Sakkes Balkongkonsult Stockholm

Sakkes Balkongkonsult Stockholm

Välkommen till Sakkes Balkongkonsult AB!

Vi på Sakkes Balkongkonsult AB kallar oss proffs på balkonginglasning. Ta steget ut på din balkong och in i ett helt nytt rum. Inred som din egen regnskog, läshörna bärträdgård, fikaplats eller kanske ett yogarum. Varför ska du då välja oss? Innan påbörjat arbete kommer vi alltid hem till dig för att lyssna på dina önskemål för att sedan lämna ett fast pris för just din balkong. Med över 20 år i balkongbranschen är vi en aktör att lita på med vår uppriktiga kommunikation gentemot våra kunder. Vi hjälper dig som privatperson, företagare, fastighetsägare eller bostadsrättsförening.

Välkommen att höra av dig till oss på Sakkes Balkongkonsult AB!

Läs vad 422 kunder tycker om Sakkes Balkongkonsult Stockholm 2

2021-10-11
    Blev trevligt bemött av all personal
    Hade gärna blivit informerad vid första kontakten att SAKKES hade 2 varianter
    På inglasningen.
    Montörer jobbade snabb och var trevliga.
    2021-10-09
    Bra kontakt och bemötande. Resultatet blev vad vi önskat, ett skönt ’extrarum’.
    2021-10-07
    Fick ett väldigt trevligt bemötande av både säljarna och montören Henrik!
    Jag hade uppskattat mer uppdateringar om var i processen de befann sig, då det blev lite förseningar.
    Men nu är vi väldigt nöjda med vår inglasad balkong.
    2021-10-05
    Mycket bra bemötande både av säljaren som demonstrera hur balkonginglasningen skulle bli och se ut. Och av hantverkaren som utförde jobbet. Jobbet gjordes snabbt inom 7 1/2 timme. Och jag är mycket nöjd med resultatet.
    2021-10-05
    Allt var super proffsigt o smidigt. Köpte inglasning till balkong.
    2021-10-04
    Proffs som tar ansvaret före, under och efter montaget. Blir det något problem löser dom det snabbt. Aldrig krångel alltid tillmötesgående och problemlösande. Min kontakt Angelito Oliva tog ansvar för hela processen och följde upp när allt var klart. Han är kunnig, pålitlig och tar ansvar hela vägen. Allt utlovat har levererats. Oslagbart bäst i branchen!
    2021-10-04
    Allt funkade smidigt och gick som planerat. Jättefin inglasning, tätt och rejält! Vi fick ett extrarum och är väldigt nöjda! Kent o Marie
    2021-10-04
    Allt utmärkt från första kontakt till färdig inglasning av balkong.
    2021-10-04
    Vi blev bemöta väl av företaget och förväntningen blev den som vi hade hoppats på och våran beställning av staketglas blev monterat fort.
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Av fem möjliga
    Nöjd med allt. Niklas är en pärla
    2021-10-04
    Jag har fått mitt balkongräcke inglasat. Det blev utfört på överenskommen tid, ser bra ut och jag är nöjd.

Jag har endast varit i kontakt med personer över telefonen och har då blivit trevligt bemött.

mvh Margareta Skog
    2021-10-03
    Vi såg fram emot att få vår balkong inglasad, och vi är verkligen imponerade över hur bra det blev. Nu älskar vi verkligen vår balkong ! Vi har fått ett extra rum att mysa i, och vi sitter ofta där på kvällen med tända ljus utan blåst och regn. Vi har blivit proffsigt bemötta och kan verkligen rekommendera Sakkes till nya kunder. Berit W. Bovieran i Salem
    2021-10-03
    Jag har fått jättebra service av Sakkes då jag fick min balkong inglasad.
    Trevlig och hjälpsam service kille som gjorde inglasningen. Det var fint och städat då jag kom hem.
    Allt gick så mycket smidigare än vad jag hade förväntat mig och jag är supernöjd med inglasningen och den service som Sakkes utfört.
    Mina bästa rekommendationer.
    2021-10-02
    Lätt att komma överens med hantverkarna. Man lyssnade på synpunkter och återkom med svar på mina frågor. Mycket tillmötesgående. Jag är mycket nöjd med inglasningen av min balkong.
    2021-10-01
    Blev väldigt bra bemött av personalen via telefon då jag var på semester när dom var här och glasade in balkongen.
    2021-10-01
    Jätteduktig och professor i balkong inglassning
    2021-10-01
    Vi har under processen alltid blivit behandlade som kunder d.v.s. med respekt. I början tyckte vi kanske att det tog tid. Då vi sedan fick se alla detaljer som behövs förstod vi bättre. Efter montaget var det smådetaljer som behövde justeras. Detta utfördes snabbt i samband med en matrast och sedan har allt fungerat bra. Vi upptäkte att vi inte behövde infravärmen. Annuleringen blev inget problem. Vi köpte ett delat system med jalusier och fungerar bra.
  • Ilse F
    skrev om Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-10-01
    Hej! Jag sitter på min inglasade balkong på Bovieran i Salem.
    Har fått ett extra rum.
    Inglasningen är ibland det bästa jag gjort. Gjort och gjort det var Sakkes som gjorde arbetet. Ett otroligt bra resultat. Pågarna som gjorde arbetet var trevliga, lite tystlåtna och effektiva.
    Kan verkligen rekommendera företaget med glädje.
    2021-10-01
    bra jobb! mycket bra köp. Rekommenderas!
    2021-10-01
    Jag är nöjd med uppsättning av persienner. Jag blev lovad hjälp med en tätning av ett hål som gjorts tidigare av en annan entreprenör för 15 år sedan
    2021-10-01
    Trevligt bemötande. De kom en kväll o satte upp jalusierna, snabbt jobbat. Sen hade jag klagomål att en jalusi satt löst. De kom nästan genast o satte fast den. Jag är väldigt nöjd.
    2021-09-20
    Inglasningen av min balkong utfördes av en oerhört proffsig och trevlig montör. Snabbt, noggrant och snyggt! Kan verkligen rekommendera Sakkes Balkongkonsult! Mycket trevlig personal från offert till installation!
    2021-09-03
    Snabbt och bra men några mindre misstag.
    2021-08-31
    Hela processen fungerade väl från beställning till montering förutom när jag försökte få tag på någon som kunde tala om när monteringen skulle ske. Efter flera telefonsamtal när jag vid tre tillfällen blev lovad att de skulle ringa upp gav jag upp. Två veckor senare ringde de och vi bokade en tid för montering som senare skedde på ett mycket bra sätt utan anmärkning.
    2021-08-27
    Fantastiskt smidigt! Underbart bemötande, och det blev bättre än jag kunde tänka mig. Nu njuter jag morgon, middag och kväll!
    2021-08-25
    Hej!
    Det gick bra allting. Arbetet flöt på. Tyvärr liten miss i mått av en glasskiva som vi fick vänta några veckor. Hoppas att allt är tätt i höststormarna.
    2021-08-24
    Tjänsten. Inglasning av balkongen.

Arbetet utfördes helt i enlighet med den information vi erhållet.

Hälsningar

Göran Närström
    BRF Bovieran Salem Lgh 1111
    2021-08-16
    Inglasad balkong. Allt gick hur smidigt som helst. Trevlig personal.
    2021-08-12
    Vi har beställt plisségardin hos Sakkes till vår inglasade balkong
    det visade sig att dom var billigare än andra vi jämfört med och
    dom var hjälpsamma och trevliga.
    Rekommenderas starkt.
    2021-07-28
    I början var det gott bemötande och montering gjordes klart på två dagar. Tyvärr glömde montören att fästa en sista sak som vi inte märkte förrän ett par månader senare. Vi har kontaktat företaget men det har gått en vecka utan någon åtgärd än. Därför sjönk omdömet i helhet.
    2021-07-26
    Vi valde en balkonginglasning med glasdörrar från golv till tak. Blev mycket nöjda. Skönt att ha ett extra rum att kunna vara i nu. Mycket trevliga kvällar på balkongen utan insekter o annat som kan blåsa in. Seriösa säljare som förklarar allt i detalj innan. Inga konstigheter. Rekommenderas
    2021-07-26
    Proffsigt bemötande, snabb installation och bäst pris, kan inte bli annat än högsta betyg!
    2021-07-26
    Fick inglasning av min balkong 23 juli av montör Max. Super trevlig montör och mycket noggrann och proffsig. Jag är helnöjd! Kan varmt rekommendera Sakkes Balkongkonsult AB.
    /Lena Bjurkell i Bromma
    2021-07-24
    -Bra bemötande av montören
    -Snabbt och proffsigt utförande av arbetet
    -Höll rent och snyggt omkring sig.
    2021-07-24
    Allt funkade som det skulle bli.
    Inga konstigheter.
    2021-07-23
    SAKKES inglasning av vår balkong blev riktigt bra. Inget att anmärka på. Montören visste vad han gjorde. Många delar som skall skruvas fast, och med precision. En och en halv dag ca. tog det att montera allt på vår 5 meter långa balkong. Helnöjd!
    2021-07-23
    Delad inglasningssystem för balkong. Trevlig personal. Levererades i tid. Mycket nöjda.
    2021-07-23
    Bra service och trevlig personal.
    2021-07-23
    Bra bemötande med telefonkontakt. Snabb leverans och montering inglasning av balkongen
    2021-07-23
    Bra och proffesionellt bemötande och introduktion. Ngt senare leverans än vad som först utlovades. Toppenmontering av inglasning av balkongerna. Två mindre delar saknas dock men förväntas bli monterade efter sommaren.
    2021-07-22
    Bra och proffsigt, bra information.
    2021-07-22
    En trevlig säljare kom på hembesök. Efter att vi kom överens att köpa 2 balkonger av Sakkes så kom en tekniker dagarna efter och tog måtten.

Fick även hjälp as Sakkes med bygglovet vilket var skönt att slippa.
    Bra bemötande
    Snabb montering
    Bra kvalitet
    2021-07-22
    Proffsigt och bra bemötande. Rekommenderas!
    2021-07-22
    Trevligt bemötande och en proffsigt inglasad balkong
    2021-07-21
    Jag upplever Sakkes som en seriös firma. Jag upplever inglasningen vara av hög kvalitet. Det var lätt att få kontakt med Sakkes och vid montering var allt komplett och montören kom på utsatt tid.
    2021-07-20
    Vi köpte inglasning av balkong med delat system. Bra bemötande och professionell
    personal. Det blev väldigt fint och vi är väldigt nöjda!
    2021-07-20
    Proffsigt omhändertagande från tanke till fullt och snyggt utfört arbete
    2021-07-19
    Bra service och fint arbete. Rekommenderas!
    2021-07-19
    Bra bemötande