Rolfs Flyg & Bussresor AB

Rolfs Flyg & Bussresor AB

Ring 031-55 00 00 www.rolfsbuss.se
2.0

Rolfs Bussresor erbjuder turistresor till större delen av Europa. Pröva på det lugna billiga alternativet!

4 omdömen om Rolfs Flyg & Bussresor AB

David L
Skrev om Rolfs Flyg & Bussresor AB

Superbra! Fantastisk reseledare och bra upplägg. Blir definitivt mer resor med Rolfs i framtiden.

Carina C
Skrev om Rolfs Flyg & Bussresor AB

Min man avled hastigt den 13 aug och vi hade bokat en resa till Västra USA den 15 sept, alltså mer än 30 dgr innan resan påbörjades. Ringer och avbokar resan 14 aug. Blir otrevligt bemött och det enda de informerar om att jag inte får ett öre tillbaka, resan kostade 75 950 kr. Pratar efter någon vecka med kundtjänst igen och där framkommer att de inte erbjuder något avbeställningsskydd på så dyra resor. Hänvisar till mitt eget försäkringsbolag eller kortbolag. Kortet som jag betalade med har ett maxbelopp på 30 000 kr i...

Ulla Marianne G
Skrev om Rolfs Flyg- & Bussresor AB

Varning! Rolfs Flyg och Buss försämrar restiderna och byter flygplatser efter att du betalat och vägrar avbokning. De följer inte paketreselagen och ljuger om vad som gäller. Efter att du betalar kan allt hända och aldrig till resenärens fördel.

JONNY J
Skrev om Rolfs Flyg- & Bussresor AB

Det är när problem uppstår som leverantören visa vad de går för. Det här företaget får du ingen hjälp av överhuvudtaget. Har rest med dem en gång och varnar alla för att anlita dem. Vår resa kostade ca 50 000kr och de hjälpte oss överhuvudtaget ingenting, vi fick ordna allt själva när vi fick problem. Vi tappade två av fem dagar och de lät förvånade när vi ville ha ersättning.