Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Östermalm Ritchie Travel AB

Ritchie Travel AB

Riddargatan 7A, 114 35 Stockholm — Visa karta

GetAway Travel erbjuder resor till världens alla hörn med hög kvalitét och bra pris. Vi erbjuder rundresor med svensktalande guide till utvalda destinationer så som Egypten, Kina, Malta & Gozo, Indien, Sydafrika, Tanzania, Sydamerika, Turkiet och Vietnam.
Torggatan 1, 72215, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Henriette E:
TACK FÖR EN UNDERBAR RESA TILL CUBA KENZAN TOURS!! VI HAR HAFT DET BRA FRÅN BÖRJAN TILL SLUT. TOPP BETYG FRÅN MIG!

Resebyråer nära Ritchie Travel AB:

Nygränd 10, STOCKHOLM
Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på... Läs mer ›
Daniel L:
Dålig mat på hotellet. Bra bemötande av kundtjänst.

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Marita N:
Supernöjda med vår rundresa i Skottland. Suverän hjälp med att organisera och boka allt från flyg, hyrbil och boende. Ett bemötande i världs...

Läs vad 1 kund tycker om Ritchie Travel AB

• Anette J
    Anette J skrev om Ritchie Travel AB
    Åkte på en 8 dagars tur till Egypten, "all inclusive" hette det. Betalade fan 13 tusen för resan och när vi kommer dit får vi ändå stå för hälften av måltiderna då de påstår att "ni tål inte vår mat här, ni blir sjuka". även en av de utflykter som skulle ingå fick vi bekosta själva för att den, pga busshaveri, blev framflyttad en dag.
    Efter hemkomst krävde jag en del av pengarna, eller i alla fall nån sorts ersättning från resebolaget. vad fick jag? 200:-. TVÅ HUNDRA SPÄNN. Är det var dom uppskattar att all maten och utflykten skulle kostat?
    Nästa gång får det bli charter och inte äventyrsresa.

Riddargatan 7A, 114 35 Stockholm