Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Ringens Bilskola Teorilektioner
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 51 Läs vad Teorilektioner

• Linnea B skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

2019-04-06

Körkortsteori som skolan erbjöd. Det var bra, men kunde gå lite fort ibland. Läs mer
    2019-04-06 Teresa . svarar Linnea B
    Tack Linnéa, vi ska tänka på att sakta ned lite. ??
  • Disa A skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

2019-04-05

4 teori lektioner via södra latin. Mycket bra lärare (+ur söta hundar) samt bra pris för kursen! Läs mer
    2019-04-05 Teresa . svarar Disa A
    Tack Disa gör att du vald att gå teorikurs hos oss?????
  • Wilma N skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

2019-04-05

Jag tyckte teorikursen var jättekul och lärorik! Läs mer
    2019-04-05 Teresa . svarar Wilma N
    Tack Wilma ?? det är alltid kul att jobba med er??
  • Julia F skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

2019-04-03

Jag håller på att ta körkort just nu och har bara kört 4 lektioner, men det är känns jättebra! Det va en vän till mig som tipsade om körskolan och jag har blivit bra bemött och allt sådant. Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Julia F
    Tack Julia för att du vald oss ? du kommer inte att bli besviken
  • Frida F skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

2019-04-03

Jag gick på 4 teorilektioner. Läraren var otroligt trevlig, pedagogisk och såg till att alla förstod innan hon fortsatte med nästa ämne.
    Lektionerna var väldigt grundliga, vilket var bra för man gick igenom allting. Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Frida F
    Tacka Frida,
    Det är så kul att få positiv feedback. Det triggat en att göra ännu bättre nästa gång. Tack och välkommen tillbaka när det är dags för körlektioner. ??
  • Evelina J skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

2019-04-03

Jag gick med södra latin på teorikurs och det var över förväntan och ledaren var jättesnäll och bra! Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Evelina J
    Tack Evelina, det alltid ett nöje att ha Södra Latinare hos oss.?????
  • Zelma S skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

2019-04-03

Köpte körteori genom Södra Latin, var jättenöjd med läraren, hon var väldigt pedagogisk och höll presentationen i en lagom takt. Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Zelma S
    Tack Zelma, så kul att höra ?????
  • Olivia Å skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

2019-04-03

Jag tog en teorikurs på 4 tillfällen genom min skola. Det var verkligen otroligt lärorikt och framförallt roligt! Undervisaren var väldigt kunnig och pedagogisk men framförde kunskapen på ett enkelt sätt och på en nivå som gjorde att alla i gruppen hängde med och lärde sig. Det blev såklart mycket information under bara fyra tillfällen á två timmar men det kändes aldrig stressigt utan vi hade alltid tid att ställa frågor och grundligt gå igenom området tills vi förstod. Min upplevelse var att personalen var otroligt trevlig och tillmötesgående och jag är jättenöjd! Läs mer
    2019-04-03 Teresa . svarar Olivia Å
    Hej Olivia,
    Vårt mål är alltid att se över kundens bästa. Vi gör allt för att du ska trivas hos oss och det känns väldigt roligt att höra att du var nöjd med oss. Tack, tack
  • Tilde E
    Tilde E skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

2018-12-07

Jag var på 4 teorilektioner på ringens bilskola, jag tyckte att dem var jätte bra och att jag lärde mig mycket. Ni hade ett underbart bemötande, och teorilektionerna var utvecklande och lärorika. Jag tycker att allt var överförväntningarna. Jag kan inte tänka mig en bättre teori lärare än Teresa <3. Läs mer
    2018-12-08 Teresa . svarar Tilde E
    Tack Tilde för det förtroende din skola har givit oss att hjälpa er med körkortet. Det är snart 6 fantastiska år av samarbete?. Du vet var vi finns om du skulle behöva ytterligare hjälp.????
  • Klara R skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

2018-12-04

Jag gick på en körkortsteorikurs under 4 tillfällen. Jag kände mig väl bemött och tyckte hela kursen var mycket bra. Jag hade inte så många förväntnigar så enligt mig blev hela upplevelsen jättebra! Kursen gjorde mig verkligen motiverad att börja köra och plugga. Läs mer
    2018-12-04 Teresa . svarar Klara R
    Tack Klara för din rekommendation och lycka till med körkortet?
Handledarutbildning
Riskettan