Emma Sandvik

90 omdömen om Emma Sandvik

Sedan starten hos Reco 2017
David Å
Skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

Emma var fantastisk första gången jag klippt mig hos Emma men har vart stamkund hos Sandvik/Domej så länge dom funnits. Jag viste att Emma skulle vara bra men att hon var så här bra trodde jag faktist inte men jätte kul att bli bevisad motsattsen. Emma har ett otroligt bra öga för detaljer och hon är minst lika mycket perfektionist som sin kompanjon Antonia dvs det blir inte bättre. En annan sak jag gillade med Emma var att hon fick mig direkt att känna som hon klippt mig hela sitt liv. Att inte gå till Emma Sandvik för att man tror att man ska hitta en bättre frisör vore rent vansinnigt.

Svar från Emma Sandvik

Hej David! Wow vilket omdöme! Blir riktigt rörd! Så kul att du både är så nöjd med klippningen och även det sociala ☺️🙏🏻 Det var så kul att få klippa dig efter alla dessa år med dig i salongen! Ha det fint! Vi ses!

Eva G
Skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

Skicklig och kunnig frisör. Professionellt, vänligt och personligt bemötande.

Svar från Emma Sandvik

Tack Eva! Alltid kul att få klippa din härliga frisyr och prata om allt mellan himmel och jord. Ha det fint så ses vi efter föräldraledigheten ☺️

Mia K
Skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

Jag är alltid lika imponerad av Emmas kunskap om färg och de otroliga resultat hon uppnår i sitt arbete. Emma är lyhörd till mina önskemål och omsätter de i praktiken med sin kompetens till något ännu bättre. Känslan efter besöket är inget mindre än fantastisk!

Svar från Emma Sandvik

Tack Mia!! Så roligt att läsa om din upplevelse här! Stor kram!

Elin H
Skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

Bemötandet proffsigt och vänligt!

Carina E
Skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

Jag uppfattar Emma som väldigt professionell i sitt arbete. Hon har en mycket god förståelse för mig som kund och mina önskemål, samtidigt som hon kommer med råd om vad som kan göras. Produkterna hon arbetar med håller en hög kvalitet och det innebär att toningar tex håller länge. Hon är väldigt trevlig så ett besök hos henne är något jag ser fram emot. En toppen frisör helt enkelt!

Svar från Emma Sandvik

Hej Carina! Vad roligt att läsa om din upplevelse hos mig! Så glad att du är nöjd! Alltid trevligt att ha dig i stolen med! :) Kram på dig!

Tove S
Skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

Emma är verkligen en toppenbra frisör. Som kommer med bra förslag men som oxå lyssnar på mig som kund. Kan verkligen rekommendera Emma!!

Fredrik Å
Skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

Proffsig behandling och väldigt nöjd med resultatet

Emma S
Skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

Trevligt och proffsigt. Man känner sig ompysslad. Håret blev kanon och frisyren håller även efter tvätt och egen styling. Om det är lika snyggt som nu om en månad så blir det en femma i betyg.

Svar från Emma Sandvik

Tusen tack! Det värmer verkligen att höra att du är så nöjd med resultatet. Jag ska göra mitt bästa för att hålla din frisyr snygg även i framtiden. Ha en härlig dag!

Jagoda C

Professionell och jätte trevligt tjej. Bästa 🙂

Tack så jättemycket Jagoda! Kul att höra! 😊

Sar H
Skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

Emma är otroligt proffsig och väldigt inkännande. Försäkrar sig om att hon har uppfattat kundens önskemål och förväntningar innan hon kör igång. Jag är otroligt nöjd med håret och den balayage Emma har gjort. Mitt tidigare sönderslingade hår är som nytt!

Svar från Emma Sandvik

Tusen tack för dina fina ord! Så glad att du känner dig nöjd och trygg hos mig!