Runestam Elinstallation AB

Runestam Elinstallation AB

Välkommen till Runestam Elinstallation! Vi har funnits i branschen sedan 2004 och kan snabbt infinna oss på plats när du behöver en elektriker. Vi är en auktoriserad elinstallatör som hjälper dig med elen i villabyggen, småindustrier, renoveringar, datanätverk samt värmegolv. Varför Runestam Elinstallation? - Vi ger oss aldrig!...

18 omdömen om Runestam Elinstallation AB

Erlingh G
Skrev om Runestam Elinstallation AB

Nydragning av el i samband med köksrenovering. Trevliga och proffsiga grabbar som även städade efter sig. Föreslog placering av spottar för bästa ljusbild och annat som man själv kanske inte tänker på.

Sjömarkens El S

pålitliga och skickliga killar

Camilla A
Skrev om Runestam Elinstallation AB

Proffsigt! Pålitligt:)vi är jättenöjda!

Jörgen R
Skrev om Runestam Elinstallation AB

Flytta hela proppskåpet pga utbyggnad. Resultatet blev bra, bra och professonellt bemötande. Frågar om hjälp med elen vid en total köksrenovering. Fick materialförslag och ett resultat som blev över förväntan Firman får sedan dess allt eljobb som jag behöver ha gjort,b.l.a. ett garagebygge. Blir alltid bemött med varm och proffsig attetyd. Jag kan ge denna firman mina allra bästa rekommendationer Jörgen

Robert P
Skrev om Runestam Elinstallation AB

Professionell och kunnig personal. En pålitlig och trygg partner som överträffat förväntningarna i både större och mindre uppdrag.

George A
Skrev om Runestam Elinstallation AB

Elinstallationen i samband med utbyggnad av huset samt genomgång av den totala elinstallationen i huset. Mycket trevliga och serviceinriktade montörer. Hade stött på en del mindre bra företag i branschen men Per på Runestams Elinstallation var mycket noggrann och seriös. Mycket positiv relation på alla sätt

Hans A
Skrev om Runestam Elinstallation AB

Alltid bra service & utfört arbete. Bra på att svara & snabb med utfört arbete.

Korpens Hantverksbutik K
Skrev om Runestam Elinstallation AB

Installation av belysning i affärslokal. Vi har fått ett perfekt bemötande. Våra problem löstes utmärkt.

Wennerlunds Maskin W
Skrev om Runestam Elinstallation AB

Runestam Elinstallation har vi använt oss av vid flera tillfällen. De ställer alltid upp och kommer oftast med kort varsel. Detta är viktigt för oss då vår verksamhet har många maskiner som är igång dagligen. Vi använder oss mest av deras service men har även beställt ny belysningsarmatur i verkstaden som Runestams både har levererat och installerat. Totalt sett så är vi mycket nöjda med den service som Per och hans team levererar.

Nadén Arkitektur Ab N
Skrev om Runestam Elinstallation AB

Trevligt bemötande Rätt nivå på kunnande och föreslagna lösningar

Mikaela Ö

Duktiga och trevliga! Rekommenderar 👍🏻

Michael K
Skrev om Runestam Elinstallation AB

Elektriker med känslan för det lilla extra, Viktigt för mig att de kommer på avtalad tid och tipsar om hur man kan lösa elektriska ”problem”

Therése B
Skrev om Runestam Elinstallation AB

De har ersatt de gamla el-ledningarna i hela vårt hus, satt in spots, lampor, nytt proppskåp.... ja de har gjort allt det elektriska i vårt hus. De har alltid kunna komma på kort varsel, är effektiva. Vi är supernöjda! Rekommenderar dem till alla som behöver elektriker!

Ingalill A
Skrev om Runestam Elinstallation AB

Vi köpte en el tjänst i ett badrum och blev bra bemötta och dom kom snabbt. Mycket bra elfirma.

Christian N
Skrev om Runestam Elinstallation AB

Mycket duktig i sitt arbete snabb och kreativ dess utom väldigt trevlig. har gjort hela mitt hus kan varmt rekommendera Runestam Elinstallationer AB.

Robert L
Skrev om Runestam Elinstallation AB

Vi har använt oss av Runestam vid återkommande tillfällen och alltid haft anledning att vara mer än nöjda.

Jonas S
Skrev om Runestam Elinstallation AB

Per hjälpte mig med all el när jag renoverade mitt kök. Flexibel, punktlig, noggrann och snabb. Kan verkligen rekommendera Runestam Elinstallation.

Kjell B
Skrev om Runestam Elinstallation AB

Köpt ilinstallationer. Alltid väl bemött och kommer när dom lovat. Annars ringt och meddelat. Alltid bra jobb.