Riddermark Bil Östersund
3.6 i betyg av av
114 omdömen
Välkommen till Riddermark Bil Östersund!
Sälja eller köpa begagnad bil? Med oss på Riddermark Bil i Östersund är vi det självklara valet med över 130 bilplatser i vår bilhall. 2006 sålde Alexander Riddermark sin första bil och sedan dess har företaget utvecklats till att bli ett av de största i Sverige. Med fokus på ansvar, ärlighet, respekt, engagemang och trygghet vet vi att vi har det som krävs för att båda parter ska bli nöjda efter en affär.
Välkommen att kontakta oss på Riddermark Bil Östersund för att låta någon av våra kompetenta medarbetare hjälpa dig på vägen mot en ny bil.
Sälja eller köpa begagnad bil? Med oss på Riddermark Bil i Östersund är vi det självklara valet med över 130 bilplatser i vår bilhall. 2006 sålde Alexander Riddermark sin första bil och sedan dess har företaget utvecklats till att bli ett av de största i Sverige. Med fokus på ansvar, ärlighet, respekt, engagemang och trygghet vet vi att vi har det som krävs för att båda parter ska bli nöjda efter en affär.
Välkommen att kontakta oss på Riddermark Bil Östersund för att låta någon av våra kompetenta medarbetare hjälpa dig på vägen mot en ny bil.
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag114 omdömen om Riddermark Bil Östersund
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Köpte en Scoda Octavi Scout ifrån Riddermark Östersund. Enkelt köp med smidig hemleverans.
Dock så fungerade inte dieselvärmaren som säljaren sa att den skulle. Togs dock som garantiärenden och Riddermark betalade reparationen. Varför ange att något fungerar när det inte gör det? Oklart vad som hade hänt ifall jag inte kollat upp det direkt.
Största problemet var att Riddermark slarvat bort nyckeln till dragkroken. Att byta låscylinder kostar 2800 kr, vilket Riddermark vägrar betala. -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Simpelthen Sveriges största oberoende lurendrejeri bilfirma
Allt gå lätt fram till dets att bilen blir leverat, även om den står i Trollhättan och köps via Östersund avdelningen.
Kommer med ett skadat bakljus glas, inget allvarligt men ändå ett fel, plus att den vibrerar vid inbromsning, bromsskivor behöva bytas då.
2 till synes småfel.
Sen saknas dokumentation på senaste service som enligt annonsen skulle ha blivit nyss och medans den var hos Riddermark.
Nå ja den kommer inte den dag och tid den blev lovat, väntade på plats och fick själv ta kontakt med transporten så informerade om att dom hade missuppfattat att den stod i Trollhättan och inte i Östersund.
Blev gottgörelse för detta så så långt så bra.
Angående dom 2 fel då kom jag överens med säljaren att kontakta garanti avdelningen via ett direkt nummer, och där går det galet.
Ringer såklart nästa morgon men hamnar då i växeln i Östersund som säger att dom ska be nån från garanti avd ringa upp mig.
Ok fair nog
3 timer senare ringar dom upp utan uppringnings id och utan att lämna sitt namn, tänkte bara att det var konstigt men nu fattar jag varför.
Fick kontaktuppgifter till en liten verkstad som är ett transmission verkstad, han håll på att bryta ihop när jag kom då han inte han ikapp med alla dom bilar dom skickade till han. Så jag tyckte synd om han och sa jag skulle kontakta garanti avd igen och be om ett annat verkstad.
Jag ringde direkt på morgonen och igen hamnade i växeln med samma svar som senast att en handläggare skulle ringa upp mig lika fort en blev ledig.
Jag var ledig från jobbet sen dag så min mobil satt som klistrad till mig dagen lång, och den blev lång.
Först efter att jag ca 5 timer senare skrev en arg mail till säljaren hände där något, nå ja det vill säga 2 timer efter att säljaren hade ringt upp med och bett om ursäkt.
Fick ett nytt verkstad, ett jag känner till och vet är bra så får se på måndag va som händer näst.
Fortfarande vänter jag på att dokumentationen på servicen ska komma på, börjar tror att ingen service är gjord då den digitala servicebok säger ingen service är gjort fast varningslampan i bilen är släckt.
Hur svårt kan det var att skicka ett dokument?
Dom säger dom har ringt och jag inte har svarat, dock har jag inte ett enda missat samtal och som skrivit haft mobil på max ljud och på mig hela dagen.
Förtroendet för Riddermark är blåst bort, prata kan dom.
Ska sägas att jag erbjöd själv att ta hand om felen om bara dom beställde grejorna men det ville dom inte göra
Riddermark har absolut ingen eftermarknad, dom bryr sig inte när först man har signerat köpekontraktet.
Nå ja min inbytes bil fick jag själv ställa av då det inte hade hänt på ett par dagar.
Den ska Iövrigt in på service den med, men står inte i annons, där står den har haft en brukare fast den har haft 3 utöver handlare
Börjar tycka synd om den som köper den med tanke på att evt. service nog kan bli fiktion som det känns som på min nya bil.
Iövrigt har jag noterat att ger man dåligt omdöme då kan dom inte hitta en i sin dator.
Oseriöst företag att inte ta ett ansvar hela vägen -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Krockad bil, fuktskadade LED huvudstrålkastare och ett bemötande som jag aldrig kommer glömma.. Nu har man sänkt priset på denna vita Alltrack - 17 med 10000, fast beslutna att lura nån annan.. Samma peng hos Berners gav en - 19 med samma mil, och ett bemötande man vill ha. Aldrig någonsin Riddermarks i Östersund.
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Fick jättebra hjälp av Jacob att köpa min bil. Den kördes ner till Stockholm och innan så hade Jacob skickat bilder på alla anmärkningsvärda "skavanker" på bilen. Jacob och Riddermark var otroligt hjälpsamma när det efterhand dök upp lite mindre problem. Kommer definitivt köpa bil av Jacob och Riddermark nästa gång det är dags!
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Jag har idag tingat en bil med hemleverans från Riddermarks bil i Östersund.
Bilen kan jag inte betygssätta än, men däremot ett outstanding gott bemötande av Olivia som hanterade mina frågor kring bilen och till de på bilhallen som fotograferade och visade de delar jag hade frågor om.
Proffsigt och kundvänligt så här långt. -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Köpte en Audi A6, Med leverans mer än en vecka, vilket dom lovade ska ha bilen efter tre dagar! När bilen kom fram hade knappt drivmedel i otvättat, väldigt skitit insidan och motorolja på minimum!
väldigt stora skador på utsidan! Efter 2 dagar då lyser motorlampan! Så dåligt av er stäng ner verksamheten! 👎🏼 -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Mejlade intresse på en bil men fick väldigt otrevlig mejl svar av deras säljare.
När jag skrev till deras Platschef klagomål om den säljaren så svarade hans platschef att det är för honom "normallt mejl kommunikation "Då är helt fel med ledarskap om kundbemöttande.
Tänker inte köpa bil hos otrevliga Riddemark Östersund. försäljnings personal (de som jag hade mejl kontakt ) -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Köpte en fin Audi A1. Stämde utmärkt i beskrivningen av bilen när den anlände till oss i Luleå. På minussidan är att det var lite struligt med återkoppling om när och hur bilen skulle fraktas. Om en säljare går på semester så lämna över till en kollega.
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Riddermark, det värsta företaget is hela Sverige, jag blev JÄTTE JÄTTE lurad!!! Köpte en bil, Renault Trafik som var testad på 50 poäng, efter några dagar upptäckte jag att dieselvärmare var trasig och ac var trasig, det blev testad i Munkfors hos bilelektriska, och jag hade rätt. Men ingen garantie enligt Patrik Petersen som jobbar som säljare i Östersund, bilen var bra när dom testade...., jag var så dum att köpa till ett försäkringspaket för 9000 spän hos SOLID, jag reklamerade till dom också, men allt som drivs med vätska eller olja ingår inte i försäkringen, dvs, ingenting, allt på en bil måste smörjas osv, så jag köpte RENA LUFT!!!! RIDERMARK BIL SKITER I SINA KUNDER, JÄTTESYND, JAG ÄR INTE ALLS NÖJD!!! Pojken som sålde bilen till mig var trevlig i början , men har gjord många fel med leasekontrakt och jag blev hotad till och med. ALLDRIG MER RIDDERMARK!!!!
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Köpte bil från Riddermark Slagsta.
Trevligt bemött av personal/säljare. -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Har svarat via annan länk till Riddermar Bil Arlanda, eftersom det var där köpet gjordes.
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Affären gick smidigt men sommardäcken blev vinterdäck är rättat nu
Försäkringen blev helt fel pris och pålurad helförsäkring fastän det fanns vagnskadegaranti kvar nu väntar jag besked från Folksam sedan en dryg vecka sedan ska jag byta bolag så fort det går -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Skicka hem mej med lång spricka i rutan gick byta ruta själv De bara bollade sej emellan försäljaren och försäljningschefen
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Bemötandet var bra
Men när jag upptäckte att kopplingen var dålig efter 1månad garantitid slut, anmält till ARN, fick svar att riddermark inte vill betala något, ärendet inte slut ännu.
Men rekommenderar ingen i nuläget att köpa bil från riddermark.
Kopplingen har jag nu bytt och nu förstår jag att kopplingen var dålig redan första dagen jag provade bilen.
Inte ens riddermark märkte detta, dom ska ju kunna detta, -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Tillmötesgående service och intresserade av att göra affär, relativt stor flexibilitet.
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Köpte Volvo XC70 årsmodell 2016 som gått 12000 mil.
Tog Härjedalingen ner till Arlanda där jag hämtades av er säljare.
Säljaren såg att den svarta gummilisten på höger sida var skadad, han sa att den kunde jag åka in till Volvoverkstaden på hemorten och byta.
När jag åkte hem visade den i inforutan att batterispänningen är låg försökte ladda batteriet men det tog inte emot laddning. Tog kontakt med säljaren och fick besked att åka in till min lokala Volvohandlare och få nytt batteri.
När jag kom hem såg jag att även plasten var spräckt på ”tröskeln” och även den svarta yttre plasten på backspegeln.
Jag fick även det åtgärdat utan kostnad, ett mycket trevligt bemötande av säljaren. -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Snabbt, tryggt och enkelt. Grymt smidig bilaffär. Rekommenderas!
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Jag köpte bilen på Riddermark i Stockholm så jag kan inte uttala mej hur det är i Östersund.
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Bristfällig information om bilens status. Bilen hade gått över rekommenderad körsträcka för service och byte av växellådsolja var inte utfört vid 12000 mil enligt serviceplan.
När jag frågade om sommardäckens status fick jag svaret att dom var nya, prislappen sitter kvar, vilket var en halv sanning eftersom bakdäcken INTE var nya och inte ens av samma modell.
Om säljaren hade provkört bilen i 5 min hade han också hört att det knakar kraftigt från framvagnen, vilket förhoppningsvis bara är bussningarna till krängningshämmarna. Intrycket är ett tekniskt lågt engagemang (eller okunnighet). Det positiva var den fria transporten av bilen till Sthlm och inbytet av vår bil (som var nyservad och hade 4 fräscha däck av samma modell). -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Har aldrig haft kontakt med Riddermarks i Östersund. Däremot Slagsta.
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Bra bemötande och fint utbud av bilar. Hade ett garantiärende som löstes utan problem och krångel med riktigt bra utfall.
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Lite besvärligt när man inte fick se på vinterdäcken samt fälg vid köp av bil. var inte nöjd med fälgarna som skickade upp. Riddermark skickade upp nya så de var väldigt hjälpsamma
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Jag haft problem med min bil efter 2månater jag köpte den
Och utgick ifrån att dom hjälper mig men service jag fick va katastrofal och chefen jag pratade med va otrevlig och från bilförsäljaren va det samma sen tog det tid o få tag i någon o få svar och hjälpsam va dom inte direkt
Snabbt i o sälja bilarna men Jätte dålig service överhuvudtaget kommer INTE rekommendera dom och avråda alla o köpa bilen hos riddermarks bil -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Köpte en Honda Accord Tourer av Cristian Oskarsson.
Fick intrycket av en seriös säljare som inte var för påträngande eller snabbt ville "close the deal"; han besvarade alla frågor jag hade och gav mig faktiskt ett bättre låneerbjudande än banken. Väl hemma i Göteborg skickade jag bilen direkt på besiktning där det framkom att spindelleden var kass, trots Riddermarks egna serviceprotokoll och utförd service. Ett mail till Cristian och jag hade ett besök inbokat hos en samarbetsverkstad inte långt hemifrån som bytte spindelleden redan dagen efter; inga konstigheter, inget snack om att jag skulle kört tokigt eller lägga skulden på mig.
Minus till Emanuel Foring, bilköpsrådgivare på Riddermark, som krasst borstade ifrån sig min önskan om att bilen skulle förbesiktas med orden "Bilen ligger utanför 'sin besiktningsperiod' så det går inte". Det går visst. Man kan besikta en bil när som helst. Ni hade bara ingen lust med merarbetet. Har för övrigt det samtalet inspelat, om Riddermark skulle hävda att jag "hört fel" eller annat.
Köp bil av Cristian Oskarsson.
Obs!
Det verkar stämma, som andra skriver, att Riddermark sätter i system att inte inkludera en uppsättning däck/hjul. Mitt köp inkluderade inte vinterhjul, men när jag pratade med tidigare ägare på telefon så hävdade han att han hade sålt bilen till Riddermark inklusive vinterhjul. Gör dig själv en tjänst innan köp och sök upp tidigare ägare via Transportstyrelsens hemsida och hör med ägaren om bilen såldes med fler däck/hjul. Två stjärnor i avdrag för lathet och fuleri men allt gott till Cristian, jag lägger inte Riddermarks fula däck-policy i hans händer.Hej Lars!
Riddermark Bil Östersund
Vi prissätter alla våra bilar med en uppsättning hjul, och vi har ett starkt samarbete med däckgrossister vilket innebär att du som kund alltid får ett riktigt bra pris på både nya samt begagnade hjul.
Vi har tidigare sålt bilar med inkluderade hjul. Blickar vi bakåt ca 5 år såg vår verksamhet ut som många andras, de bilar som köptes in hade en extra uppsättning hjul fick hjulen urplockade och packade i påsar vid rekonden, och därefter tillbakaplacerade i bilens baggagelucka eller baksäte, beroende på bilens storlek och förvaringsmöjlighet.
Vi sålde vid denna tidpunkt knappt 20% av den volym vi säljer idag. Tyvärr mötte vi mycket missnöje av våra kunder då denna hjullösning innebar en hel del problem:
1. Hjulen var av en specifik typ. D.v.s det som ingick i bilens pris var de hjul som låg i bilen, om de var dubbade eller odubbade, i bra eller i dåligt skick, plåtfälgar, eftermarknadsfälgar eller originalfälgar kunde inte påverkas av oss, men spelade stor roll för våra kunder. Här krävdes det med andra ord tur för att få en nöjd kund, eftersom de hjul som skulle ligga i bilen skulle råka vara av den typ just denna kund ville eller behövde ha.
2. Hjulen kontrollerades inte korrekt av kunderna. Kunderna som har undersökningsplikt kontrollerade inte hjulen varken vid provkörning eller när man kommit hem för att lyfta ur dem i garaget, trots uppmaning av våra säljare. Detta resulterade i att de kunder som köpt bil med hjul i t.ex. maj, kunde höra av sig i oktober när det var dags att byta hjul – för att de då upptäckt att hjulen inte var av den typ man önskat.
3. Hjulen orsakade skador i bilens interiör. Nedfällda säten med tung last skadade klädseln. Skador som i många fall inte upptäcktes förrän kunden kommit hem, lastat ur och fällt upp sätena. Logistiken kring att ta ur, lagerföra och förvara så många hjul per dag hade vi varken fysisk plats för, eller kapacitet till.
4. Hjulen orsakade en otrevlig provkörning. Skrymmande lösa tillbehör i bilens bagageutrymme skapade en otrevlig känsla vid provkörningarna. Att lyfta i och ur hjul vid alla provkörningar hade skapat ett arbetsmiljöproblem för våra säljare på grund av omfattningen och mängden hjul och provkörningar per dag.
Vi bestämde oss således för att lyssna på våra kunder och ta fram en annan hjulaffärsmodell.
Vi skapade ett samarbete med en av landets största däckverkstadskedjor och speditionsfirmor samt anställde fler personer till vår testverksamhet för att ha möjlighet att:
1. Ta ut samtliga hjul ur alla bilar.
2. Frakta hjulen till en däckverkstad som kunde testa, tvätta, fota och förvara hjulen.
3. Få hjulen skickade till kund direkt från däckverkstaden.
På detta sätt kunde våra kunder välja precis vilka hjul de ville ha, dubbade, odubbade, kvalitet eller budget osv. Vi kunde också lämna garantier på att hjulen var i ett visst skick och erbjuda kunderna gratis däckförvaring och hjulskifte på en däckverkstad nära dem.
Väl mött! :-) -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Affären gick bra, trevlig personal, fina utrymmen.
Fick aldrig reg. bevisen skickade till Finland. Svårt att få tag på någon vid riddermark per epost eller telefon ( svarade nog direkt, men ingen person som jag blev kopplad till svarade ) när personen som sålde bilen inte var närvarande. Men det fixade sig endå, därav 3 stjärnor. -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Smidig affär. Bilen motsvarade i stora drag det som säljaren beskrivit.
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Jag köpte en Volvo xc 70.
Vi blev mycket bra bemött av personal på plats.
Bra information och att företaget ställt upp snabbt efter det att affären var genomförd.
Trevligt företag att besöka som jag gärna rekommenderar till andra. /stigö -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Köpte en passat årsmodell 13
Väldigt nöjd både med beskrivning av bilen över telefon och genomgång av densamma på plats.. Trevlig service med upphämtning på tågstation.
Smidig affär, inget som doldes eller snackades bort i processen.
All credd till Stina! Tack. -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Bra kundbemötande. Trevliga, sakliga, lagom ”på”. Tog reda på alla detaljerade frågor jag hade om servicehistorik. Fick tydligt intryck att nöjd kund är viktigare än att bara kränga bilar. Rekommenderas!
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Jag fick den hjälp jag sökte när jag skulle köpa mig en bil. Det som är ut över det vanliga är den service och hjälp jag fick av teamet i Östersund när jag strax efter köpet råkade ut för problem med min ”nya” bil. De hjälpte mig SÅ proffsigt att jag blev alldeles paff. Jag kände att jag öste bjuda igen så jag köpte en stor tårta åt grabbarna o tjejerna som de fick delapå till fikat!
Det var länge sedan jag upplevt sådan service i Sverige. Sist var när jag bodde i NYC för ettpar år sedan.
SUPER NÖJD med Riddrmark!!! -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Så jäkla dåligt skitföretag man fåren månads garanti och pratar med personal så är det en gammal bil
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Jag köpte en lågmilad Saab 9-5.
Bemötandet från säljaren Patrik var precis det man önskar.
Förväntningarna var att få bilen från Östersund till Skåne på ett bra sätt. Detta fungerade mycket bra. Bilen var i skick ungefär som beskrivningen, bara mindre avvikelser. Jag kan iallafall rekommendera att köpa bil från Riddermarks, och skulle inte tveka att att göra det igen. -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Genomförde en bilaffär där och dom är tillmötesgående och uppstår det problem så verkar dom vara villiga att lösa dom.
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Köpte en Volvo V70 -12. Trevlig och bra säljare.
Vid besiktning strax efter köpet upptäcktes att bakdäcken var utslitna. Löstes av säljaren med ersättning i pengar.
Har fått dubbla budskap om försäkringen, har fått dubbla budskap om Riddermarksförsäkringen, dels papper på att jag inte ska betala de första sex månaderna och dels fakturor att betala.
Har valt att initialt betala fakturorna. Varit i kontakt med säljaren, men inte fått helt klart för mig varför det blivit så. -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Jag köpte en skoda Superb, blev mycket bra bemött av försäljaren och kom bra överens. Jag förväntade mig att bilen var i gott skick, men tyvärr var det begynnande rost (enligt rostkontroll senare) och möjligen ännu värre var att den kräver tre liter olja per 100 mil. Reparation bäräknas till mellan 50 000 och 70 000 kr. Ingen garanti eller återköp gäller.
Jag är inte direkt nöjd, men kan tyvärr inte göra något åt det, bara bita i det sura äpplet. -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Köpte en ny bil, bytte in vår gamla, fick hjälp med ett jättebra paketpris på bil och nya vinterdäck. Jättebra bemötande och fått svar på alla funderingar vi haft i efterhand.
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Köpte en bil som gick sönder, dårlig service dom inte hjälpte mig med min trasiga bil. Fick ringa o bråka i 2 månader.köper man bil på en firma förväntar man sig att få hjälp om nåt händer. Riddemarks bil måste nog skärpa sig om dom ska ha kvar sina kunder, ryktet sprider dig jäkligt fort.
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Köpte bil årsmodell 2014.
Bor långt ifrån och fick betala en handpenning för att de skulle hålla bilen jag var intresseras av tills jag kunde åka och titta på den. Fick extra bilder och info innan utan att behöva fråga.
Bra service, tydlig information, trevligt bemötande, bra deal på vinterdäck till bilen då det inte ingick från början. Leverans av däck till däckhotell i min hemstad samt förvaring fram till bytet.
Allt gick smidigt och bra, och jag är mycket nöjd med bilen.
En kompis fick allvarliga problem med sin bil några veckor efter köp men Riddermarks stod för verkstadskostnaderna. Även de är mycket nöjda med den assistans de fått. -
skrev om Riddermark Bil Östersund
bil,
bra
bra samarbete.
jag är glad att har köpte bil hos er, men jag var lite besviken, jag har fått problem med bilen från när jag var hos er i Barkarby(Stockholm), fortförande har inte löst, -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Bra bemötande. Fick prova ett flertal bilar i följd för att kunna känna skillnaden. Slutade med att jag köpte en bil för 100.000kr mer än jag hade tänkt.
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Vi köpte en Volvo xc60,vi fick väldigt bra bemötande,kunnig personal,vi kan rekommendera detta företag till andra 👍
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
köpte en bil och tänkte att det va säkert eftersom det är en bilfirma. men vart lurad
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Köpte en bil helt ok de fixade ett par små fel i efterhand , undrar bara varför säljaren jag gjorde affär med inte slutförde den gick heller inte att nå på telefon, i övrigt ok
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Köp av bil.
Försäljaren var bara så "på" och pratade oavbrutet. Om jag frågade en sak svarade han typ enligt en "manual", så opersonligt!.
När jag påpekade saker som inte var bra på bilen/bilarna kontrade han hela tiden med att " det kostar oss si och så mycket att åtgärda" , vilket är mig totalt oviktigt vad företaget har för kostnader.
Han pratade också väldigt fort och pratade om olika rabatter jag skulle få om jag gjorde si eller så, allt blev bara så förvirrande.
Valde Riddermarks för de hade flera Audibilar, och det var en sådan jag ville ha.
Totala upplevelsen är inte bra. Påstridig försäljare som inte lyssnade på mig. Nästan så han gick in i "försvarsställing".
Tycker också det är jobbigt med så hög musik i bakgrunden. Gillar bakgrundsmusik men inte så högt.
Positiv var att de har gott kaffe. -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Hejsan. Jag köpte en Audi a4 årsmodell 2018 som jag är mycket nöjd med. Säljaren var mycket trevlig vart mycke bra bemött fast han var norsk. 🤣🤣🤣
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Jag köpte en VW Pasaat. Som jag förväntar mig av en bilfirma, att man får hjälp om man vill. Jag är väl ganska nöjd, än så länge.
-
skrev om Riddermark Bil Östersund
Jätte Bra bemötande, känner mig säker på bilaffär.
Och super nöjd.
De var första gången jag hade kontakt med Riddemarks.
Och de kommer jag framöver att välja
Mvh Rosemarie. -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Köpte en VW.
Det saknades några saker (verktygsväska) och bilen drog snett. Detta åtgärdades relativt snabbt, vilketjag tycker var bra.
Saknar forfarande ett serviceprotokoll från servicen som gjordes av Riddermarks. -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Köpte en V70. Men inte den bil jag åkte för att titta på/köpa eftersom den var felaktigt beskriven i annonsen.
Blev dock väl omhändertagen och åkte hem med en annan bil. En sak som var trevlig/intressant var antalet tillgängliga säljare (många).
Köper gärna bil av er igen. -
skrev om Riddermark Bil Östersund
Jag köpte begagnad bil och vinterdäck. Bemötande är helt ok.