Rendropp städ & service

Rendropp städ & service

rendropp.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Rendropp städ & service! Vi tar på oss uppgiften att göra ditt hem till ett bekvämt hem där du ska trivas alla dagar i veckan. Låt oss se till att spara tid för dig i hemmet. * Vi inleder alltid med ett kundbesök * Ställer stora krav på vår städning * Tar hänsyn till människan och miljön Tjänster: Flyttstädning,...

102 omdömen om Rendropp städ & service

Sedan starten hos Reco 2020

Pontus L
Skrev om Rendropp städ & service

Trevliga, proffsiga och snabba!! Rekommenderas starkt!

Anki J
Skrev om Rendropp städ & service

Är väldigt nöjda både med bemötandet och städningen. Duktig och noggrann tjej som städar hos oss var tredje vecka. Kan varmt rekommendera.

Inger P
Skrev om Rendropp städ & service

Trevligt bemötande, bra och noggrann städning. Mycket nöjd!

Svar från Rendropp städ & service

Hej, Inger! Tack! Vi hjälper gärna dig också Ha en underbart dag!💐 Med Vänligen Hälsningar, Rendropp AB

Sweves Advance A
Skrev om Rendropp städ & service

Städar väldigt bra, blir rent och fint efter.

Svar från Rendropp städ & service

Hej! Tack för din bra omdöme!:) Det är väldigt trevligt att få bra feedback från våra kunder.🤗🥰 Med Vänligen Hälsningar, Rendropp AB

Ritva M
Skrev om Rendropp städ & service

Mycket trevligt bemötande av personalen. Hade förväntningar på bra städning vilket utfördes.

Svar från Rendropp städ & service

Hej, Ritva! Tack för en bra omdöme! Vi är mycket glada att du är nöjd med städningen Ha en trevlig dag!🌹 Med Vänligen Hälsningar, Rendropp AB

Ivana K
Skrev om Rendropp städ & service

Vi var väldigt nöjda med flyttstädningen! Varm rekommendation.

Svar från Rendropp städ & service

Hej,Ivana! Tack för en omdöme!🌺 Vi hjälper dig gärna med det vi gör bättre.. Ha en fin dag!😊 Med Vänligen Hälsningar, Rendropp AB

Mona Ing-Gun N
Skrev om Rendropp städ & service

Toppen Jag har äntligen hittat en seriös och bra städfirma för att löpande städa mitt hem.De är så duktiga, trevliga, noggranna. Flexibiliteten är också super. Bättre än så här kan det inte bli.

First-Name L
Skrev om Rendropp städ & service

Hade Rendropp hemma för hemstädning, trevligt bemötande, mycket ordentlig städning och enkel kommunikation innan med Rebecka!

First-Name L
Skrev om Rendropp städ & service

Har bokat flyttstädning av Rendropp vid mina senaste 3 flyttar och är alltid lika nöjd! Toppklass och Rebecka är så hjälpsam och trevlig. Rekommenderar starkt!

Rendropp s och Zhibek U gillar detta
Tanya M
Skrev om Rendropp städ & service

Endast haft provstädning, jätte nöjd!

Zhibek U och Rendropp s gillar detta
Kristal Morales P
Skrev om Rendropp städ & service

Great service! They were helpful, flexible and respectful of our wishes. 100%recommended and will continue with their cleaning services.

Zhibek U gillar detta
Siroan N
Skrev om Rendropp städ & service

Bra service och mycket bra resultat!

Anna N
Skrev om Rendropp städ & service

I början var vi nöjda med Rendropp och i synnerhet den fantastiska städpersonalen. Sedan eskalerade det hela med bokningarna. Detta är andra gången som personal inte kommer upp på överenskommen tid. Företaget svarar inte i telefonen när man ringer upp. Besviken från att ha varit nöjd till att bli såhär!!

Susanne M
Skrev om Rendropp städ & service

Det blev skinnade rent efter den första provstädningen inför återkommande hemstädning. Trevligt bemötande och noggrann personal. Vårt första intryck är mycket positivt.

Zhibek U gillar detta
Sofie H
Skrev om Rendropp städ & service

Mycket trevlig och noggrant. Vi är mycket nöjda hittills. Kan verkligen rekommendera Rendropp

Svar från Rendropp städ & service

Hej, Sofie! Tack för omdömen! Jag önskar dig en trevlig dag!☀️🤗 Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Ammi P
Skrev om Rendropp städ & service

Mycket bra hemstädning! Rekommenderas varmt!

Svar från Rendropp städ & service

Hej,Ammi! Tack! Vi hjälper gärna dig med städningen!❤️ Allt gott! Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Maria Viktoria A
Skrev om Rendropp städ & service

Väldigt trevligt bemötande och måna om att vi som kund ska bli nöjda. Har än så länge haft en provstädning. Det tog lite längre tid än förväntat, men vi gillar noggrannhet och det blev väldigt bra. Vi kommer fortsätta och ser fram emot att er hos oss. Tack för idag!

Svar från Rendropp städ & service

Hej,Viktoria! Tack så jättemycket för din omdöme ! Det var ett nöje att träffa dig och jag hoppas att vi inte sviker dig.🥰 Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

KAREN ELENA K
Skrev om Rendropp städ & service

Mycket bra och prisvärd storstädning. Kunde rycka in med extremt kort varsel och var flexibla.

Svar från Rendropp städ & service

Hej,Karen! Stort tack!🌺 Vår personal anstränger sig mycket, stort tack till dem också Ha en fin kväll!😊 Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Ulla Elisabeth L
Skrev om Rendropp städ & service

Otroligt vänligt bemötande! Riktigt bra städat! Mycket rimliga priser! Det här gällde flyttstädning, vilket är tämligen omfattande och som de utförde på bästa sätt.

Svar från Rendropp städ & service

Hej, Ulla! Tack så mycket för din feedback, vi är alltid redo att hjälpa dig med städning med nöje. Mycket trevligt! Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Peter T
Skrev om Rendropp städ & service

Mycket nöjd en fantastisk fin städning, med bra resultat hela huset skänks som nytt, Kan verkligen rekommendera er.

Svar från Rendropp städ & service

Hej, Peter! Tack för din feedback! Ha en trevlig helg!☀️ Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Mia B
Skrev om Rendropp städ & service

Mycket långsam städare. Det som tog två timmar två veckor tidigare tog sex timmar när Rendropp gjorde det. Rekommenderas ej.

Svar från Rendropp städ & service

Hej Mia! Tack för feedbacken! I den första städningen försöker vi göra en grundlig städning, så det är billigt. Vissa kunder vill ha städning överallt och det är orealistiskt att städa en stor lägenhet på 2 timmar för första gången. I vanlig hemstädning, om det inte är första gången, går det att göra det på 2 timmar. Tack! Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Simon K
Skrev om Rendropp städ & service

Väldigt bra och professionell städning, noggrann genomgång av samtliga ytor och vrår. En väldigt ren lägenhet som resultat!

Svar från Rendropp städ & service

Hej,Simon! Tack för omdömen! Vi hjälper gärna dig med städningen! Ha en försätta fin dag!😊 Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Anna I
Skrev om Rendropp städ & service

Trevliga, serviceminded, och noggranna avseende städtjänsterna!

Svar från Rendropp städ & service

Hej Anna! Vi försöker göra kunden nöjd. Vi kommer att försöka jobba på oss själva för att inte störa kunderna. tack för din åsikt!🌺 Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Viola O
Skrev om Rendropp städ & service

Alltid hjälpsamma och städar bra

Svar från Rendropp städ & service

Hej, Viola! Tack för en omdöme!🌺 Våra tjejer är fantastiska!😊 Ha en fin kväll! Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Unn F
Skrev om Rendropp städ & service

Fin kommunikation och helt ok städning, man får det som man betalar för men inte mer. Byte av städerska ganska ofta men det kan vara vi som haft otur. Men vi hade ett annat företag innan och vi är mycket nöjdare med Rendropp.

Svar från Rendropp städ & service

Hej Unn! Tack för din omdöme!😊 Vi försöker få dig att gilla kvaliteten på städning och regelbundet genomgå utbildning. Ber om ursäkt för att personalen ibland ändras🥺 (detta händer de med små barn) Ha en fin solig dag!☀️ Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Gudrun E
Skrev om Rendropp städ & service

Trevligt bemötande. Mina förväntningar var att få bra städning både i alla rum och duschrum och toalett. Rendropp uppfyllde dessa krav. Därför är jag nöjd.

Svar från Rendropp städ & service

Hej Gudrun! Tack för feedbacken! Vi hjälper dig gärna med städning! Ha en trevlig kväll!🌺 Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Alice H
Skrev om Rendropp städ & service

Supersmidig kontakt och blir alltid nöjd med utförandet av städning!

Svar från Rendropp städ & service

Hej, Alice! Tack för en fint omdöme! Ha en trevlig kväll!🌺 Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Emil B
Skrev om Rendropp städ & service

Rendropp är alltid punktliga och utför arbetet med korrekthet.

Svar från Rendropp städ & service

Hej, Emil! Tack för din feedback! Vi kommer alltid att försöka utvecklas och inte svika dig. Ha en underbart kväll!🤗 Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Hans-Eric H
Skrev om Rendropp städ & service

Utmärkt bra, effektiv och väl genomförd städning. Vi har alltid varit mycket nöjda.

Svar från Rendropp städ & service

Hej, Hans-Eric H! Tack för en trevlig omdöme!☺️Vi hjälper dig gärna! Ha en trevlig försättning dag!🤗 Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Anna F
Skrev om Rendropp städ & service

Lätt att få kontakt med och städar bra. Har lite svårt att hålla tiden.

Svar från Rendropp städ & service

Hej, Anna! Tack för din omdöme! Ja tyvärr ibland jag gör misstag också 🥺 Lovar att vi utvecklar 🤩 Ha en fin kväll! Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Matilda S
Skrev om Rendropp städ & service

Jättenöjda med Rendropp, rekommenderar!

Hej, Matilda! Tack för en fint omdöme!😊 Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Magali M
Skrev om Rendropp städ & service

Absolutely love the quality of the service. Best I have seen in Stockholm. Everything is perfect each time and with little extra touches here and there. Lilia is amazing. 100% recommended

Hello,Magali! Thank you so much! Have nice day!☀️ Mvh Rebecka

Anna E
Skrev om Rendropp städ & service

Snabb återkoppling vid kontakt. Städar rent och fint och samvetsgrant.

Hej,Anna! Tack för omdömen. Önskar fint dag!💐 Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Ylva A
Skrev om Rendropp städ & service

Så himla nöjda! Alltid trevligt bemötande och superduktig tjej aom hjälper oss med städning

Svar från Rendropp städ & service

Hej, Ylva! Tack så jätte! Vi hjälper gärna dig med städningen 🤗 Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Hans R
Skrev om Rendropp städ & service

De städar till min fulla nöjdhet!

Svar från Rendropp städ & service

Hej, Hans! Tack för din omdöme! Ni är jätte trevlig kunden. Ha en bra dag!☀️ Med Vänligen Hälsningar, Rebecka

Fredrik B
Skrev om Rendropp städ & service

Gjorde ett finfint jobb med en flyttstädning av möblerat hem, noggranna och kommunikativa! Rekommenderar!

Svar från Rendropp städ & service

Hej, Fredrik! Tack för omdömen! Vi hjälper gärna för vår kunder!☺️ Allt gott!:) Med Vänlig Hälsning, Rebecka

Karin  H
Skrev om Rendropp städ & service

Fått en otroligt noggrann provstädning! Vinklar och vrår jag inte ens förväntat mig skulle städas är nu smul- och dammfria. Fick informativt och vänligt bemötande av teamet innan städaren började städa.

Svar från Rendropp städ & service

Hej, Karin! Tack för ett roligt omdöme! Ha en fin kväll!🌺 Med Vänlig Hälsning, Rebecka

Eva M
Skrev om Rendropp städ & service

Gäller endast städning av lägenhet. Vänligt tillmötesgående av kontaktpersonen Rebecka hela tiden. Kunniga och sympatiska kvinnor från Georgien, de gör ett bra jobb.En från ett annat land var lite för hårdhänt med inredningen. Viss språkförbistring men jag är van vid sådant så det har gått bra ändå. Ewa Martony

Svar från Rendropp städ & service

Hej, Ewa! Tack för omdömen!😊 Våra tjejer fungerar bra, och de nya lär sig snabbt och, viktigast av allt, är positiva Med Vänlig Hälsning, Rebecka

Sandra E
Skrev om Rendropp städ & service

Väldigt nöjda med allt från städning till kontakt!

Svar från Rendropp städ & service

Hej,Sandra! Tack för feedbacken! Vi försöker mycket hårt med kvaliteten på städningen och snabb kommunikation med kunden.! Ha en fin dag!🌺 Med Vänlig Hälsning, Rebecka

EMMA H
Skrev om Rendropp städ & service

Vi är jättenöjda med Rendropp och Lillia och kör hemstädning varannan vecka. Uppskattar all hjälp och att det blir så fint 🙏🏼 Stort tack!

Hej,Emma! Tack för omdömen! Allt gott!❤ Med Vänligen Hälsningar, Rendropp AB

Per Martin L
Skrev om Rendropp städ & service

Utmärkt service och utförande på min flyttstädning. Väldigt nöjd med priset och utförandet. Lätta ha kontakt med och snabba svar. Jag rekommenderar verkligen Rendropp! Tack!

Hej,Martin! Tack för omdömen! Ha en trevligt dag!😊

MAHNAZ N
Skrev om Rendropp städ & service

Bra kommunikation , kunnig och trevlig personal. vi är nöjda.

MAHNAZ N gillar detta

Hej,Mahnaz! Tack för ett trevlig omdöme! Ha en trevligt kväll!❤

Erik Magnus M
Skrev om Rendropp städ & service

Rendropp städ & service gjorde ett fantastiskt jobb hos oss när de storstädade vår villa och putsade våra fönster. Vi är verkligen nöjda. Tack Rendropp

He,Magnus! Tack ! Vi hjälper gärna för våra kunder!😊

Annika S
Skrev om Rendropp städ & service

Väldigt prisvärt. Bra kommunikation.

Hej,Annika! Tack för omdömen!❤

Irene G
Skrev om Rendropp städ & service

Bra städning o jätteduktig o trevlig personal (Marina) Möjligt m flexibla tider. Punktliga

Svar från Rendropp städ & service

Hej,Irene! Tack för att du är nöjd med vårt tjänsten! Vi försätta gärna hjälpa dig!🥰

Barbro L
Skrev om Rendropp städ & service

Jag blir alltid vänligt och snabbt bemött av Rendropp. När vi började anlita dem var de hemma hos oss och vi gick igenom vad vi ville de skulle göra hemma hos os. Tycker de är trevliga, men städpersonalen borde kunna tala lite svenska.och alla är inte duktiga på engelska. Det är för städning i lägenhet som vi anlitar dem.

Svar från Rendropp städ & service

Hej,Barbro! Tack för omdömen! Våras personalen försöker lära svenska. Ha en trevlig kväll!💗

Roya D
Skrev om Rendropp städ & service

Jag har haft samma städare under de två åren och bara en Anna hoppade in när hon var på semester Jätte trevlig tjej som lyssnar på hur vi vill ha Hon gör sitt jobb väldigt lugnt vi knappast märker att hon är hemma och städar

Hej, Roya! Tack för omdömen! Vi gärna hjälper er!❤

Kent H

Trevlig personal Hjälpsamma och kunniga ALLT MYCKET BRA-TACK

Hej, Kent! Tack så jättemycket! Vi ska hjälpa dig med städningen gärna ☺️

Liia S
Skrev om Rendropp städ & service

Mycket bra service, bra kommunikation och duktiga städare.

Hej, Liia! Tack för omdömen! Vi jättetrevligt när hjälper dig med städningen!😍

Mikael Å
Skrev om Rendropp städ & service

Professionella. Inger ett förtroende, vilket jag tycker är väldigt viktigt då de arbetar hemma hos mig när jag inte är på plats.

Hej, Mikael! Tack för omdömen! Vi kommer alltid att försöka MVH.RendroppAB