Riskettan

280 omdömen om Riskettan

Sedan starten hos Reco 2016
Tyra B
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Riskettan var toppen och informerande!

Kayleen O
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Jättebra! Tiden gick snabbt då det var varierande uppgifter. Jag förväntade mig att lära mig om konsekvenser och faror i trafiken vilket riskettan levde upp till. Jag köpte ett kurspaket.

Izabella Ann W

jag tycker är riskettan var väldigt informativ och det fick en att tänka till lite när man ska köra. det var dock lite samma sak hela tiden och eftersom den va så lång tappade man lätt fokus. annars var det bra info och den var intressant.

Denniz B
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Väldigt trevligt bemötande och bra informell föreläsning. Duktig lärare som gjorde tiden värd.

Maryna G
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

I did diskette 1. The instructor did her best to explain how important to drive save and to not take any alcohol and drugs before.

Abdul K
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Alla lärare har varit super stöttande och väldigt sjyssta! Rekommenderar denna skola verkligen till alla som är sugna på körkort! Ett extra tack till Mirsad som jag har kört mest med och stort tack till Maria för en pedagogisk sätt som förmedlar kunskap eller utbildar eleverna!

Charlotta A

trevligt bemötande av både lärare och andra elever, informativt och engagerande

Hilma Julia O

Inget speciellt, kul dock när man skulle stå och ställa sig på olika platser beroende på vad man skulle gjort i olika scenarion

Lorentz F
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Väldigt bra upplägg. Tyckte det var bra att man hade en föreläsning och att man sedan fick diskutera om det som precis hade nämnts.

Ebba G
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

En tydlig, informativ genomgång med bra gruppövningar och personliga berättelser från läraren som fick vikten av det vi lärde oss att kännas betydligt mer verklig.

Svar från Riskettan

Hej Ebba, super härligt att du haft en bra upplevelse på utbildningen och att vi bidragit med kunskap som du uppskattar! Det värmer att höra!