Teorilektioner

Ringvägen 89
118 61 Stockholm — Visa karta

Läs vad 37 kunder tycker om Teorilektioner

• Rutget L skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag köpte teorikurs via skolan.
    Jag blev bemött bra!
    Jag tycker att dem levde upp till sina förväntningar.

Det var kul! Och vår tjej hade massa energi och passar verkligen för sitt jobb! Läs mer
    2018-05-14 Teresa . svarar Rutget L
    Tack Rutger för dina fina ord:)
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Gick teorilektionerna som erbjöds av Södra Latin. Ok genomgångar men mer fokus på vad som exakt kommer på det teoriprovet vore bra! Läs mer
    2018-05-12 Teresa . svarar Sebastian K
    Tack Sebastian för dina synpunkter, Inte så lätt att veta vad som kommer på det riktiga prov, vi ska försöka gå in så djupt som det är möjligt🙏😀
  • Klara W
    Klara W skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag tyckte lektionerna var väldigt lärorika! Läraren jag hade var väldigt trevlig och bra. Läs mer
    2018-05-12 Teresa . svarar Klara W
    Tack Klara för din rekommendation och god lycka med kortet😀
  • Ella V
    Ella V skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Lärorikt men väldigt grundläggande, jag skulle rekomendera kursen främst för personer med lite erfarenhet sen innan. Läs mer
    2018-05-12 Teresa . svarar Ella V
    Tack Ella, lycka till med körkortet och hör av dig vid eventuella frågor😀🙏
  • Aron S
    Aron S skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Lärorikt och en väldigt bra och rolig lärare! Tack så mycket!! Läs mer
    2018-05-12 Teresa . svarar Aron S
    Tack själv Aron det var roligt 👏👏
  • Elias K skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Teorikurs, 4 lektioner:

Kunde ha varit lite mer fördjupat i de allra krångligaste delarna, t ex högerregeln, vänstersvängar osv... Men bra upplevelse som helhet! Läs mer
    2018-05-09 Teresa . svarar Elias K
    Tack Elias, dina synpunkter är värdefulla och kommer att tänka på det inför nästa termin. Lycka till med körkortet:)
  • Parisa R skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Informativt, bra takt, tydligt Läs mer
    2018-05-09 Teresa . svarar Parisa R
    Hej Parisa, tack för rekommendationen:)
  • Rita W skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Lärde mig väldigt mycket, givande inför framtiden. Bra lärare. Läs mer
    2018-05-09 Teresa . svarar Rita W
    Tack Rita för rekommendationen, det uppskattar vi enormt:)
  • Elin H skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Teorikurs genom Södra Latins gymnasium.
    Läraren var väldigt kunnig, förstående och pedagogisk
    Vi hann inte med allting på kursen, vilket var synd Läs mer
    2018-05-09 Teresa . svarar Elin H
    Hej och tack Elin för din rekommendation, hör av dig om du har några funderingar kring körkortet:)
  • Alpha B skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag gick teorikursen och tycker den var väldigt lärorik och pedagogisk. Läraren var jättebra:) Läs mer
    2018-05-09 Teresa . svarar Alpha B
    Tack Alpha för din fina rekommendation.
    Lycka till med körkortet:)
  • Sofia Z skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Det var bra och levde upp till mina förväntningar Läs mer
    2018-03-17 Teresa . svarar Sofia Z
    Tack Sofia för din rekommendation och lycka till med pluggandet och så småningom 🚘😀
  • Isabel A skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag gick på 4 teorikurser och tycker att det var lärorikt, hade kul och skulle rekommendera den till vänner! Läs mer
    2018-03-16 Teresa . svarar Isabel A
    Tack Isabel och ha kul med övningskörning och körkort🚘😀🙏
  • Anna B
    Anna B skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag tyckte det var jätte bra. Bra föreläsningar och beskrivningar. Det som skulle kunna förbättras är väl att prata mer om vad som visas på power pointen Läs mer
    2018-03-16 Teresa . svarar Anna B
    Jag förstår nu vikten att ta det lite lugnare och inte prata för fort😀 cool nästa gång blir det bättre. Tack Anna🙏😀
  • Esmiralda S skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Är väldigt nöjd generellt :) Undervisnigen var avslappnad och rolig och väldigt lärorik samtidigt. Därav var det lättare att lära sig och ta del av informationen jag fick.
    En sak som ni skulle kunna förbättra till nästa gång är att repetera mer vad som gicks igenom förra lektionen. Då minns man bättre. Läs mer
    2018-03-16 Teresa . svarar Esmiralda S
    Repetition ger färdighet😀 absolut ett väldigt bra synpunkt. Tack Esmiralda😀🙏
  • David M skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Om något skulle kunna förbättras tänker jag att det skulle vara info om vart man hittar det man behöver på hemsidan, bok o sådant.

Annars var det tipptopp, bra med tid för frågor, interaktivt och inte alls långtråkigt!
    Jättebra! Läs mer
    2018-03-16 Teresa . svarar David M
    Tack David för din rekommendation och för dina synpunkter. Uppfattat🙏😀
  • Gabriel M skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag tog teorikursen och det var bra och kul! Ibland lite oklar information dock... Läs mer
    2018-03-14 Teresa . svarar Gabriel M
    Tack Gabriel för att du valde att gå kursen hos oss. Lycka till med körkortet🙏😀
  • Kajsa K skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Teorilektionerna på ringens bilskola var bra och det kändes som ett bra sätt att få en introduktion till körteorin inför teoriprov och framtida praktisk bilkörning. Om något skulle jag kanske velat ha lite mer information kring hur själva provet och uppkörningen ser ut och är uppbyggt, t.ex. med avstämningsfågor liknande de som finns på provet efter varje område, men annars bra innehåll. Personal och lärare var trevliga och jag tycker att kursen i stora drag levde upp till vad jag förväntat mig. Läs mer
    2018-03-14 Teresa . svarar Kajsa K
    Tack Kajsa för din rekommendation och önskar dig all lycka med körkortet😀🙏
  • Lina S skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag har fått ett glatt och trevligt bemötande av föreläsaren. En del information var lit för grundläggande, då jag har övningskört ett tag och därför kan lite sen innan. Samtidigt var det svårt att förstå andra saker, frågade man så kunde man få ett ganska dåligt svar eller inget svar alls. Det är viktigt att föreläsaren i alla fall försöker svara på frågan eller åtminstone ta reda på ett svar. Ibland kunde det gå lite för fort mellan de olika PowerPoint bilderna - tänk på att folk ska hinna anteckna.
    Sammanfattningsvis så har jag haft en övervägande bra upplevelse av kursen. Läs mer
    2018-03-14 Teresa . svarar Lina S
    Tack Lina för att du tog dig tid för att skriva. Vi förbättrar kursen hela tiden och dina synpunkter är värdefulla. Lycka till med körkortet och tveka inte att höra av dig om du undrar något:)
  • Tuva E skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag har gått på teorilektioner, och lektionerna mötte mina förväntningar! Jag tycker att jag har fått en grundläggande förståelse för de teoretiska delarna för bilkörning. Jag är nöjd! Läs mer
    2018-03-14 Teresa . svarar Tuva E
    Hej Tuva, tack för din rekommendation och lycka till med körkortet:)
  • Sara L skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag blev bemött med trevliga ansikten och leenden. Alla var snälla och mycket pedagogiska. Läs mer
    2017-12-19 Teresa . svarar Sara L
    Tack Sara för dina fina ord.:)
  • Theo R skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Väldigt trevlig personal!

Simulatorn dock var uppreppande och svårttolkad. Den var ensidig och inte konstruktiv. Läs mer
    2017-12-19 Teresa . svarar Theo R
    Tack Theo,
    simulatorn är väldigt bra komplement till riktiga lektioner. där får du bla öva situationer
    vi inte kan simulera i bilen, ex olika nödsituationer.
    försök ge simulatorn en ny chans. minst tre övningstillfällen behövs för att skapa dig
    en rättvis bild av den.
  • Tora W skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Tyckte det var bra! Lärde mig mycket och läraren var väldigt bra. Läs mer
    2017-12-18 Teresa . svarar Tora W
    Tack Tora för rekommendationen🙏😀
  • Matilda A skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Det var en bra lärare och bra information! Blev taggad på att komma igång med körkortet Läs mer
    2017-12-18 Teresa . svarar Matilda A
    Tack Matilda välkommen till oss när det blir dags för körlekioner😀🙏
  • Tova S skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Väldigt bra! Kunnig och trevlig lärare. Hon var väldigt charmig och svarade bra på alla frågor vi hade. Hade disposinerat upplägget på lektionerna bra. Läs mer
    2017-12-17 Teresa . svarar Tova S
    Tack Tova för din rekommendation😀🙏
  • Vendel R skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Fick bra bemötande och lektionerna var givande. Skönt med fika imellan åt. Tjänsten levde därför upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-04-25 Teresa . svarar Vendel R
    Tack Vendela, kul att du gillade kursen🙏😀
  • Nathalie K skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Mycket bra! Dem var trevliga och bra bemötande Läs mer
    2017-12-17 Teresa . svarar Nathalie K
    Tack Nathalie för dina ord👏👏😀🙏
  • Scott H skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Väldigt bra bemötande och läraren hade antusiasm och vilja att lära oss, jag kände att jag fick läran om olika saker och vi hade en öppen diskussion som var viktig, men det mesta vi gjorde var att repetera viktig information, som är själva grejen men kändes som jag lika gärna kunde lärt mig hemma, fattar att det är precis det kursen är för men att det kanske va lite mkt lära sig och inte förstå. Läs mer
    2017-12-17 Teresa . svarar Scott H
    Tack Scott och vi tar till oss av dina synpunkter😀🙏
  • Sara A skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Mycket bra bemötande. Kursen var Lärorik, pedagogisk och hade bra powerpoints. Läs mer
    2017-12-17 Teresa . svarar Sara A
    Tack Sara och lycka till med körkortet🚘
  • Alva E skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Fantastiskt!!!!!!!! Jättetrevliga och duktiga på sitt jobb!!! Läs mer
    2017-12-17 Teresa . svarar Alva E
    Tack Alva kul att du trivdes hos oss😀👏👏👏👏😀🙏
  • Alva L skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag tyckte att teorilektionerna var innehållsrika och jag lärde mig mycket! Men genomgångarna gick ibland lite snabbt så att det var svårt att hänga med. Men det kanske hade varit lättare om jag själv hade övningskört lite innan för nu hade jag verkligen inga förkunskaper så jag var lite lost, men kände ändå att jag fick ut något av det. Körskolan hade ett väldigt trevligt bemötande, det var bra stämning och det var intressant och inte långtråkigt. Fikat var också najs. ;) Läs mer
    2017-12-17 Teresa . svarar Alva L
    Tack Alva, vi tar till oss av dina synpunkter😀🙏
  • Klara P skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Vår föreläsare var väldigt trevlig och lektionerna var interaktiva, jag fick ett bättre grepp om många saker gällande uppkärning och tips Läs mer
    2017-12-17 Teresa . svarar Klara P
    Kul att du tyckte om kursen, tack så mycket Klara😀👏🙏
  • Hedda K skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Väldigt bra bemötande i receptionen. Bra föreläsning också. Gick lite lite snabbt för en att förstå allt dock. Läs mer
    2017-12-17 Teresa . svarar Hedda K
    Tack Hedda, vi ska tänka på ta det lite långsammare nästa gång😀🙏
  • Linnea B skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Min upplevelse har varit väldigt bra, över mina förväntningar. Läraren har tagit sig an eleverna och alla frågor har varit accepterade. Även de i receptionen har varit mycket trevliga och välkomnande. Jag har sett fram emot lektionerna och hade gärna fortsatt! Läs mer
    2017-12-17 Teresa . svarar Linnea B
    Åh vad roligt tack Linnéa 😀🙏
  • Emma Gallego H skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jättebra! Det var bra, intressanta och lärorika lektioner med en jättebra lärare. Kommer gå tillbaka till er för mina körlektioner också. Läs mer
    2017-12-17 Teresa . svarar Emma Gallego H
    Välkommen tillbaka Emma när det är dags för körlektioner😀🙏
  • Natasha S skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Väldigt intressanta genomgångar och jag hade en underbar lärare (Annika) ❤️ Bra material och relevant innehåll. Läs mer
    2017-12-17 Teresa . svarar Natasha S
    Tack Natasha, kul att du tyckte om kursen😀🙏
  • Elliot M skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Upplevelsen var jättebra. Bra struktur på kursen och väldigt lärorikt. Läs mer
    2017-12-16 Teresa . svarar Elliot M
    Tack Elliot för att du tog dig tid att skriva. lycka till med körkortet:)
  • Esther L skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Bra ledning och stämning vilket gjorde att man gärna fokuserade och ville lära sig Läs mer
    2017-12-16 Teresa . svarar Esther L
    Tack Esther och lycka till med körkortet.
    Hör gärna av dig om du undrar något:)
Handledarutbildning
Riskettan