Sakkes AB, Stockholm

Snittbetyg
4.5
Ring 08-509 226 32 Dela

Om företaget

Välkommen till Sakkes AB! Vi på Sakkes AB kallar oss proffs på balkonginglasning. Ta steget ut på din balkong och in i ett helt nytt rum. Inred som din egen regnskog, läshörna bärträdgård, fikaplats eller kanske ett yogarum. Varför ska du då välja oss? Innan påbörjat arbete kommer vi alltid hem till dig för att lyssna på...

533 omdömen om Sakkes AB, Stockholm

Sedan starten hos Reco 2018

Visar 533 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Andrew S
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Trevlig bemötande, proffsig, snabb och effektiv. Ordentligt väl planerat i förväg. Vår balkong inglasning blev fantastiskt!

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tusen tack för de fina orden och för att du delar med dig av din upplevelse! Vi är oerhört glada att höra att du är nöjd med din nya balkonginglasning och att processen från start till slut upplevdes som trevlig, professionell, snabb och effektiv. Att planera ordentligt i förväg är nyckeln till ett lyckat projekt, och det värmer att veta att vi lyckades överträffa dina förväntningar. Njut av din fantastiska balkong, och tveka inte att kontakta oss igen om du behöver något. Varmt välkommen åter! Vänligen, Ville P

Torbjörn T
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Proffsigt och bra bemötande. Snyggt resultat. Håller lovade leveranstider. Supernöjd.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du är supernöjd med resultatet och vårt bemötande. Att hålla lovade leveranstider är viktigt för oss, och vi är stolta över att vi kunde uppfylla dina förväntningar. Tack för att du valde oss och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vi ser fram emot att arbeta med dig igen i framtiden! Vänligen, Ville P

Kim Åke M
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra personal utmärkta och trevliga montörer. De hade fått full poäng om det inte vore för allt aluminiumspill, Vårt trägolv har massor av små, små spillbitar som visat sig vara mycket svåra att få bort. Vi har sopat, dammsugit och även försökt tvätta bort de små flisorna, men ännu ej lyckats. Återstår försöka med högtryck när vädret tillåter..

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för ert omdöme och de vänliga orden om vår personal och montörer. Vi beklagar djupt besväret med aluminiumspill på ert trägolv. Vi tar detta på största allvar och vill gärna hjälpa till med att lösa problemet. Vänligen kontakta oss direkt så att vi kan diskutera en lämplig lösning. Återigen, tack för att ni tog er tid att ge oss denna viktiga feedback. Vänligen, Ville P

Tommy J
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra information i samband med offert. Ärliga raka svar på frågor. Snabbt återkoppling. Följer utlovad leveranstid. Snabb och bra installation utan problem. Jag kan varmt rekommendera STAKKES.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att du delar med dig av din positiva erfarenhet! Det är fantastiskt att höra att du uppskattade den bra informationen i samband med offerten, de ärliga och raka svaren på dina frågor, samt den snabba återkopplingen. Vi är också glada att vi kunde uppfylla den utlovade leveranstiden och att installationen genomfördes snabbt och utan problem. Din rekommendation är mycket värdefull för oss och det är en ära att få ditt förtroende. Vi strävar alltid efter att leverera service och produkter av högsta kvalitet till våra...

Vinh C
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Effektiva och proffsiga i sitt utförande. Mycket nöjd med slutresultatet!

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för ditt positiva omdöme! Det gläder oss att höra att du är mycket nöjd med slutresultatet och att du upplevde vår service som effektiv och professionell. Vi strävar alltid efter att leverera arbete av högsta kvalitet och att se till att våra kunder är nöjda med utförandet. Om du har några ytterligare frågor, behov eller projekt i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att fortsätta erbjuda dig utmärkt service. Tack för att du valde oss! Vänligen, Ville P

Ingela G
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Snabbt, proffsigt och snyggt blev det.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för rekommendationen! Det gläder oss att höra att du är nöjd med resultatet och att du upplevde vår service som snabb, professionell och att slutresultatet blev snyggt. Vi strävar alltid efter att leverera arbete av högsta kvalitet på ett effektivt sätt. Om du har några ytterligare frågor eller behöver vår hjälp igen i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att fortsätta erbjuda dig utmärkt service. Tack för att du valde oss! Vänligen, Ville P

Ken S
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Information från ledningen bra med visningar (flera dagar så att fler kan medverka) Samtal samt annan kommunikation bra Montör i tid samt effektiv Väldigt professionella är min åsikt.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att du delar med dig av din positiva upplevelse! Det är glädjande att höra att du uppskattade informationen från ledningen och att vi kunde erbjuda visningar över flera dagar för att möjliggöra för fler att delta. Vi lägger stor vikt vid öppen och tydlig kommunikation med våra kunder, och det är uppmuntrande att höra att detta uppskattades. Att montören kom i tid och arbetade effektivt är ytterligare ett exempel på vårt åtagande att leverera professionell service. Vi är stolta över vårt team och deras förmåga...

Tobias D

Hade inga problem ned arbetet, allt var löst på 1 dag

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Det är fantastiskt att höra att allt arbete slutfördes till din fulla tillfredsställelse på bara en dag! Vi strävar alltid efter att leverera effektiv och problemfri service till våra kunder. Din positiva feedback är en stor uppmuntran för hela vårt team. Om du har några ytterligare behov eller frågor i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Tack för att du delar med dig av din erfarenhet! Vänligen, Ville P

Gunilla F
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Imponerande snabb installation Trevligt och tålmodigt bemötande från Sakkes ansvariga inför beslutet om inglasning. Själva installationen utfördes av en fenomenalt effektiv montör (Johnny). Jag är mycket nöjd så här långt. Väntar nu bara på att solskydden ska monteras.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att du delar med dig av din positiva erfarenhet med oss! Det gläder oss att höra att du är imponerad av den snabba installationen och det trevliga samt tålmodiga bemötandet från våra ansvariga. Vi är stolta över att ha medarbetare som Johnny, vars effektivitet och professionalitet gör en stor skillnad för våra kunder. Vi ser fram emot att slutföra installationen av dina solskydd och är övertygade om att du kommer att vara lika nöjd med det slutgiltiga resultatet. Om du har några frågor eller ytterligare behov...

Gert H
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Trevligt bemötande och såvitt jag kan bedömma ett bra jobb med balkonginglasningen. Noga med att inte smutsa ner inomhus, en hel del aluminiumspån på balkonggolvet annars betyg 5. Även bra information om tider, funktion, olika val mm. Rekommenderas.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse och för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade det trevliga bemötandet och är nöjd med kvaliteten på arbetet med din balkonginglasning. Att vara noggranna med att inte smutsa ner inomhus är en viktig del av vår service, och vi uppskattar din förståelse för aluminiumspånen som blev kvar på balkonggolvet. Det gläder oss också att du är nöjd med den information som givits om tider, funktioner, olika valmöjligheter med mera. Vi strävar alltid...

Lena F
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Det gick helt enligt er information och vi är nöjda med resultatet.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att ni delar med er av er positiva upplevelse! Det gläder oss att höra att allt gick enligt den information ni fick och att ni är nöjda med resultatet. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder tydlig och korrekt information samt att leverera arbete av hög kvalitet som uppfyller era förväntningar. Om ni har några ytterligare frågor, behov eller funderingar i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att fortsätta vara till tjänst för er. Tack för ert förtroende och för att ni valde oss! Vänligen, Ville P

Ivo V
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Mycket bra service och väldigt proffsiga monteringstekniker!

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du upplevde vår service som mycket bra och att du är nöjd med våra monteringsteknikers professionalitet. Vi strävar alltid efter att leverera service av högsta kvalitet och att vårt team agerar professionellt och effektivt på plats. Om du har några ytterligare frågor, behov eller feedback, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att fortsätta erbjuda dig utmärkt service i framtiden. Tack för att du valde oss! Vänligen, Ville P

Ewa R
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Allt fungerade smidigt och bra och balkonginglasningen är fin.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att processen gick smidigt och att du är nöjd med din nya balkonginglasning. Om du har några fler frågor eller behöver ytterligare assistans, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Vänligen, Ville P

Kjell S
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Senfärdiga vissa gör ett dåligt jobb vissa gör ett bra jobb

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för din återkoppling. Vi strävar alltid efter att förbättra vår service och uppskattar dina synpunkter. Det är viktigt för oss att alla våra kunder får en positiv upplevelse, och vi beklagar om detta inte har varit fallet för dig. Vi tar ditt omdöme på allvar och kommer att se över våra processer för att identifiera och åtgärda eventuella brister. Om du är villig att dela mer detaljerad information om din upplevelse, vänligen kontakta oss direkt. Detta hjälper oss att säkerställa att vi kan göra nödvändiga förbättringar och erbjuda den högsta möjliga servicenivån. Vänligen, Ville P

Åsa P
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Håller utlovad tid. Snygg montering.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att vi lyckades hålla utlovad tid och att du är nöjd med kvaliteten på monteringen. Att leverera tjänster i tid och med hög kvalitet är något vi alltid strävar efter. Om du har några fler frågor, behov eller feedback, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att fortsätta tjäna dig i framtiden! Vänligen, Ville P

Ulf S
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Dålig återkoppling i övrigt bra.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för din återkoppling. Vi är glada att höra att din upplevelse i övrigt har varit bra, men beklagar att återkopplingen inte levde upp till dina förväntningar. Att erbjuda snabb och effektiv kommunikation är viktigt för oss, och vi tar ditt omdöme på allvar för att förbättra vår service. Vi kommer att arbeta på att förbättra vår återkoppling och kommunikation med våra kunder. Om det finns något specifikt du skulle vilja diskutera eller om du behöver ytterligare assistans, vänligen kontakta oss direkt. Vi är här för att...

Roberto B
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Quick and good service. Person came to install promptly and cleaned up after himself. Contacting the company after has been slightly more difficult. Payment was a bit unclear and expected in one single payment 1 week after installation. A payment plan option would have been nice.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Thank you for sharing your feedback with us. We're pleased to hear that you found our service quick and satisfactory, especially regarding the promptness of the installation and the cleanliness afterwards. However, we apologize for any difficulties you've experienced in contacting us post-installation and for any confusion regarding the payment process. Your comments are invaluable as we strive to improve our customer service experience. We acknowledge the importance of clear communication about payment terms and the flexibility...

Hasse B
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra bemötande och information i samband med beställningen och installation.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att du delar med dig av din positiva upplevelse! Vi är glada att höra att du är nöjd med bemötandet och den information du fick i samband med din beställning och installation. Att erbjuda våra kunder ett professionellt bemötande och tydlig information är något vi värderar högt. Om du har några ytterligare frågor, behov eller feedback, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att fortsätta erbjuda dig utmärkt service i framtiden. Vänligen, Ville P

Bo N
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra produkter, men montören försov sig o kom igång mer än 2 timmar för sent, vilket krånglade till min dag.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för din återkoppling. Vi är glada att höra att du är nöjd med kvaliteten på våra produkter, men beklagar djupt de olägenheter som orsakats av montörens försening. Vi förstår hur viktigt det är att hålla tider och hur en sådan försening kan påverka din dag negativt. Vi tar detta på största allvar och kommer att se över våra rutiner för att förbättra punktligheten och undvika liknande situationer i framtiden. Vi uppskattar att du tog dig tid att informera oss om detta och vill försäkra dig om att vi arbetar för att säkerställa...

Lrg Konsult Ab L
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Av de 3 tillfrågade och inkomna offerterna valde föreningen Sakkes baserat på kvalitet och pris

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Roland! Tack för din rekommendation. Jag hör mig efter helgerna för att prata vidare om samarbetet. Vänligen, Fredrik B

Vesna C
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

De gjorde sitt jobb , ingen hemma vi jobbade. Trodde att fönstren skulle vara längre, tycker att plåten är för hög Köpte enbart fönster o montering

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Vesna! Tack för din rekommendation. Vi önskar dig fina stunder på din inglasade balkong. Vänligen, Fredrik B

Stefan C
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Lite otydlig komunikation om ankomsttid vid montering Just nu går en dörr inte stt öppna Beror kanske på kyla

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Stefan! Tack för ditt omdöme och konstruktiva kritik. Det är inte ovanligt att det uppstår en sättning i balkongplattan efter montage. Jag påminner dig om att du har 5 års garanti på produkt och montage. Om problemet kvarstår så är det bara att boka service från vår hemsida. Vänligen, Fredrik B

Bijan H
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Hej, att komma fram till den rätta person var inte så lätt. Han som monterade var jätte duktig och jag är nöjd. Priset kändes lite för mycket för det lilla balkongen, dyrt. Jag är nöjd ändå.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Bijan! Tack för rekommendationen! Vi ska vara tillgängliga och det är frustrerande att läsa din upplevelse. Det som värmer är ditt ros om ”vardagshjälten” montören. Önskar dig allt gott och trivsamma stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P

Margareta V
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Jag blev glatt överraskad av den bra funktionen. Är väldigt nöjd mad att ha balkongen inglasad. Blir ju ett extrarummet tidigare på våren och sen på hösten. Man kan ha lite finare utemöbler som kan stå kvar ute på vintern. Även växter Jag är jättenöjd. Trevliga och kunniga killar som visade och installerade..

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för den fina rekommendationen och för att du delar din erfarenhet. Allt gott. Vänligen Fredrik B

Ulla T

Lite sen återkoppling Bra service Balkong glas

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack Ulla, tack för din rekommendation. Vår ambition är alltid att bli bättre på alla punkter. Jag önskar dig fina stunder på din nyinglasade balkong. Mvh Fredrik på Sakkes

Lars J
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Seriös och pålitligt företag med bra kvalitet och pris.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Lars! Tack för att du rekommenderar oss och delar din upplevelse. Skulle det vara något, så finns vi bara ett samtal bort. Med en önskan om mycket nöje på den inglasade balkongen. Allt gott. Vänligen, Ville P

Vikrama P
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Good product that is very easy to use. Excellent service.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hi Vikrama! Thank you for your kind words and thank you for sharing your experience. With wish for many nice stays at your glazed balcony. Sincerely, Ville P

Emil W
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra första kontakt med säljare och inga dolda kostnader

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Emil! Tack för din rekommendation och tack för att du delar din upplevelse. Med en önskan om många fina vistelser på din inglasade balkong. Vänligen, Ville P

Murat T
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Jag hade turen att få samarbeta med Sakkes medarbetare Sigge. Sigge gick över och bortom för mig när det kom till hela processen med att glasa in vår balkong. Där han inte minst hjälpte oss med vår bygglovsansökan samt hans konstanta tillgänglighet när jag än hade en fundering. Supernöjd med produkt och bemötande och kan verkligen rekommendera denna tjänst till er som funderar att glasa in er balkong.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Murat! Tack för din rekommendation och dina vänliga ord. Sigge har rätt attityd och är serviceorienterad samt är en god representant för de värdegrunder vi står för. Med en önskan om många fina stunder på er inglasade balkong. Vänligen, Ville P

Suzana C
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Väl professionellt bemötande där mina önskemål har tagits på allvar och där vi har kommit fram till bästa lösning för min balkong. Montören var snabb och effektiv utan några strul. Allt gick smidigt utan att det lämnade s smuts, skräp så som det brukar vara ibland. Kan rekommenderas stort! Tack, älskar min balkong!

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Suzana, verkligen tack för ditt omdöme, vi blir otroligt stolta och glada! Precis som vår slogan "älska din balkong, glasa in den" så är det just den känslan vi vill uppnå. Vi önskar dig många fina stunder på balkongen och en fantastisk sommar :) Vänligen, Patricia

Tuula A
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Jag kontaktade er efter att inglasningen var färdig eftersom rutorna var väldigt smutsiga och Joakim åkte ut och då fick jag hjälp med fönsterputs! Det kändes professionellt 😊 Med vänlig hälsning, Tuula Aula

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Tuula, skönt att höra att du fick hjälp med dina synpunkter och att du nu kan få njuta av inglasningen :) Önskar dig en trevlig sommar och såklart många härliga stunder på balkongen! Vänligen, Patricia

Reza D
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Trevligt bemötande och tydligt med detalj information, samt bra med snabba återkopplingar

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Reza, det värmer att höra! Önskar er många trevliga stunder på balkongen och en fantastisk sommar! :) Vänligen, Patricia

Amanda H
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Jättebra bemötande och ansvarsfulla aktörer! Levererade precis det jag förväntade mig. Hoppas de är lika bra under garantitiden!

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Amanda och stort tack! Så himla roligt att höra att det blev som du förväntat, vi hoppas att du får njuta av din inglasning i många år framöver! Vi finns alltid för våra kunder, både under och efter garantitiden. Trevlig Sommar :D Vänligen, Patricia

Ulla-britt A
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Proffsiga trevlig personal jag är jättenöjd med min inglasning

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Ulla-Britt, tack för ditt fina omdöme. Vi blir superglada! Ha en fantastisk sommar! Vänligen, Patricia

Nikolina D
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Personalen är alltid trevliga, både montörerna och kundtjänsten. Jag hade ganska höga förväntningar efter att ha sett bilderna på företagets hemsida och jag kan säga att företaget har levt upp till dem. Jag är totalt nöjd med resultatet av inglasningen. Det jag köpte var inglasning med glastak och solskydd till varje glasfönster.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Nikolina! Ett stort och varmt tack, det betyder jättemycket för oss att höra! Hoppas att inglasningen ger er mycket nöje i många år framöver och vi önskar er en fantastisk sommar! Vänligen, Patricia

Ashwini N
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Professionalt och bra kommunikation när vi hade inglasning av balkongen.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Stort tack Ashwini! Önskar er en trevlig sommar och att inglasningen ger er mycket nöje! Vänligen, Patricia

Kenneth E
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra ända från offert till montering av en bra produkt. Bra bemötande och trevliga samtal. Vi är nöjda.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack Kenneth för ett fint omdöme och det trevliga samtalet! Önskar er en härlig sommar och många trevliga stunder på balkongen! Vänligen, Patricia

Andreas L
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Proffesionella från ax till limpa. Från visnings vagn med de olika varianterna till montering inkl. bra bemötande och kvaliteten på inglasning.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack Andreas för de fina orden! Det värmer för alla oss på Sakkes att höra! Hoppas du får många trevliga stunder på din balkong :) Vänligen, Patricia

Jörgen P
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra produkt som är väldigt smidig att använda, rekommenderas!

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Jörgen, tack tack tack! Och vi blir minst sagt mycket glada över att ni rekommenderar oss! Vänligen, Patricia

Gisela F
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bemötande är otroligt serviceinriktad. Min upplevelse är att Sakkes alltid vill göra kunden nöjd. Mina förväntningar på leverans och installation överträffades och vi är mycket nöjda med vår inglasade balkong. Det blev som ett extra rum och kan användas som odlingsoas om vi vill. Tusen tack för att inglasningen blev så bra.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Gisela och ett stort och varmt tack för de fina orden! Vi är stolta leverantörer och vi hoppas att ni får mycket glädje av er inglasning! Vänligen, Patricia

Lars L
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Funkade smidigt från projekt till installation

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack Lars och härligt att höra att du är nöjd med oss på Sakkes! Hoppas du får njuta av din inglasning! Vänligen, Patricia

Håkan H
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Från första kontakt, besök, offert, mätning, leverans, montering och fakturering har allt igenom varit en enkel och kundvänlig resa. Supernöjd kund i Jakobsberg!

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Håkan, vi tackar ödmjukast för ditt fina omdöme. Och vi önskar dig många härliga stunder på balkongen! Vänligen, Patricia

Johan P
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra bemötande av duktig installatör.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för ett fint omdöme Johan! Vi är superstolta över våra montörer som kämpar på i ur och skur. Hoppas ni får många trevliga stunder på er inglasade balkong! Vänligen, Patricia

Lukas R
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Allt utmärkt, inget att klaga på! Utmärkt service, bemötande, och balkonginglasning, rekommenderar starkt!

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Lukas! Tack för ett trevligt samtal tidigare och kul att höra att du är nöjd och vill rekommendera oss! Hoppas ni får många härliga stunder på balkongen! Vänligen, Patricia

Beka K
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Profsiga och påitliga! Jag är nöjd med arbetet de görde och det gick gansak snabbt!

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Beka och tack för ditt omdöme! Det värmer att höra. Hoppas ni får många fina stunder på balkongen! Vänligen, Patricia

Reza E
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Den mest oseriösa leverantören som vi någonsin sett. Sakkes gör avtalsbrott och håller inte det de lovar kunden. Vi har en pågående stämning ti tingsrätten mot Sakkes.

Bli först att gilla detta omdöme!
Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Reza! Vår strävan är att ha kunder som gillar oss. Ibland går det snett i relationen, oavsett hur mycket man anstränger sig och det gör ont att läsa ditt omdöme. Hur som, önskar vi dig allt gott och hoppas att du finner kunskap i tingsrättens beslut. Vänligen, Ville P

Linnea B
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Snabba, proffsiga, pålitliga och bra service. Mycket nöjd med utförandet och resultatet.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack så jättemycket Linnea! Underbart att höra! Vi önskar er många härliga stunder på er inglasade balkong! Vänligen, Patricia

Ansel H
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Proffesionell och stabil installation av inglasning. Ett år senare är jag forfarande mycket nöjd med resultatet.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Ansel! Vilket fint omdöme! Vi tackar ödmjukast och hoppas att ni får njuta av inglasningen i många år framöver. Vänligen, Patricia

Jesper B
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Inga konstigheter, tydligt och trevligt bemötande!

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Jesper! Tack så jättemycket för ditt fina omdöme! Vi önskar dig många härliga stunder på balkongen! Vänligen, Patricia

Johan W
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Företaget delar ut oadresserad reklam trots ’Nej, tack’ tydligt på brevlådan. Detta är ett klart brott mot 21 § Marknadsföringslagen.

Bli först att gilla detta omdöme!
Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Johan, Vi ska självklart inte lägga reklam i brevlådor där det står "nej tack" till reklam. Vi ber om ursäkt för detta och tar det vidare i organisationen. Vänligen, Patricia

Filtrera omdömen