Sakkes Balkongkonsult Stockholm

Sakkes Balkongkonsult Stockholm

Välkommen till Sakkes Balkongkonsult AB!

Vi på Sakkes Balkongkonsult AB kallar oss proffs på balkonginglasning. Ta steget ut på din balkong och in i ett helt nytt rum. Inred som din egen regnskog, läshörna bärträdgård, fikaplats eller kanske ett yogarum. Varför ska du då välja oss? Innan påbörjat arbete kommer vi alltid hem till dig för att lyssna på dina önskemål för att sedan lämna ett fast pris för just din balkong. Med över 20 år i balkongbranschen är vi en aktör att lita på med vår uppriktiga kommunikation gentemot våra kunder. Vi hjälper dig som privatperson, företagare, fastighetsägare eller bostadsrättsförening.

Välkommen att höra av dig till oss på Sakkes Balkongkonsult AB!

Läs vad 307 kunder tycker om Sakkes Balkongkonsult Stockholm 2

2021-03-29
    Riktigt trevligt bemötande från säljare, arbetsledare och hantverkare! Det blev lite strul med plåtar som saknades, men Sakkes var schyssta och kompenserade med två gratis persienner
    2021-03-29
    De var snabbt på plats, bra kommunikation med mig och resultatet blev riktigt bra.
    Jag är mycket nöjd.
    2021-03-29
    Mycket bra, och proffsiga. Vi är jättenöjda.
    2021-03-28
    Utmärkt service rekommenderar verkligen sakkes
    2021-03-26
    Bra bemötande och snabbt och proffsigt utförande.
    2021-03-26
    Lättillgängliga för frågor och kontakt, även väldigt trevliga. Lite längre väntetid på materialet än vad som först uppgavs, men tänker att det är svårt för personalen på Sakkes att styra över. Rekommenderar dem starkt!
    2021-03-26
    Balkongen är en av 31 som vi i brf Strömstaren beslutat satsa på för att byta tidigare glasväggar. Vi valde Sakkes efter en hyfsad offertgenomgång av 3 alternativ. Monteringen av mina glas gjordes av Alexander, utmärkt både som montör och hanteringsinstruktör. Resultatet hittills klart lyckat.
  • Kjell-Åke W
    2021-03-26
    Lite för lång tid ,något okunnig personal bitvis.
    2021-03-22
    Köpte balkonginglasning och aldrig förr har det varit så smidigt att ha att göra med ett bolag. Trevliga, serviceminded och mycket flexibla. Tack SAKKES för ni visar att det kan vara enkelt :)
    Vad härligt att höra! Vårt mål är alltid att göra processen för kunden så enkel som möjligt. Mvh Fredrik på Sakkes Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-03-20
    Jag är mycket nöjd med min balkonginglasning och kan verkligen rekommendera företaget.
    Hej Birgitta! Tack för den fina rekommendationen. Jag önskar dig en härlig vår på din inglasade balkong. Mvh Fredrik på Sakkes Sakkes Balkongkonsult Stockholm
  • Elisabeth J
    2021-03-19
    Trevligt o proffsigt bemötande från första stund.
    En kille kom ut o måttade samt gav mig ett kostnadsförslag direkt. Tydligt och klart.
    Efter ca 4 veckor kom själva montören hem o satte ihop alltihopa själv. Noga med att skydda golvet från dörr till balkong så inga märken skulle uppstå. Jobba effektivt o var noggrann.
    Vi njöt av balkongen från första stund. Och efter ca 3 månader ringer killen som var o måtta för att höra om allt är till belåtenhet, helt otroligt vilken service. Var även tydlig med att vi skulle kontakta dom OM något skulle hända ” sätta sig ”.
    Rekommenderar dom starkt!!! 👍🏾
    Vill även säga att dom är mycket prisvärda då vi även kollade runt med andra.
    2021-03-19
    Delivered as promised. Till now no issues
    Hi Amit, Thank you for reviewing us. I hope you will get the opportunity to enjoy your glazing even more, now that the spring is coming. Best regards / Tommy Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-03-18
    Bra jobb
    Det gick fort
    Killarna lämnade ingenting kvar
    Vi är nöjda
    /Freddie & Ulla
    Hej Freddie och Ulla, tack för den fina rekommendationen. Jag önskar er många härliga stunder på er inglasade balkong. Mvh Fredrik på Sakkes Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-03-17
    Inglasning balkon
    Bra bemötande
    Mycket bra
    Nöjd
    Hej Ingvar, härligt att höra att du är nöjd. Jag önsker er en fortsatt fin vår. Mvh Fredrik på Sakkes Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-03-13
    Jättenöjd med balkonginglasningen!
    2021-03-12
    Vi köpte en inglasning av vår balkong. Vi bor på övre plan och saknade ett tak men med inglasningen fick vi en bra lösning Sakkes vart behjälpliga med bygglovsansökan på ett bra sätt Monteringen prydlig vi är mycket nöjda
    Hej Christer, tack så mycket för rekommendationen. Jag önskar er många trevliga stunder på er inglasade balkong! Mvh Fredrik på Sakkes Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-03-12
    Bra och korrekt bemötande vid alla kontakter.

Jag missade att betala fakturan pga. att den av oklar anledning aldrig kommit fram. Fick en trevlig påminnelse om betalningen där det skrevs att det var lätt att glömma. Första gången jag upplevt en påminnelse som positiv även om det kändes förargligt.
    Hej Eva , vad härligt att höra om din positiva upplevelse. Jag önskar dig en härlig vår på din inglasade balkong. Mvh Fredrik på Sakkes Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-03-10
    Snabbt och bra utfört jobb. Lätta att hålla kontakten med och får snabba svar vid frågor.
    Tack Fabian för den fina rekommendationen. Jag önskar dig många härliga stunder på din inglasade balkong. Mvh Fredrik på Sakkes Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-03-10
    Allt med inglasningen fungerade utmärkt, tyvärr blev det lite strul med bokningen då det var svårt att få kontakt och komma in till grannen men det löste sig på ett par dagar. Själva inglasningen med solskydd fungerar som utlovat. Montaget tog lite längre tid men berodde på att det var 10 minusgrader.
    Tack Kjell, härligt att du är nöjd. Att lokalisera grannen på andra sidan väggen kan ibland bli svårare än man tror. Slutet gott allting got. Mvh Fredrik på Sakkes Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-03-10
    Köpte inglasning av Sakkes. Fick information om när och hur lång tid installationen skulle ta. Blev nöjd och min balkong fick ett nytt lyft och jag fick ett nytt uterum.
    Tack så mycket för omdömmet! Hoppas våren kommer snart! / Joakim på Sakkes Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-03-09
    Inglasning av balkong, det fugerade väl och vi är nöjda med vår balkong.
    Hej Lena! Tack för rekommendationen! Hoppas ni får många trevliga stunder på er inglasade balkong. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-03-08
    Vi har beställt inglasning av vår balkong och fönsterpersienner. När en av persiennerna skulle sättas upp var det fel mått men det åtgärdades några veckor senare. Just nu , 8 mars, sitter vi på vår balkong och äter lunch, härligt. Vi är mycket nöjda.
    Hej Anna-lena! Tack för rekommendationen! Med en inglasning får man precis det som du beskriver, lite extra lyx i din vardag. Med en önskan om många fina stunder på balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-01-22
    En trevlig montör gjorde ett väldigt bra arbete. Jag är väldigt nöjd!
    Bosse
  • Kathrien A
    2021-01-22
    Köpte en inglasning av min balkong. Jag blev väldigt trevligt bemött, och en väldigt trevlig man som utförde arbetet. Av företaget blev jag trevligt och korrekt bemött, av en trevlig man. Jag förväntade mig en fin och lättskött inglasning, företaget får mer än godkänt. Proffsigt. Min upplevelse över förväntan. Även min lilla Chinhuahua blev så förtjust i den som utförde arbetet att hon gav honom ett kärleksbett i handen. 🌸
    2021-01-21
    Blev riktigt bra! Rekommenderar +++++
    2021-01-20
    Värt pengarna. Väldigt trevliga dem som jag pratade med. Beställde inglasning till min balkong och det är rejäla grejer, har gett mig ett till rum att använda. Bra ljudisolering också vilket är alltid ett plus.
    Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du känner att pengarna var väl investerade ! Mvh Joakim Broström på Sakkes AB Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-01-20
    Nöjd med balkongen. Inte upplevt något dåligt.
    2021-01-14
    Parvekelasit kaihtimilla, todella hyvää palvelua omalla kielellä 😊
    Kiitos positiivisesta arvostelusta Tack för ditt omdöme. Mvh Markus Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-01-14
    Balkonginglssning. Inledande möte med säljaren var troendegivande och hela vägen till slutmontering bra bemötande. Vi hade ju många frågor. Vänligt och mötesgående kontakter. Bra jobbat och det att säljaren ringen igen och frågar om vi är nöjda känndes att företaget bryr sig om också oss som är privata små kunder till dom. Kan verkligen rekommendera.
    Tack för din rekommendation. Kul att ni är nöjda med inglasningen och med vår service. Hoppas ni får många fina stunder i den inglasade balkongen. Mvh Markus Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-01-14
    Vi är så nöjda med inglasningen av vår balkong
    Hej och tack för ditt omdöme. Roligt att ni är nöjda med oss och med inglasningen. Mvh Markus Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-01-08
    Vi är så nöjda med vår inglasning, kunde dricka glögg därute på julafton, superhäftigt. Har blivit bra bemötta av personal och installationen gick smärtfritt.
    Nu har vi fått ett extra mysigt rum och ser fram emot våren med många timmar på balkongen.
    Vi beställde inglasning med 8 mm glas samt solskydd.
    Hej Anette, Tack så mycket för omdömet. Jätteroligt att höra att ni är så nöjda och att ni redan kunnat nyttja er inglasning. Önskar er många fler härliga stunder på balkongen. Med vänlig hälsning, David Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-01-06
    Sakkes inglasade vår balkong. Killen som utförde arbetet gjorde det snabbt och bra. Kontakterna med företaget har varit positiva och vi är helnöjda med vår inglasade balkong.
    Hej Berit, Tack för din rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda med oss på Sakkes. Önskar dig många fina stunder på din inglasade balkong. Med vänlig hälsning, David Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2021-01-05
    Montering gick snabbt och resultatet är över förväntan
    2021-01-05
    Balkong inglasning.
    Innan vi flyttade till lägenheten kunde inte sitta och dricka kaffe på balkongen det blåser som i h.... just nu känns som extra rummet fast lite kallare 😁
    Trevlig bemötande och rent arbetare. Varmt rekommenderar.
    2021-01-04
    Sakkes installerade balkonginglasning snabbt och snyggt.
    2021-01-04
    Inglasning stor balkong. Jätte bra montör med munskydd. Snabb, skicklig och trevlig.
    Försäljaren proffsig och mycket trevlig.
    Tills idag är vi bara nöjda och glada och har fått ett rum till precis som vi hoppats!
    Tusen tack!
    Hej Elisabet, Tusen tack för din rekommendation. Jättekul att höra att ni är nöjda med oss på Sakkes. Önskar er många härliga stunder på er inglasade balkong. Med vänlig hälsning, David Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2020-12-29
    Inglasning av balkong med resultatet snemonterade glasskivor. man kan inte öppna glasen utan att det knakar och man måste ta i. Det finns flera ställen som ska täckas med aluminium list men montören lämnat öppna så det blåser in regn snö luft och smuts. Dåligt bemötande. En månad försenad leverans och därefter försök i fyra månader att boka besiktning av balkongen men blir ignorerad. Beställt en brandvägg som jag inte fick.
    Rekommenderas INTE
    Hej Dawod! Hjärtskärande. Vi kommer självklart att avhjälpa fel och brister. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2020-12-28
    Inglasning av balkong. Nyckelfärdigt inklusive bygglovsansökan. Fungerade utmärkt från start till mål.
    Tack för ditt fina omdöme! Hoppas du får många trevliga stunder på balkongen i framtiden! Med vänliga hälsningar /Tommy Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2020-12-23
    Försäljaren var mycket tillmötesgående och hjälpsam! Han fixade bygglovsansökan som blev godkänd på rekordtid. Väntan på vår inglasning blev något längre än planerat, men den som väntar på något gott.....
    Vi är fantastiskt nöjda!! Montören kom på utsatt tid och monterade på 4 timmar!
    Kan verkligen varmt rekommendera Sakkes!
    Tack för de fina orden och vad kul att ni är nöjda! Hoppas ni får många trevliga stunder på den numera inglasade balkongen. Med varma hälsningar /Tommy Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2020-12-22
    Jag beställde inglasning av balkong. arbetet utfördes på
    ett mycket bra sätt.
    Jag är nöjd, både med bemötandet samt övrig kontakt.
    Tack för de fina orden, Lars! Hoppas du får många trevliga stunder på balkongen framöver. Ha en god jul och ett gott nytt år! Med vänliga hälsningar /Tommy Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2020-12-16
    Sakkes glasade in min balkong. Trevligt bemötande och mycket kontakter från ax till limpa. Det känns som att de är måna om att kunden ska få en bra upplevelse av köpet och en bra produkt. Jag kan rekommendera företaget.
    Tack för din fina rekommendation! Jag önskar dig många fina stunder på din inglasade balkong. Vi på Sakkes önskar dig en god jul och ett gått nytt år! Med vänliga hälsningar Fredrik på Sakkes Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2020-12-14
    Inglasad balkong.
    Allt har fungerat mycket bra.
    Tyvärr har jag inte kunnat utnyttja balkongen till fullo än.
    Tack Ulf för den fina rekommendationen! Jag önskar dig många trevliga stunder på din inglasade balkong. Mvh Fredrik på Sakkes Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2020-11-26
    Bra kvalitet och kunnig montör. Väldigt nöjd.
    Hej Alf! Tack för den fina rekommendationen. Jag hoppas att ni kommer att trivas finfint på er, numera, inglasade balkong. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2020-11-26
    Snyggt och snabbt uppförande. Bra bemötande.
    Hej Ann-Christin! Ödmjukt tack för vitsorden. Med en önskan om många fina stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2020-11-26
    Den inglasade balkongen installerades av kunnig person på 1 dag. Kan bara säga att jag är mycket nöjd med utföeandet och produkten.
    Hej Björn, tack för din fina rekommendation. Skönt att möta julen med gran ute på din inglasade balkong :-) Mvh Fredrik på Sakkes. Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2020-11-26
    Glasade 2 balkonger. Snabb och bra service. Inget att klaga på.
    Hej Mårten! Tack för rekommendationen. Lyxigt med två balkonger och dessutom inglasade. Med hopp om att ni får många utmärkta stunder på dessa. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2020-11-26
    Man blev bemött på ett trevligt sätt och kunnig personal. Jag köpte 6mm glas till balkong delat glas. Företaget levde upp den beställningen jag hade gjort.
    Slutligen blev snyggt och perfekt det var proffsigt gjort.
    Tack Mattias för din fina rekommendation! Jag önskar dig många trevliga stunder på din inglasade balkong. Jag vidarebefordrar detta till montören. MVH Fredrik på Sakkes Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2020-11-25
    Jag köpte solgardiner till min inglasade balkong.
    De kom och monterade gardinerna på avtalad tid och montören var trevlig och gjorde ett bra jobb. De var noga med att ta med sig allt skräp när de var klara, så jag är mycket nöjd med SAKKES.
    Hej Jan! Tack för rekommendationen. Visst är det praktiskt med plisségardiner som solskydd? Med en önskan om många oförglömliga stunder på er inglasade balkong. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Stockholm
  • Håkan F
    2020-11-24
    Helglasad balkong med 10 mm glas.
    Jättenöjd med allting!
    Mvh Håkan Flodin
    Hej Håkan! Tack för de snälla orden. Vi hoppas att ni kommer att få njuta av ert extra rum i många år framöver. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Stockholm
    2020-11-24
    Helglasad inglasning, supernöjd med allt från hur snyggt det blev samt de som utförde inglasningen👍
    Hej Anneli! Tack för rekommendationen. Inspirerande att få så högt betyg på det vi lägger ner vår själ i. Tack än en gång. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Stockholm