Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Ringens Bilskola Teorilektioner
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 43 kunder tycker om Teorilektioner

• Tilde E
    Tilde E skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag var på 4 teorilektioner på ringens bilskola, jag tyckte att dem var jätte bra och att jag lärde mig mycket. Ni hade ett underbart bemötande, och teorilektionerna var utvecklande och lärorika. Jag tycker att allt var överförväntningarna. Jag kan inte tänka mig en bättre teori lärare än Teresa <3. Läs mer
    2018-12-08 Teresa . svarar Tilde E
    Tack Tilde för det förtroende din skola har givit oss att hjälpa er med körkortet. Det är snart 6 fantastiska år av samarbete😀. Du vet var vi finns om du skulle behöva ytterligare hjälp.🙏🙏😀😀
  • Klara R skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag gick på en körkortsteorikurs under 4 tillfällen. Jag kände mig väl bemött och tyckte hela kursen var mycket bra. Jag hade inte så många förväntnigar så enligt mig blev hela upplevelsen jättebra! Kursen gjorde mig verkligen motiverad att börja köra och plugga. Läs mer
    2018-12-04 Teresa . svarar Klara R
    Tack Klara för din rekommendation och lycka till med körkortet🙏
  • Minea E skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Teorikursen var informativ och intressant. Bra att man fick fika. Läs mer
    2018-12-04 Teresa . svarar Minea E
    Tack Minea det var kul att ha er här 😀
  • Emma L skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Tycker det var väl planerat och framfört! Tror dock det skulle vara mer givande om jag visste lite mer innan jag gick och om de kanske var lite fler frågor, som ett quiz typ Läs mer
    2018-12-04 Teresa . svarar Emma L
    Tack Emma, vi tar till oss om dina synpunkter 😀🙏
  • Clara B skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Kurs i körkortsteori. Jag trodde att det skulle vara väldigt segt och tråkigt men det var roligare än vad jag tänkt. Läs mer
    2018-12-04 Teresa . svarar Clara B
    Det är alltid roligt att gå kurser hos oss😀😀😀
  • Wilma K skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Det var en bra start av teorin, hade varit bättre om man börjat övningsköra innan. Lite oklart med vad exakt allt är som man i slutändan kommer behöva kunna. Hade känts bra med någon form av kortfattat uppunktat papper med vad man behöver kunna vid teoriprovet. Men för övrigt var det verkligen bra man fick med sig mycket grund och sånt som kan vara segt att själv bara lära in. Läs mer
    2018-12-04 Teresa . svarar Wilma K
    Hej Wilma,
    Det bästa är att det teoretiska går hand i hand med praktiken. Nu har du en bra grund i teori och fortsätt att uppdatera dig och hoppas på att du snart börjar övningsköra🚘
  • Rutget L skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag köpte teorikurs via skolan.
    Jag blev bemött bra!
    Jag tycker att dem levde upp till sina förväntningar.

Det var kul! Och vår tjej hade massa energi och passar verkligen för sitt jobb! Läs mer
    2018-05-14 Teresa . svarar Rutget L
    Tack Rutger för dina fina ord:)
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Gick teorilektionerna som erbjöds av Södra Latin. Ok genomgångar men mer fokus på vad som exakt kommer på det teoriprovet vore bra! Läs mer
    2018-05-12 Teresa . svarar Sebastian K
    Tack Sebastian för dina synpunkter, Inte så lätt att veta vad som kommer på det riktiga prov, vi ska försöka gå in så djupt som det är möjligt🙏😀
  • Klara W
    Klara W skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Jag tyckte lektionerna var väldigt lärorika! Läraren jag hade var väldigt trevlig och bra. Läs mer
    2018-05-12 Teresa . svarar Klara W
    Tack Klara för din rekommendation och god lycka med kortet😀
  • Ella V
    Ella V skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola
    Lärorikt men väldigt grundläggande, jag skulle rekomendera kursen främst för personer med lite erfarenhet sen innan. Läs mer
    2018-05-12 Teresa . svarar Ella V
    Tack Ella, lycka till med körkortet och hör av dig vid eventuella frågor😀🙏
Handledarutbildning
Riskettan