Riskettan

285 omdömen om Riskettan

Björn Rickard W

Jättebra genomförd utbildning av en engagerad och kunnig föreläsare. Alltid bra bemötande på Saltsjö Trafikskola, proffsig trafikskola helt enkelt!

Svar från Riskettan

Tack för ditt omdöme och Tack så mycket Rickard för de fina orden.

Winta Issak G

Det var bra! Jag har lärt mig mycket!

Martin T
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Riktigt bra! Full energi hela tiden. Många bra tips. Jag kommer att gå den även nästa gång med min yngsta.

Svar från Riskettan

Hej Martin, Tack för din reflexion och det fina omdömet. Vi önskar dig en trevlig körning där ute i trafiken. Lycka till :-)

Simon J
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Jag tycker att riskettan var informativ och mötte mina förväntningar

Svar från Riskettan

Hej Simon! Tack för din reflexion och det fina omdömet. Vi önskar dig en trevlig körning där ute i trafiken. Lycka till :-) Saltsjö T

Thomas T
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Riskettan var väldigt lärorik. Man blev upplyst om alla risker som finns i trafiken gällande alkohol och droger eller liknande substanser.

Svar från Riskettan

Hej Thomas! Tack för din reflexion och det fina omdömet. Vi önskar dig en trevlig körning där ute i trafiken. Lycka till :-) Saltsjö T

Tyra B
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Riskettan var toppen och informerande!

Svar från Riskettan

Hej Tyra! Tack för din reflexion och det fina omdömet. Vi önskar dig en trevlig körning där ute i trafiken. Lycka till :-) Saltsjö T

Kayleen O
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Jättebra! Tiden gick snabbt då det var varierande uppgifter. Jag förväntade mig att lära mig om konsekvenser och faror i trafiken vilket riskettan levde upp till. Jag köpte ett kurspaket.

Svar från Riskettan

Hej Kayleen! Tack för din reflexion och det fina omdömet. Vi önskar dig en trevlig körning där ute i trafiken. Lycka till :-) Saltsjö T

Izabella Ann W

jag tycker är riskettan var väldigt informativ och det fick en att tänka till lite när man ska köra. det var dock lite samma sak hela tiden och eftersom den va så lång tappade man lätt fokus. annars var det bra info och den var intressant.

Svar från Riskettan

Hej Izabella! Tack för din reflexion och det fina omdömet. Vi önskar dig en trevlig körning där ute i trafiken. Lycka till :-) Saltsjö T

Denniz B
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Väldigt trevligt bemötande och bra informell föreläsning. Duktig lärare som gjorde tiden värd.

Svar från Riskettan

Hej Denniz! Tack för din reflexion och det fina omdömet. Vi önskar dig en trevlig körning där ute i trafiken. Lycka till :-) Saltsjö T

Maryna G
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

I did diskette 1. The instructor did her best to explain how important to drive save and to not take any alcohol and drugs before.

Svar från Riskettan

Hej Maryna! Tack för din reflexion och det fina omdömet. Vi önskar dig en trevlig körning där ute i trafiken. Lycka till :-) Saltsjö T