Rörfokus Gävle AB

2.2

5 omdömen om Rörfokus Gävle AB

Nils Börje L
Skrev om Rörfokus Gävle AB

Inhandlar en köksblandare som läcker. Får rådet att görs rent silen längst ut vilket säger sig själv inte hjälper. Man lovar reklamera ventilen. Därefter slutar man svara på mail. När skriver från annan e postadress svarar man. Vill dock inte lösa problemet utan får själv bekosta en ny ventil. Så arbetsr inte ett seriöst företag. Välj ett annat företag

Svensk Spoltjänst AB
4.7/5 i betyg av 467 omdömen 4.7 av 467 omdömen

Högtrycksspolning av avlopp. Tjänsten utfördes Proffsigt, i tid, med trevlig o positiv attityd!

Philippe S Philippe S
BERHE H
Skrev om Rörfokus Gävle AB

ag köpte Mora Överstycke via CDON och fick fel vara som jag bads att returnera med billigast möjliga frakt. Det var svårt att skilja mellan CDON och Rörfokus. Jag var tvungen att läsa och förstå relationen. bara det är ju mycket arbetsamt. CDON skickar fakturor men reklamation hanteras av underleverantören Rörfokus. Deras kundtjänst verkar gör som de vill utan hänsyn till köp lagar. Till min förvåning krediterade de bara för produkten och de vill att jag skall stå för båda frakterna, inklusive retur. Enlig lag 2005:59 distansavtal...

KRISTINA S
Skrev om Rörfokus Gävle AB

Ibland är det synd man bor i Solna och inte Gävle….då hade jag fått hjälp även med rörmokare…….MEN otroligt trevligt bemötande av Alva och ”Chrille” som var mycket serviceinriktad och hjälpsam på telefon, engagerad och gärna hjälpte till att lösa ett problem.

MARIE-LOUISE L
Skrev om Rörfokus Gävle AB

Väntade i 7v på min beställning, efter kontakt med kundtjänst flera ggr, som sagt att den är på väg så har jag nu avbeställt & handlat från ett annat företag i stället. När jag bad om kompensation (innan jag avbeställde) erbjöd de till slut 56kr i rabatt på 1168

MADHU L
Skrev om Rörfokus Gävle AB

varan kom fram i tid, men stämde inte överens med beskrivningen. kundservice ?