Renomera

Renomera

Ring 070-358 34 74 renomera.nu

Välkommen till ditt byggteam Renomera! Vår affärsidé är att alltid leverera kundfokuserade renoveringsprojekt. Vi tror att nöjda kunder och lyckade projekt beror på en stark samverkan mellan alla parter. Kvalitet, tidsplaner och kontroll är de tre nyckelorden vi alltid arbetar efter och strävar efter att uppnå. Vilket byggprojekt...

9 omdömen om Renomera

Ahmet Ö
Skrev om Renomera

Mycket bra kvalitet och service av Renomera. Mycket nöjd med uppdraget.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Serpil Ö
Skrev om Renomera

Väldigt hjälpsam redan i planeringsfas, lyssnar till ens åsikter och tycke samt har ett väldigt bra genomförande på arbete.

Saeed D
Skrev om Renomera

Företaget har målat vårt hus utvändigt och fixat annat målning och snickeri arbete runt tomten. Vi har varit oerhört nöjda med arbetet, de skötte allt själva (vi valde bara färg) medan vi var borta på semester. Resultatet har varit mycket bra.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Christer J
Skrev om Renomera

Kan verkligen rekommendera Renomera. Tog kontakt med Renomera 2015 för renovering av nedre botten i våran kåk. Slipa golv, fixa väggar byta trappa samt klinkers vid ingången. Bokade datum och allt fungerade utmärkt, duktiga och trevliga hantverkare. Allt fungerade tidsmässigt också. Kan väl rekommendera Remonera. Hälsningar från en super nöjd kund.

Rola T
Skrev om Renomera

Ett proffsigt och alltid trevligt bemötandet. Försökte alltid att hitta bra och genomtänkta lösningar när problem uppstod, öppna för förändringar och nytänkande möjligheter. Höll tidsplanen, har bra kontakt med företag de samarbetar med, hjälpte alltid till med att hitta rätt varor o tjänster. Arbetat på ett rent och ansvarsfullt sätt mot oss, inom jobbet och gentemot grannar i huset. Vi är jättenöjda med arbetet som utfördes, och rekommendera dom varmt, vi skulle anlita dom igen om vi behövde.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 132 omdömen 4.7 av 132 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Stephan L
Skrev om Renomera

Bra kvalité , hängivna medarbetare med stor yrkesskicklighet. Löste de problem som alltid uppstår.

Lisen S
Skrev om Renomera

Projektledningen var ok men lite för utspridd. Det var oklar start av ombyggnationen men killarna på plats var superduktiga!

Svar från Renomera

Hej Lisen Det har alltid varit trevligt att utföra de uppdrag vi har gjort åt er och er övriga familj. Denna gång blev det lite olyckligt med projektledare delen och vi har verkligen tittat över våra rutiner vid överlämningar mellan projektledare. Till sist så var det kul att höra hur nöjda ni var med slutresultatet vid slutbesiktningen. Ser fram mot att arbete med er när nästa behov uppstår MVH Kudret Karan VD

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 175 omdömen 4.7 av 175 omdömen

Joakim Ö
Skrev om Renomera

Renomera har från början till slut varit engagerade i vårt köks renoveringsprojekt. Först bollade vi en massa tankar o idéer och fick en massa bra förslag och rekommendationer. De har varit myckt flexibla och alla bestämda projekttider har hållits till 100%. Alla hantverkare har varit mycket trevliga och de har alla visat enorm skicklighet och kreativitet för att lösa problem när de uppstått, vilket det gjorde ofta pga bla bristfälliga instruktioner från köksleverantören. Även estimerade kostnader har hållits väl, vilka...

Jan A
Skrev om Renomera

Utmärkt - både personligt och proffsigt!

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen