RO Entreprenad

Ring 070-207 03 26 www.robygg.se

3 omdömen om RO Entreprenad

KARL K
Skrev om RO Entreprenad

Richard installerade FTX i vårt hus. Såvitt jag kan konstatera var priset bra och kundupplevelsen var alltigenom angenäm. Richard tar ansvar, är mycket trevlig och har ett bra bemötande, är lösningsorienterad och bra att diskutera och resonera med. Känns inte heller som att varje samtal går ut på merförsäljning såsom det kan vara med vissa firmor.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Rickard C
Skrev om RO Entreprenad

Trevligt och proffesionellt bemötande. Lösningsinriktade. RO Entreprenad installerade FTX i vårt hus och vi blev väldigt nöjda med arbetet.

Svetlana K
Skrev om RO Entreprenad

Anlitade RO för ett ventilationsjobb. Vi behövde ändra placeringen av all ventilation såsom avlopp, husets ventilation och andra rör som utförde en funktion på vinden. Arbetet tog två dagar. Allt gick smidigt utan några konstigheter. RO startade sin arbetsdag på den avtalade tiden. Priset var relevant.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen