtagen vid dörrarna som inte alls satt särskilt hårt vilket tyder på att de bara dragit snabbt över ytan utan att torka men man får väl vad man betalar för antar jag. Ändå okej nöjd med tanke på priset. Läs mer
    2017-01-09 Renabilar svarar Pernilla S
    Hej Pernilla och tack för din feedback!
    Vi gör vårt bästa för att vår service ska bli så bra som möjligt och uppskattar dina synpunkter. Vi ska tänka på det lilla extra och vi hoppas att vi får förtroendet att hjälpa till igen nästa gång det är dags för biltvätt.

Med vänlig hälsning
    Rena Bilar
  • Erika B skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Bra och rekommenderas.
    Har tvättat bilen där vid flera tillfällen och vaeit böjd varje gång. Humana priser och det dinns alltid tid. Läs mer
  • Julia I
    Julia I skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Bra service, generösa öppettider. Läs mer
    2017-02-10 Renabilar svarar Julia I
    Tack Julial för toppenrekommendation!
  • Mona C skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Supernöjd! Lätt att boka tid. Trevliga, snabba och bra pris. Bilen ser ut som ny både invändigt och utvändigt. Kan bara rekommendera och återkommer själv när det är dags igen. Läs mer
  • Pontus  D
    Pontus D skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Vi har varit hos Rena Bilar och fixar vår bil. Vi var mycket jätte nöjd hos Rena Bilar. Trevlig hos dem. Gärna kommer tillbaka så alltid. Läs mer
  • Jennie A skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Mycket bra bemötande, flexibla med tider och tvättade min bil snabbt och blev jättebra! Läs mer
  • Emma skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Mycket bra bemötande, har däcken på vinterförvaring, byte 2ggr/år, fick punktring för ett par veckor sedan, lyckades ta mig dit o fick vinterdäcken pålagda direkt + att dom beställde ett nytt sommardäck så det finns klart tlll våren.
    Rekommenderas! Läs mer
    2017-02-10 Renabilar svarar Emma
    Tusen tack för din rekommendation Emma. Vi vill att alla kunder skall vara 100 % nöjda. Hoppas vi ses igen.
  • Robert
    Robert skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Är supernöjd med resultatet! Väldigt proffsiga killar, de gick igenom vad de gjort och jag fick godkänna bilen när jag hämtade den. Finns inget att klaga på! Kommer att beställa tid för lackskydd när jag fått nya bilen. Läs mer
  • Cecilia skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Ringde Renabilar och beställde en helrekond till min gamla Saab.
    Fick snabb och grym service direkt i telefon och tvekade inte att lämna in den.
    Bilen var rätt fräsch innan men den var galet snygg när jag hämtade ut den!
    Har skaffat ny bil nu och ska dit med den nästa vecka och ser redan fram emot att få hämta ut den i ett minst lika fint skick som min gamla :) Läs mer
  • Eva S skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Min helhetsbedömning är utan minsta tvekan: "Utmärkt". Tydliga sakliga besked och svar på mina frågor vid första kontakten per telefon. Dessutom trevliga samtal både när jag lämnade och när jag idag hämtade bilen. Nytvättad och nystädad såg den väldigt fin ut, "som ny".
    Mycket trevligt bemötande. Super nöjd. Läs mer
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Jag har tre barn som är ganska så duktiga på att skita ner i min bil. Det kändes pinsamt att lämna in bilen för rengöring.
    Jag blev super glad och nöjd när jag kom för att hämta bilen, den var som ny. Jag ger verkligen högsta betyg till RenaBilars Biltvätt för deras kanon jobb med både invändig & utvändig tvätt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sandra R skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Mycket prisvärd biltvätt i Hägersten!
    Blir lätt ett par hundralappar billigare för en vanlig in- och utvändig tvätt än andra biltvättar jag har varit på.. Senast prövade jag även att göra en extra klädseltvätt i baksätet, blev jättebra faktiskt, fick bort alla barnens fläckar.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Annelie S skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Lämnade in min bil på RenaBilars biltvätt för en Helrekond,
    Bilen glänsade som en diamant inga repor kvar,Helt enkelt fick tillbaka min bil som ny!!
    Måste verkligen berömma dessa fantastiska killar som gjorde ett fantastiskt jobb,Verkligen skickliga!
    Kan verkligen rekomendera denna Biltvättt!! Läs mer
  • Pawa S skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Jag blev trevligt och väl bemött i telefon och i Rena Bilar s lokal. Jag fick hjälp med textiltvätt av ett säte. Metoden fungerade utmärkt, sätet blev som nytt. Trevlig och serviceinriktad personal. Rekommenderas. Läs mer
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Bra arbete. Man märker att de som jobbar här har lång erfarenhet och är mycket kunniga. Prisvärt Läs mer
  • Hanna S skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    SUPER BRA
    Proffsigt arbete och kundbemötande rakt igenom, från bokning till överlämning av klar bil.
    Mycket för pengarna!! Fantastiskt. Läs mer
  • David L
    David L skrev om Rena Bilar Stockholm AB
    Bra bemötande, snabbt jobb och väldigt bra priser! Jag har mitt kontor i närheten och hade fått min bil som ny efter bara någon timme! Läs mer

Bästa bilvårdarna i Stockholm:

Götgatan 103, 11662, Stockholm