Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Östermalm Ritchie Travel AB

Ritchie Travel AB

Riddargatan 7, 114 35 Stockholm — Visa karta

GetAway Travel erbjuder resor till världens alla hörn med hög kvalitét och bra pris. Vi erbjuder rundresor med svensktalande guide till utvalda destinationer så som Egypten, Kina, Malta & Gozo, Indien, Sydafrika, Tanzania, Sydamerika, Turkiet och Vietnam.
Stora Gatan 38, 72212, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Anette S:
Har haft bra kontakt hela tiden, både före efter och under resan. KLM flygbolaget hade bra service. Min sambo har svårt att gå, vi fick myc...

Resebyråer nära Ritchie Travel AB:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Magnus A:
Bra och snabb service gjorde arrangerande smidigt och kul!

Läs vad 1 kund tycker om Ritchie Travel AB

• Anette J
    Anette J skrev om Ritchie Travel AB
    Åkte på en 8 dagars tur till Egypten, "all inclusive" hette det. Betalade fan 13 tusen för resan och när vi kommer dit får vi ändå stå för hälften av måltiderna då de påstår att "ni tål inte vår mat här, ni blir sjuka". även en av de utflykter som skulle ingå fick vi bekosta själva för att den, pga busshaveri, blev framflyttad en dag.
    Efter hemkomst krävde jag en del av pengarna, eller i alla fall nån sorts ersättning från resebolaget. vad fick jag? 200:-. TVÅ HUNDRA SPÄNN. Är det var dom uppskattar att all maten och utflykten skulle kostat?
    Nästa gång får det bli charter och inte äventyrsresa.

Riddargatan 7, 114 35 Stockholm