Rörservice i Halland AB

2.3

4 omdömen om Rörservice i Halland AB

Maria Johanna E
Skrev om Rörservice i Halland AB

Jag instämmer med nedanstående. Rörservice i Halland gjorde bara några pyttesmå jobb hemma hos mig men till och de med det misslyckades dem med. Jag fick ett ytterst osympatiskt bemötande när jag påpekade felen och ägaren försökte kollra bort mig med att hänvisa till branschregler han hittade på på stående fot. Opålitlig med tider. Välj en annan firma.

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Anders P
Skrev om Rörservice i Halland AB

Förstår inte riktigt dom andra omdömena om företaget Vi har använt företaget vid flera tillfällen tillfällen vid renovering av badrum samt div småjobb Kommer när vi bestämt Skickar specificerade fakturor med tid och material samt ställer upp och är serviceminded Så dom är våra hus rörmokare Mvh Anders

Gunnar
Skrev om Rörservice i Halland AB

En firma med en osympatisk ägare/VD och inte lyssna på sina kunder. En besservisser stil och klagar på allt o alla förutom sig själv används av ägaren. Tar ockerpriser och vägrar att diskuterar. Kommer ej på utsatt tid, jobbar halva dagar, lyssnar ej på kund. Specar ej faktura utan lägger en stor oskälig klumpsumma samt vägrar att diskutera. Välj en annan firma! Firman är inte medlem i Säker Vatten.

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Fredrik F
Skrev om Rörservice i Halland AB

Vi renoverade vårt badrum förra vintern och det var Rörservice i Halland AB som gjorde vvs jobbet. Måste tyvärr säga att vi inte var nöjda med denna firma. Varför? Jo, de var: - Svåra att få tag i när vi behövde stämma av arbetet. Omöjligt att få svar på telefon, sms eller e-post. Fick jaga och jaga för att få svar. Oerhört att man inte tar större ansvar för sina kunder! - Vi upplevde en nonchalant och tidvis arrogant attityd mot oss som kund. - Tog lång tid att rätta upp problem med felmontering av inbyggd wc. Vattnet...