Säkvent Sverige AB

4.2

5 omdömen om Säkvent Sverige AB

Karl Lennart Z
Skrev om Säkvent Sverige AB

Nyligen bestämde jag mig för att installera en luftvärmepump i mitt hem, och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Teknikern var mycket kunnig ,noggrann och förklarade efter installation hur enkelt jag kunde styra värmepumpen. Jag rekommenderar detta företag.

Pilar A
Skrev om Säkvent Sverige AB

Jag vill varmt rekommendera vår installatör Säkvent AB för arbetet dem utförde hos oss. Från första kontakt var dem professionella, pålitliga och mycket kunniga. Installationen gick smidigt och noggrann och vi är väldigt nöjda med deras arbete och bemötande.

El Mahdi E
Skrev om Säkvent Sverige AB

Riktigt bra bemötande av både säljare och tekniker , fick hjälp med att välja rätt luftvattenvärmepump och Säkvent hade bäst pris av alla offerter som vi fick. Anläggningen funkar klockrent och vi är supernöjda. Rekommenderas starkt för den som behöver professionell vägledning och installation av värmepump.

Marcus C
Skrev om Säkvent Sverige AB

Fick Panasonic luftvatten installerat. Har fungerat felfritt. Inget att klaga på.

Göran S
Skrev om Säkvent Sverige AB

Oseriöst företag ! Följer ej fällande beslut i Allmänna reklamationsnämnden vilket man lovat att följa. Beställde en värmepump till fritidshuset som skulle klara att hålla 10gr på vintern. Den levererade maskinen hade ej denna funktion, med påföljd att elräkningen steg kraftigt. Säkvent vägrade att erkänna bevisat fel på maskinen och rätta felet.