Renomera

Renomera

Llama 070-358 34 74 renomera.nu

About company

Välkommen till ditt byggteam Renomera! Vår affärsidé är att alltid leverera kundfokuserade renoveringsprojekt. Vi tror att nöjda kunder och lyckade projekt beror på en stark samverkan mellan alla parter. Kvalitet, tidsplaner och kontroll är de tre nyckelorden vi alltid arbetar efter och strävar efter att uppnå. Vilket byggprojekt...

9 omdömen om Renomera

Ahmet Ö
Escribió sobre Renomera

Mycket bra kvalitet och service av Renomera. Mycket nöjd med uppdraget.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 75 omdömen 4.4 av 75 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Serpil Ö
Escribió sobre Renomera

Väldigt hjälpsam redan i planeringsfas, lyssnar till ens åsikter och tycke samt har ett väldigt bra genomförande på arbete.

Saeed D
Escribió sobre Renomera

Företaget har målat vårt hus utvändigt och fixat annat målning och snickeri arbete runt tomten. Vi har varit oerhört nöjda med arbetet, de skötte allt själva (vi valde bara färg) medan vi var borta på semester. Resultatet har varit mycket bra.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Christer J
Escribió sobre Renomera

Kan verkligen rekommendera Renomera. Tog kontakt med Renomera 2015 för renovering av nedre botten i våran kåk. Slipa golv, fixa väggar byta trappa samt klinkers vid ingången. Bokade datum och allt fungerade utmärkt, duktiga och trevliga hantverkare. Allt fungerade tidsmässigt också. Kan väl rekommendera Remonera. Hälsningar från en super nöjd kund.

Rola T
Escribió sobre Renomera

Ett proffsigt och alltid trevligt bemötandet. Försökte alltid att hitta bra och genomtänkta lösningar när problem uppstod, öppna för förändringar och nytänkande möjligheter. Höll tidsplanen, har bra kontakt med företag de samarbetar med, hjälpte alltid till med att hitta rätt varor o tjänster. Arbetat på ett rent och ansvarsfullt sätt mot oss, inom jobbet och gentemot grannar i huset. Vi är jättenöjda med arbetet som utfördes, och rekommendera dom varmt, vi skulle anlita dom igen om vi behövde.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Stephan L
Escribió sobre Renomera

Bra kvalité , hängivna medarbetare med stor yrkesskicklighet. Löste de problem som alltid uppstår.

Lisen S
Escribió sobre Renomera

Projektledningen var ok men lite för utspridd. Det var oklar start av ombyggnationen men killarna på plats var superduktiga!

Svar från Renomera

Hej Lisen Det har alltid varit trevligt att utföra de uppdrag vi har gjort åt er och er övriga familj. Denna gång blev det lite olyckligt med projektledare delen och vi har verkligen tittat över våra rutiner vid överlämningar mellan projektledare. Till sist så var det kul att höra hur nöjda ni var med slutresultatet vid slutbesiktningen. Ser fram mot att arbete med er när nästa behov uppstår MVH Kudret Karan VD

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Joakim Ö
Escribió sobre Renomera

Renomera har från början till slut varit engagerade i vårt köks renoveringsprojekt. Först bollade vi en massa tankar o idéer och fick en massa bra förslag och rekommendationer. De har varit myckt flexibla och alla bestämda projekttider har hållits till 100%. Alla hantverkare har varit mycket trevliga och de har alla visat enorm skicklighet och kreativitet för att lösa problem när de uppstått, vilket det gjorde ofta pga bla bristfälliga instruktioner från köksleverantören. Även estimerade kostnader har hållits väl, vilka...

Jan A
Escribió sobre Renomera

Utmärkt - både personligt och proffsigt!

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen